n00b!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Waarom tabbed browsen?Dat snap ik niet...
En ik heb maar 2 internetbrowsers...
Ja, maar die is nu gelukkig ook weg. Het was leuk voor eventjes.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef Poepatih het volgende:
En SvensationaI (let op de hoofdletter I) zorgde anders ook voor wat opschudding.
Jawel, want al je ShowChat vriendjes en vriendinnetjes staan er wel inquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Oh, ik heb niks gemist dus..
[..]
Dat had ik natuurlijk al lang door maar ik wilde even kijken of jullie het ook wisten.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is gewoon 600. Alleen hebben we een 1 aan geplakt(
)
Je weet niet eens waarover ik wil praten en hoe langquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh...![]()
Laat maar zitten dan. Dan liever nog [afbeelding]
En iets te duur. Ik ben verdulle 20¤ kwijt.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou wel de perfecte briljante Bupatruuk zijn.![]()
Maar zelfs voor hem net iets teveel moeite, "vrees" ik.
Tabbed, hmmm, ja, dat wil alleen met 1 accountquote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Waarom tabbed browsen?Dat snap ik niet...
En ik heb maar 2 internetbrowsers...
Hmm, nu zit ik Bupatih zwart te maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef Poepatih het volgende:
Dizer, ik moet je wat verklappen:
Die 'Zhenar', hè...die kerel die op de meet was.
Dat is niet 'Zhenar'. Dat is Bupatih.
En ja...de foto's die je in 'Zhenars' fotoboek ziet, dat zijn zijn foto's.
Allebei?!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, want al je ShowChat vriendjes en vriendinnetjes staan er wel in![]()
Maakt niet uit IK WIL GEWOON SLAPEN!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef rena het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarover ik wil praten en hoe lang![]()
ben jij wel de goede sven?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die is nu gelukkig ook weg. Het was leuk voor eventjes.
goh, schokkendquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef Poepatih het volgende:
Dizer, ik moet je wat verklappen:
Die 'Zhenar', hè...die kerel die op de meet was.
Dat is niet 'Zhenar'. Dat is Bupatih.
En ja...de foto's die je in 'Zhenars' fotoboek ziet, dat zijn zijn foto's.
Hij is al blauwquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Hmm, nu zit ik Bupatih zwart te maken.
Bedoel je niet 'blank'?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Hmm, nu zit ik Bupatih zwart te maken.
quote:
Lekker likken.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ga d'r eens met je open mond op liggen.
Nu nog nietquote:
Dat zou pas echt een stunt zijn.quote:
Dan ga je zeker zo doenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ga d'r eens met je open mond op liggen.
Ben jij Georgina Verbaan?quote:
Waar?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een stunt zijn.
Dat hij al een jaar iemand anders laat pronken met Bupa's foto's in zijn fotoboek en dat hij zelf wat foto's op de kop heeft getikt van een joch dat gekke bekken trekt.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een stunt zijn.
Dat hij al een jaar iemand anders laat pronken met Bupa's foto's in zijn fotoboek en dat hij zelf wat foto's op de kop heeft getikt van een joch dat gekke bekken trekt.
Wel een discutabele en onefficiënte manier om je schoenen schoon te krijgen door een zwarte.quote:
Voor of na?quote:
quote:
Was jij maar wat enthousiasmerenderquote:
IK heb niets gedaan. het is de kracht van newton.quote:
JAJA DAT ZAL WEL!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Poepatih het volgende:
Het feestje heeft lang genoeg geduurd...
Ik ben een kloon van niksan.
En ja, daarom was ik zo weinig te vinden in ShowChat...
Ik kreeg grapjes doorgestuurd van Bupa via MSN.
quote:
Heeft Bupa dan wat verteld over ons?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JAJA DAT ZAL WEL!![]()
Hij fluisterde die grapjes gewoon in je oor tijdens jullie zwoele nachten samen!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK heb niets gedaan. het is de kracht van newton.
Ik ruik zijn smegma aan je adem, SLET!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Heeft Bupa dan wat verteld over ons?
Dat mochten jullie helemaal niet weten.
Neeh joh, we spioneerden jullie.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Heeft Bupa dan wat verteld over ons?
Dat mochten jullie helemaal niet weten.
Waarom doe je nou altijd zo grof tegen mij?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ruik zijn smegma aan je adem, SLET!![]()
bespioneerden.quote:
Als je hier vaker zou zijn, zou je weten dat dat voor iederéén geldt!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Waarom doe je nou altijd zo grof tegen mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |