Dat is nou de ShowChatFeverquote:Op zondag 8 januari 2006 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kon het topic niet vinden.. ik was helemaal bang
Ik hou niet van electronisch genotquote:Op zondag 8 januari 2006 20:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar...... het is toch best leuk om zo bruut... verrast te worden? En jij krijgt toch een leuk electronisch speeltje erbij? IK NIET HOOR!
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hou niet van electronisch genotDat weet je toch wel
![]()
![]()
Ja maar dat waren éénmalige kloons. En niet eeuwigdurende ellendequote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef Poepatih het volgende:
Babette25 was te makkelijk!Iedereen (behalve LB) had door dat 'ze' nep was...
En bij bar_del, bar_lel, bar_mitswa en zo kreeg Bupatih altijd de schuld.!!!
En SvensationaI (let op de hoofdletter I) zorgde anders ook voor wat opschudding.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ow ja. Nou, in dat geval... [afbeelding] zeg maar wat je dan wél wilt.
![]()
Hoi!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat waren éénmalige kloons. En niet eeuwigdurende ellende
Hij was maar een klooooon.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef Poepatih het volgende:
En SvensationaI (let op de hoofdletter I) zorgde anders ook voor wat opschudding.
Oh, en je wilt zeker ook praten naderhand!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef rena het volgende:
[..]
Voor EN naspel, en niet dat ik er zelf een eind aan moet eh.. trillen![]()
quote:
Wou je beweren dat je een kloon bent? Ik weet waar je woont hoorquote:
Ik ben dan ook geen kloon, triangeljosti!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat waren éénmalige kloons. En niet eeuwigdurende ellende
Als ik het geld binnen heb kan ik nog altijd beweren dat hij wel of geen kloon isquote:Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]Over jou zijn we ook nog niet zeker, ventje!
Zou iemand zó ver gaan om een DVD te kopen en naar een vals adres te laten sturen?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]Over jou zijn we ook nog niet zeker, ventje!
quote:
Tabbed browsen, 3 internetbrowsers...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]Hoe kunnen jullie zo snel posten als jullie klonen van mij zijn?
Nee hoor. Dit is gewoon 600. Alleen hebben we een 1 aan geplaktquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, en je wilt zeker ook praten naderhand!![]()
Waarom tabbed browsen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tabbed browsen, 3 internetbrowsers...
Zou wel de perfecte briljante Bupatruuk zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zou iemand zó ver gaan om een DVD te kopen en naar een vals adres te laten sturen?
Nuja, als Dizer de overschrijving toekrijgt..
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik heb jou er helemaal niet in verwerkt!
Nouhou.. ik ben best wel vaak af en toe heel even een keertje niet zo vaak langs gekomen hoor.quote:Maar je was er ook nooit enzo...![]()
Argh...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |