Zeg, dit is het Henk Jan "ik ben fan!" topic! Ga in klaagbaak lopen klagen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Henkjan wordt steeds irritanter en bazelt steeds vaker maar wat. Plus hij heeft zijn voorkeuren.
of de "coitus incorruptus" is misluktquote:Op zondag 12 februari 2006 15:49 schreef WithMe het volgende:
[..]
Blijkbaar gebruikte ze niet eens een pil/spiraaltje/weet ik veel wat ze allemaal hebben tegenwoordig.
Iedereen mag hier zijn mening kwijt, zowel positief als negatief, en als je naar een fantopic wilt, dan kan ik je Idols.nl doorverwijzenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zeg, dit is het Henk Jan "ik ben fan!" topic! Ga in klaagbaak lopen klagen.
Hij mag natuurlijk zijn voorkeuren hebben, maar misschien kan hij die beter voor zich houden, de kans dat het averechts werkt is groot.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Henkjan wordt steeds irritanter en bazelt steeds vaker maar wat. Plus hij heeft zijn voorkeuren.
Alice-reactie.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hij mag natuurlijk zijn voorkeuren hebben, maar misschien kan hij die beter voor zich houden, de kans dat het averechts werkt is groot.
Nou, ik heb het topic geopend en het is toch echt een Henkjan Ik ben Fan-topic. Zie titel. Dat jij het anders interpreteert zegt meer over jouw talent voor begrijpend lezenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen mag hier zijn mening kwijt, zowel positief als negatief, en als je naar een fantopic wilt, dan kan ik je Idols.nl doorverwijzen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef migebiggie het volgende:
Sta op de foto met eric van de jury Dit is hem :
[afbeelding]
Wat heb jij gedronken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Lieve het volgende:
Voor abortus is het zeker nu te laat? Jammer! Met zo'n ziel, zou de duivel blij zijn geweest! Zelfs bij prematuur leven.
De vuile rand uit de frietpan van een veelvuldig gebruikt frituur uit een herendispuut na enkele maanden gebruik, de lucht van hondenpoep en Henkjan. Getver!
Slet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Lieve het volgende:
Voor abortus is het zeker nu te laat? Jammer! Met zo'n ziel, zou de duivel blij zijn geweest! Zelfs bij prematuur leven.
De vuile rand uit de frietpan van een veelvuldig gebruikt frituur uit een herendispuut na enkele maanden gebruik, de lucht van hondenpoep en Henkjan. Getver!
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet.
Je had beter een andere nickname kunnen kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Lieve het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |