Iets zegt mij dat jij niet voor de SP zult gaan stemmen...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dus, laat hier al je SP gevoelens naar boven komen
Of het al het andere wat je tegen bezoekers van een SP propaganda avond wil zeggen
TS begint:
Uitkeringen: goooood![]()
Hard werken: bad![]()
jij als ras SP'er drinkt natuurlijk alleen Mc Bierquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef remlof het volgende:
ik zou m'n Mao t-shirt aantrekken
[afbeelding]
en heeel veeel bier drinken op kosten van de SP!
Ik ben *geen* radicale SPer!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
jij als ras SP'er drinkt natuurlijk alleen Mc Bier
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kapot stampen die vuile kapitalisten en globalisten!!!![]()
Kapot moeten ze!!!!
Maar wel een "gewone" SP'er?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben *geen* radicale SPer!!!
hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Dutch_Courage het volgende:
"Ja, ik heb niks met politiek maar ik vind Marijnissen zo'n sympathieke man!"
Natuurlijk meneer, heeft u uw speciale SP pas bij de hand?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zolang het fair-trade koffie is, graag!
Ik ben tegen de identificatieplicht!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Natuurlijk meneer, heeft u uw speciale SP pas bij de hand?
jij vieze vuile stervende hoerenkankerkachel die je er bent!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
napalm
Ik nietquote:Op zondag 8 januari 2006 23:41 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik ben tegen de identificatieplicht!
Dat brengt ons op een volgend punt op onze agenda..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
jij vieze vuile stervende hoerenkankerkachel die je er bent!!!
Er moet meer wolsubsidie vrijgemaakt worden voor breiende oma's die anders niet zoveel te doen hebben!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat brengt ons op een volgend punt op onze agenda..
nee, die stook ik gewoon op gas!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
jij vieze vuile stervende hoerenkankerkachel die je er bent!!!
u riep?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
napalm
Dat zeggen ze allemaal, bewijs het maar!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:46 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
I can asshure you there is NO napalm at all in the woods in Limburg!
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, bewijs het maar!
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
"There is NO napalm at all! there arent even tree-huggers in that area! There arent even trees in that forest!"
PBerends!!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:56 schreef Beach het volgende:
PBerends topic
Those damn tree huggers....quote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
"There is NO napalm at all! there arent even tree-huggers in that area! There arent even trees in that forest!"
maar laten we vooral niet het woord "napalm" gebruiken, in wat voor context dan ookquote:Op maandag 9 januari 2006 18:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
PBerends!!
als er iemand een nare ziekte verdient.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar laten we vooral niet het woord "napalm" gebruiken, in wat voor context dan ookhehe ja inderdaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar laten we vooral niet het woord "napalm" gebruiken, in wat voor context dan ookJij bent duidelijk zo'n kankerkachelhuilie die er dus helemaal niks van snapt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet allemaal hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
Ha, wat stoer, mensen zijn hier rechts.
Ik voelde me al eenzaam.quote:
uiteraard.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk zo'n kankerkachelhuilie die er dus helemaal niks van snapt he?
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey jongens ik heb een idee..... als we nu tegen al die criminelen zeggen dat ze hier welkom zijn en we ze even veel geld geven als iemand die een hbo studie heeft gedaan misschien dat ze dan niet meer gaan stelen enzo...goed idee toch?!!?!
dan heb ik liever dat ze dat geld zelf komen halen, dan dat ik het ze ga brengenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey jongens ik heb een idee..... als we nu tegen al die criminelen zeggen dat ze hier welkom zijn en we ze even veel geld geven als iemand die een hbo studie heeft gedaan misschien dat ze dan niet meer gaan stelen enzo...goed idee toch?!!?!
Hey, het is hier een jongerenforum, en het is stoer als je als jongere rechts bent. Kijk maar naar de Lonsdale-jeugd.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
ha, wat stoer , jij bent linksquote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
Hey wat stoerquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ha, wat stoer , jij bent links
kraspandaquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef Mauro het volgende:
*kras*
Kraspandabeerquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef Mauro het volgende:
*kras*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |