Kitiless ....ben jij een A'dams neuroosje ...zo te zien ....aan jou zenuwslopende avatars ....Drink rustig een kopje koffie, lekker rustig :quote:
van der Heide geeft alleen zijn eerlijke mening. Mag toch of niet soms, dat mogen we allemaal. Ik ben trouwens onpartijdig in deze.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Precies. OOk even een googlegrapje er tegenaan gooien, bah.
En HIJ is natuurlijk een betrouwbaar medium, nou, mooi niet dus. Kunnen we nu kappen met dat gegeil op die enge van der Heide? Of dat op z'n minst in dat andere topic houden?
Zullen we hem in een hokje stoppen tussen de ADHD'ers? Of is hij misschien paranormaal begaafd maar moet hij het zelf nog ondervinden?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef pikki het volgende:
[..]
Kitiless ....ben jij een A'dams neuroosje ...zo te zien ....aan jou zenuwslopende avatars ....Drink rustig een kopje koffie, lekker rustig : [afbeelding]..
Nee dank je, daar word ik hyper vanquote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef pikki het volgende:
[..]
Kitiless ....ben jij een A'dams neuroosje ...zo te zien ....aan jou zenuwslopende avatars ....Drink rustig een kopje koffie, lekker rustig : [afbeelding]..
Zwijgen is de beste strategie als je vergeten wilt worden. Maar dat is niet wat hij wilquote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
Topic kakt langzamer zeker in. Tijd dat er weer wat nieuws over Robbert komt.
Bewijs dat zwijgen de beste strategie is.
Als hij slim is wacht hij gewoon tot de storm geluwd is, dat werkt het beste.
[als hij tenminste zichzelf en andere in zijn waan wil laten]
hoe geraken wij anders aan deel 23 ?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
Geen idee !quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef pikki het volgende:
[..]
hoe geraken wij anders aan deel 23 ?
Ik ben geen helderziende zullen we maar zeggen maar ik voel aan mijn 'water' dat er vandaag nog iets komt.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef pikki het volgende:
[..]
hoe geraken wij anders aan deel 23 ?
Maar dan heeft hij voldoende bedenkingstijd! Hij moet nu, direct, meteen, onmiddellijk met iets goeds komen, anders worden wij hoe langer hoe gefrustreerder hier!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
Robbert beseft wel dat hij zich nu beter gedeisd houdt , hoor ......met al die sceptische heisa .....daar kan ie toch nie aandoen ....die jongen meent het echt eerlijk, en dan knakken ze hem , .....quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef Tulio het volgende:
[..]
Zwijgen is de beste strategie als je vergeten wilt worden. Maar dat is niet wat hij wil
[afbeelding]
Precies, er gebeurt weer precies hetzelfde als bij Bruno Santaneraquote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef pikki het volgende:
[..]
Robbert beseft wel dat hij zich nu beter gedeisd houdt , hoor ......met al die sceptische heisa .....daar kan ie toch nie aandoen ....die jongen meent het echt eerlijk, en dan knakken ze hem , .....![]()
Die houdt zich even koest, Moors en consorten doen er het zwijgen toe en als iedereen de bloopers is vergeten gaan ze vrolijk verder. Als ze ooit weer nieuwe TV- shows gaan maken zullen ze het wel wat zorgvuldiger aanpakken en beter letten op domme foutjes. Als de redactie dan ook even wat beter haar werk doet en niet alle info van de eerste de beste internetpagina plukt, zullen eventuele nieuwe afleveringen vast beter zijn.Oefening baart kunst en de ervaring leert dat er nogal wat kan misgaan.quote:Zwijgen is de beste strategie als je vergeten wilt worden. Maar dat is niet wat hij wil
Dan zijn veel dingen van hem misschien fake, dat wil nog niets zeggen. Misschien maakt(e) hij inderdaad dergelijke dingen mee (Nancy Talbott, onderzoekster van graan- en gewascirkels is naar eigen zeggen bij hem thuis geweest en heeft daar heftige dingen meegemaakt en de cirkels onderzocht), maar zoals ik al zei, ik denk dat de tv foto's nep zijn, dat hij dingen inderdaad op zoekt etc. Hij is niet helemaal in orde. Je weet niet hoe dat komt, er zit denk ik veel achter. De ene keer lijkt hij labiel, kinds, echt, fake, oprecht....ik hoop dat er gauw iets gebeurt waar we wijzer van worden. Ik ben niet naïef maar zoals ik al diverse keren meldde, ik blijf het een én-én kwestie vinden. Ik vind het hopeloos.....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Mdk het volgende:
En zijn graancirkels zijn overtuigend zeg!!!!
[afbeelding]
Gelukkig is het niet begonnen aan een looppad, en de complexiteit van de cirkel bewijst dat zijn cirkels zeker niet door mensen gemaakt zijn!!![]()
Wat is dan de bedoeling van ons ontstaan en waar staaf je dat op?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:26 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Is hier iemand die mij gaat vertellen dat hij of zij serieus denkt dat Roppert met dode mensen kan praten?
Dat er uberhaupt mensen met doden kunnen praten?
Zo werkt de natuur niet mensen! Dat is de bedoeling helemaal niet van ons bestaan. Als je dat echt denkt heet dat een "psychose" en geen paranormale gave. Paranormale gaves zullen best bestaan, maar je kan NIET met doden praten.
Inderdaad. Het is af en toe kortzichtigheid ten top hierquote:Op maandag 9 januari 2006 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat is dan de bedoeling van ons ontstaan en waar staaf je dat op?
Ik heb Nancy Talboot wel eens horen spreken hier in Nederland. Ze *doet* of ze een wetenschapper is, ze kan lekker kletsen, maar ze heeft GEEN opleiding van betekenis (vóór haar graancirkelwerk organiseerde ze folkmuziek festivals), en ze is een ontzettend goedgelovig en makkelijk te overtuigen van alles wat eigenlijk niet kan.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dan zijn veel dingen van hem misschien fake, dat wil nog niets zeggen. Misschien maakt(e) hij inderdaad dergelijke dingen mee (Nancy Talbott, onderzoekster van graan- en gewascirkels is naar eigen zeggen bij hem thuis geweest en heeft daar heftige dingen meegemaakt en de cirkels onderzocht), maar zoals ik al zei, ik denk dat de tv foto's nep zijn, dat hij dingen inderdaad op zoekt etc. Hij is niet helemaal in orde. Je weet niet hoe dat komt, er zit denk ik veel achter. De ene keer lijkt hij labiel, kinds, echt, fake, oprecht....ik hoop dat er gauw iets gebeurt waar we wijzer van worden. Ik ben niet naïef maar zoals ik al diverse keren meldde, ik blijf het een én-én kwestie vinden. Ik vind het hopeloos.....![]()
Ik ga even plagen: denk je dat Robbert nog geloofwaardig kan worden, Barb?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
HIJ moet ook niet geloofwaardig over komen....ik laat het liever over aan meneer vd Broeke....
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Wegens overweldigende drukte verwacht ik in de nabije toekomst geen graancirkels in Hoeven. Het seizoen komt er weliswaar weer aan, maar Robbert zal het wel te druk hebben.
Ik heb steeds minder vertrouwen in hem. Bahquote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ga even plagen: denk je dat Robbert nog geloofwaardig kan worden, Barb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |