mmm, moet ik dit tegen haar vertellen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef BlueEyed het volgende:
Nee, dat noemt men nu hormonen.
Wat is het toch heerlijk om een puber te zijn he!
Doe maar niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
mmm, moet ik dit tegen haar vertellen?
wij zijn hele goede vrienden en kennen elkaar al vanaf peutertijd maar nog nooit intiem geweest of zo
ze kleedde zich niet uit. ze had alleen haar blouse waarin ze slaapt aan op een kier staan en deed voor de lol iets meer open. ik zie haar ook wel eens in beha en string als ik er kom...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef Koentje3 het volgende:
gast, wtf doe je achter je pc als die chick je voor je uitkleed.. Rush je ass daarheen dan.
ja maar die had ik alleen op mijn hoofd gericht staan, dus ze heeft niks gezienquote:
Jij kan zonder uitdrukking op je gezicht je klusje klaren?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja maar die had ik alleen op mijn hoofd gericht staan, dus ze heeft niks gezien
we zijn altijd heel eerlijk tegen elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef Slarioux het volgende:
Als je haar nooit meer wilt zien moet je het idd zeggen.
Nog vreemder als zijn pc in de woonkamer stond bij zijn oudersquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Wojworshebn het volgende:
wel vreemd als je nu bij je ouders in de woonkamer zit![]()
ik maakte toch geen geile bewegingen met mijn gezicht!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij kan zonder uitdrukking op je gezicht je klusje klaren?
Het wordt pas echt vreemd als z'n vader er naast zat met z'n gulp openquote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Nog vreemder als zijn pc in de woonkamer stond bij zijn ouders![]()
WTF?!? en je denkt echt niet dat ze je gekke koppen heeft zien trekken!!! hulde hoor!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja maar die had ik alleen op mijn hoofd gericht staan, dus ze heeft niks gezien
Ja, maar klaarkomen achter de webcam terwijl zij haar decollette (zixs) laat zien lijkt me nou niet iets dat bevorderlijk is voor de vriendschappelijke relatie die jullie hebben. Over sex praten is namelijk iets anders dan dit.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
we zijn altijd heel eerlijk tegen elkaar.
we weten alles van elkaar. ook intieme dingen die we met anderen hebben beleefd
Ik zou daarom dus ook gewoon zeggen als je der weer ziet:quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
jah vooral doenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
mmm, moet ik dit tegen haar vertellen?
wij zijn hele goede vrienden en kennen elkaar al vanaf peutertijd maar nog nooit intiem geweest of zo
Natuurlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik maakte toch geen geile bewegingen met mijn gezicht!
Soms is het beter om niet alles me elkaar te delen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
Ze wil je, is het dan nog niet duidelijk?!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ze kleedde zich niet uit. ze had alleen haar blouse waarin ze slaapt aan op een kier staan en deed voor de lol iets meer open. ik zie haar ook wel eens in beha en string als ik er kom...
valt het dan op als je rukt? ik kijk namelijk nooit in de spiegel tijdens het rukken.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
WTF?!? en je denkt echt niet dat ze je gekke koppen heeft zien trekken!!! hulde hoor!
ik zou het haar maar nioet vertellen, tenzij het je vriendinnetje is en/of je haar al gepaald hebt
Dat moet haast welquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien had ie een masker voor..
Maar dan ziet ze het toch als je komt?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
......... ik zie haar ook wel eens in beha en string als ik er kom...
"Toen ik je tietjuhs zag fantaseerde ik dakum zo hop... je bruine stuiver inschoof.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Koentje3 het volgende:
"Hoi, ik ben gister tussen jou billetjes klaargekomen tijdens het rukken, kinky shit ofniej ??"
ja, dat valt op...... of je moet wel een ontzettende pokerface hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
valt het dan op als je rukt? ik kijk namelijk nooit in de spiegel tijdens het rukken.
nee we hebben nooit sex gehad of gezoend
Moet bekennen dat ik toch altijd wel een uitdrukking van voldoening op me gezicht krijg.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik maakte toch geen geile bewegingen met mijn gezicht!
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
valt het dan op als je rukt? ik kijk namelijk nooit in de spiegel tijdens het rukken.
volgens mij niet...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze wil je, is het dan nog niet duidelijk?!
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef 1ofthefew het volgende:
maar ze trekt wel weer kleren aan
Riiiight. Als een vrouw halfnaakt voor je staat, is dat nooit 'per ongeluk'. Ze wil dan dat je haar rondingen bewondert, op haar geilt en heel stiekem wil ze dan dat je haar ter plekke neemt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
volgens mij niet...
zeis vrij opgevoed en daar in huis maken ze daar niet zo'n probleem van. ik kom savonds wel eens langs zonder dat ik dat afspreek en dan komt ze net onder de douche vandaan en staat ze dus net in string en bh. is dus niet dat ze het extra doet. ze rent ook niet gillend weg maar ze trekt wel weer kleren aan
Aan jou dus de taak om te zorgen dat ze inplaats van kleren aantrekt, de net aangetrokken kleren weer uit trekt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
volgens mij niet...
zeis vrij opgevoed en daar in huis maken ze daar niet zo'n probleem van. ik kom savonds wel eens langs zonder dat ik dat afspreek en dan komt ze net onder de douche vandaan en staat ze dus net in string en bh. is dus niet dat ze het extra doet. ze rent ook niet gillend weg maar ze trekt wel weer kleren aan
Al zou ze dat, zoals mijn medemod zegt, NOOIT letterlijk toegeven. Kom op je bent een man, JIJ moet nu actie ondernemenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Riiiight. Als een vrouw halfnaakt voor je staat, is dat nooit 'per ongeluk'. Ze wil dan dat je haar rondingen bewondert, op haar geilt en heel stiekem wil ze dan dat je haar ter plekke neemt.
I couldn't say it any better myself!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Riiiight. Als een vrouw halfnaakt voor je staat, is dat nooit 'per ongeluk'. Ze wil dan dat je haar rondingen bewondert, op haar geilt en heel stiekem wil ze dan dat je haar ter plekke neemt.
Kijk een keer in de spiegel, dan heb je je antwoordquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef 1ofthefew het volgende:
kun je het aan het gezicht zien dan dat je rukt?
Natuurlijk kan je dat zien. Als je seks hebt met iemand zie je toch ook aan haar gezicht dat ze het lekker vind? Maar ze zal het nooit zeker weten natuurlijk. Misschien vind ze het wel heel geil.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef 1ofthefew het volgende:
kun je het aan het gezicht zien dan dat je rukt?
nu weet ik niet meer zeker of ze wat door had...
ik lette ook niet op wat ze typte op laatst en ik heb die gesprekvenster net weg geklikt.
zou ze het weten?
Nouwwww... Mijn beste vriend ziet mij ook wel eens in ondergoed, maar reken maar niet dat ik met 'm wil neuken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Aventura het volgende:
Hiermee bevestig je dus gewoon het punt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
(Heb ik al eens gedaan en was niet zo'n succes)
....quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu ik er overnadenk, kon jij jezelf niet zien in het blokje waar je cam beeld staat? Ik kan zien wat ik zelf uitzend. Of was je te gefixeerd op haar?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat zien. Als je seks hebt met iemand zie je toch ook aan haar gezicht dat ze het lekker vind? Maar ze zal het nooit zeker weten natuurlijk. Misschien vind ze het wel heel geil.
Hmja, misschien wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Hiermee bevestig je dus gewoon het punt.
"Wat typ je langzaam? Waarom loop je zo rood aan?!"quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
BTW, zou het haar niet opvallen dat je plots met 1 hand ging typen?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |