Ja maar ik ben toch je "sweetie"?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat stinkt een heel eind minder, en lijkt zelfs op die Kerstavond-zeep qua geur. Dat kun je van SF niet zeggen, dat is van een ongeëvenaarde ranzige zoetheid!
"maar wegspoelen deed hij het niet want tussen droom en daadquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch je "sweetie"?
TTK is een paar deuren verderopquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
"maar wegspoelen deed hij het niet want tussen droom en daad
staan wetten in de weg en praktische bezwaren"
Vrij naar Elsschot.
Daar ruikt het tenminste naar oude boeken in plaats van een overdaad aan geconcentreerde suikerspin...quote:
Ik ruik altijd nog liever zoet dan mufquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar ruikt het tenminste naar oude boeken in plaats van een overdaad aan geconcentreerde suikerspin...
Even lekker Lushen dadelijk en alles komt goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:05 schreef JacMar het volgende:
Oooooooooooh...Moet je die bestellen?![]()
Ik ben lekker bezig vandaag![]()
Ik stuur er nog wel een mailtje achteraan...![]()
Ik ga zeker even lekker lushenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:09 schreef Elefes het volgende:
[..]
Even lekker Lushen dadelijk en alles komt goed
Je kunt ook dingen combineren onder de douche of in badquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga zeker even lekker lushen
Ik weet alleen nog niet waarmee![]()
Snowfairy, floating island..Blue Skies and Fluffy White Clouds Bubble Bar of lekker douchen met Karmazeep..Pffff als straks die tweede bestelling komt dan kan ik helemaal niet meer kiezen![]()
![]()
Ik ga weer voor de Blue skies....(Veel te lang om te typenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen combineren onder de douche of in bad
Ik doe wel eens Sandstone en dan Lemslip (of andersom) en Rockstar en vervolgens Snow Fairy (voor het ultieme kauwgomballengevoel)quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef Vava het volgende:
Combineren moet ik ook wat vaker gaan doen, ik heb teveel![]()
Het uiltieme kauwgomballengevoelquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe wel eens Sandstone en dan Lemslip (of andersom) en Rockstar en vervolgens Snow Fairy (voor het ultieme kauwgomballengevoel)
Wat een feest!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Het uiltieme kauwgomballengevoel![]()
dat is het wel ja
Over het algemeen krijg je je spullen op woensdag óf zaterdag... Dit omdat de hele zwik op dinsdag óf vrijdag opgehaald wordt bij Lush...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef Ladyxima het volgende:
de postbode is langsgeweest... maar ik was niet thuismorgen weer een kans!
handig om te wetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Over het algemeen krijg je je spullen op woensdag óf zaterdag... Dit omdat de hele zwik op dinsdag óf vrijdag opgehaald wordt bij Lush...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |