Als hij daar op rijd is dat gelijk 1 maligquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef MAXTIJN het volgende:
[afbeelding]
Deze driewieler wil hij wel, goed idee!
Ben ik inderdaad ook niet, en ik denk dat er wel meer mensen hier zijn die soms wel eens stunten uithalen die best wel slecht hadden kunnen aflopen, maar wij weten dat tenminste en letten de volgende keer tenminste op maar dat soort sjonnies mogen ze van mij op de zwarte lijst zetten zodat ze nooit meer achter het stuur kunnen kruipen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef UFOtje het volgende:
Ja, mij ook vreselijk zitten irriteren aan die jongen.
Zo sloom en hersenloos / simpel hij dat zat te vertellen.....![]()
Ik zeg niet dat ik een engeltje achter het stuur ben, maar opzettelijk het leven van anderen in gevaar brengen gaat toch echt te ver!
Echte sjonniesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef SterkStaaltje het volgende:
die idioten die de politie gingen achtervolgen
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:21 schreef bakayarou het volgende:
Volgens mij zat die vent ook in de reclame van delta lloyd, die van "tweedertig"
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef Chanandler het volgende:
"Waarom reed je zo hard?
"- Tjah, ik stond er niet bij stil".
Hoe dubbelzinnigquote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef Chanandler het volgende:
"Waarom reed je zo hard?
Waarom alleen het rijbewijs?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef Jill-RMC het volgende:
...en versnipper dat rijbewijs!
Waar is z'n oorbelquote:
om mee te beginnen, en een paar maanden zitten voor het in gevaar brengen van de samenlevingquote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef Ixnay het volgende:
Rijbewijs invorderen en nooit meer de weg op laten.
Hoogtepunt van de uitzending! Zou dat eigenlijk als wav of mp3 moeten hebben om nieuwe mail aan te kondigen ofzo...quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef Chanandler het volgende:
"Waarom reed je zo hard?
Staat volgens mij niet op mallootgemist.nlquote:Op maandag 9 januari 2006 10:42 schreef Fwnk het volgende:
heeft iemand het opgenomen? wil het wel terug zien
Niet alleen dat, maar ik vrees dat deze josti er niet bij stilstaat dat je niet zonder rijbewijs auto mag rijden. Dus ondanks het innemen van zijn rijbewijs zal hij vast wel weer de weg opgaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:13 schreef Tha_T het volgende:
Ondanks dat het een herhaling was kon ik er ook smakelijk om lachen. Behalve bij die dude met zijn wandelende boom. Hoe de fuck heeft zoiets zijn rijbewijs gehaald?
Hoezo was het trouwens een herhaling? In de gids stond er expliciet 'nieuwe reeks' bij.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:13 schreef Tha_T het volgende:
Ondanks dat het een herhaling was kon ik er ook smakelijk om lachen. Behalve bij die dude met zijn wandelende boom. Hoe de fuck heeft zoiets zijn rijbewijs gehaald?
Omdat het al eerder uitgezonden is. Ik weet ook niet waarom ze overnieuw begonnen zijn. Wordt wel weer eens tijdquote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hoezo was het trouwens een herhaling? In de gids stond er expliciet 'nieuwe reeks' bij.![]()
Ja ik ben bekend met het conceptquote:Op maandag 9 januari 2006 11:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat het al eerder uitgezonden is. Ik weet ook niet waarom ze overnieuw begonnen zijn. Wordt wel weer eens tijd
Een beetje opheldering kan nooit kwaadquote:
Maar dit was geen compilatie. Dit was gewoon een oude uitzendingquote:Misschien begint men een nieuwe serie met een soort compilatie van de vorige, zoals bij Dit Was Het Nieuws.
ik heb die aflevering vorig jaar al gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hoezo was het trouwens een herhaling? In de gids stond er expliciet 'nieuwe reeks' bij.![]()
Dat vond ik wel vette afleveringen (waren er toch 2 hequote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef veldmuis het volgende:
Was inderdaad een ouwetje. Net als de reeks die hiervoor werd uitgezonden, met die politiemotoren die VIPS moesten begeleiden enzo.
Jep, VTB-trainingquote:Op maandag 9 januari 2006 18:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vond ik wel vette afleveringen (waren er toch 2 he) , dat soort dingen zie ik graag
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |