scherpquote:Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zie 2 verschillende soorten velgen, welk type zit er op
yep, zie het nu ook staan bij de carbase specificatiesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:20 schreef Hari-Bo het volgende:
De zwaarste 500SEL '87-'91 had volgens mij maar 252 pk en een top van 130km/u![]()
Ik weet het toevallig omdat ik mijn W123 300D eind deze maand ook verkoop en een W126 wil gaan rijden, maar wel belasting vrij uiteraardquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
yep, zie het nu ook staan bij de carbase specificaties![]()
die 2e is van een kameraad
ja leuke wagens, deze moet nog 6 jaar voordat ie belastingvrij is.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik weet het toevallig omdat ik mijn W123 300D eind deze maand ook verkoop en een W126 wil gaan rijden, maar wel belasting vrij uiteraard![]()
yep, die 2e velgen. De amg's worden niet verkocht.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Dus die 2e velgen zitten erop neem ik aan? Dus die van de 2e foto?
Is hij trouwens verlaagd? Dat ding staat zo laag!!
Mooie bak, luchtvering ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
yep, die 2e velgen. De amg's worden niet verkocht.
de hoogte is instelbaar, je kan hem op de grond zetten of heel hoog, nu staat ie er tussen in.
Hydraulisch, er zitten 4 veerbollen onder. Dacht dat ze door Citroen werden geleverd in die tijd.quote:
Nicequote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hydraulisch, er zitten 4 veerbollen onder. Dacht dat ze door Citroen werden geleverd in die tijd.
7,5 secondenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef vosss het volgende:
Wat dfoet dat apparaat eik van 0 naar 100 als ik vragen mag?
19 euro verzekering, 60 euro wegenbelasting (Gelderland is de duurste provincie betreffende de wegenbelasting) in de maandquote:Op maandag 9 januari 2006 07:22 schreef Fwnk het volgende:
wat kost dat per maand?
ja is mogelijk, binnen een maandje wordt ie gekeurd...quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef Sloper het volgende:
Nieuwe apk mogelijk?
yep, ik heb hem als semi-oldtimer verzekerd. Bovendien is een SEL goedkoper in de verzekering dan een SE.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Sloper het volgende:
Overigens niet als klassieker te verzekeren (is anders dan oldtimer). Wij hebben een 560 SEL gehad uit 88 die een klassieker verz had van ¤80 per jaar.
1 op 5 in de stad en 1 op 9 a 10 op de snelweg. (110 km/u)quote:Op maandag 9 januari 2006 18:29 schreef ooge het volgende:
wat gebruikt die ongeveer 1op4 zeker?
Ik zie die auto inderdaad wel voor me met een of andere foute Zuid-Amerikaanse dictator erinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:42 schreef Spiller het volgende:
Geweldige dictator bak, die past echt bij meJammer dat de parkeerplaatsen hier een meter tekort zijn :p
Gelukkig geen leder maar mooie Pullman bekleding, veel lekkerder in de winter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Heerlijke auto... helaas geen leder...
Door geldgebrek kan ik je helaas niet meer bieden dan een gratis kickje... maar binnen drie jaar staat hier een 560 voor de deur.. dat weet ik wel...
En dan aanbellen, je schoonouders doen open, en roepen zodat de buren het horen : "Waar is [naam vriendin]??!! Ik weet dat ze hier is!!!!" hehhequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik zie mezelf al met die bak bij mijn schoonouders op de oprit schuiven![]()
Pullman bekleding? Weet je zeker dat het geen pullman stoelen zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gelukkig geen leder maar mooie Pullman bekleding, veel lekkerder in de winter.
Mist wel een sierlijstje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |