of baggert de mens om te drijven?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:23 schreef Pool het volgende:
Wat drijft de mens om te baggeren?
En als jij sterft, krijgen je klonen dan een massagraf?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Als een user doodgaat, heeft hij dan ooit bestaan?
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef Pool het volgende:
[..]
En als jij sterft, krijgen je klonen dan een massagraf?
Zijn al die klonen eigenlijk wel van mij?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef Pool het volgende:
[..]
En als jij sterft, krijgen je klonen dan een massagraf?
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef Dirktator het volgende:
Hoe zou FOK! eruit gezien hebben als ijsmeis niet gezipt was?
Diep, diepquote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Geen thread zonder draadje, geen leven zonder gener zijde, dit topic hangt aan een zijde draadje.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Bier.
Scherp! Nog eentje:quote:Op zondag 8 januari 2006 21:28 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe zou het topic eruit hebben gezien zonder de reactie van Dirktator?
Waarom zou iemand zich juist dát afvragen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef Pool het volgende:
Waarom doet vrijwel iedereen de TS na door de filosofische vragen in cursieve stijl te plaatsen?
Tjah...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef Pool het volgende:
Waarom doet vrijwel iedereen de TS na door de filosofische vragen in cursieve stijl te plaatsen?
waarom moet juist hij dit weer merken?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef Pool het volgende:
Zijn kutnewbies wel altijd kut?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef VASND het volgende:
[..]
waarom moet juist hij dit weer merken?![]()
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef Jett het volgende:
als ik geen naaktfoto's van mijn zelf op internet heb staan, maak ik dan ook nog kans om moderater te worden?
dan heeft fok flink kankerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Als FOK! het menselijk lichaam is, dan zijn de admins en mods de ingewanden en de users de cellen![]()
als in, zeer veel zieke cellen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bedoel je dan lever/nier/whatever kanker, of zoiets als huidkanker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |