Ik vrees ook dat bij onsquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef cloarie het volgende:
Volgens mij denkt mijn schoonmoeder daar anders over trouwens![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef Knut het volgende:
Ik heb geen ondergoed
Eigenlijk heb ik alles behalve ondergoed
Ongeveer dezelfde prijs.
Ik ga in mei trouwen en ik heb in oktober al mijn jurk uitgezocht! Ik had in eerste instantie zo iets van is dat niet te vroeg en toen zei de verkoper tegen mij dat er zelfs mensen een jaar van te voren hun jurk al kwamen uit zoeken dus het is maar wat je wilt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef freecell het volgende:
wanneer zijn jullie begonnen met actief trouwjurken zoeken?
Ik vind het nu nog een beetje vroeg en ik dacht ergens aan het einde van deze zomer, maar dan hebben ze de zomercollectie van volgend jaar al weer en ik wil één met mouwen... Moet ik dan ergens begin deze zomer gaan zoeken?
Ja! Is goed! Van de zomer ergens?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Ben weer bij met lezen
Het blijft een![]()
lurktopic
BE zullen we nog een keer :') Met dezelfde mannen dan he
Volgens mij staat in de wet alleen dat je minimaal twee weken vantevoren in ondertrouw moet gaan. Maar staat het gemeenten dus vrij om een langere periode te kiezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef Tamea het volgende:
Maar we dachten dat dat wel even snel kon. Niet dus, de termijn voor ondertrouw is hier 8 weken. Gelukkig kunnen we nu nog de 16e in ondertrouw en dan half april trouwen, maar het is niet heel erg ruim meer.
Is die termijn overal zo lang? Ik dacht namelijk dat het 2 weken was, maar kennelijk verschilt het per gemeente?
Ik ga inderdaad voor een lichte zomerjurk (ik koop geen echte trouwjurk, gewoon een hele mooie jurk bij Didi of soortgelijke winkel) en daar moet dus huidskleurig ondergoed onder, niet echt opwindend, dus het zwarte setje doe ik later pas aanquote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef nationx het volgende:
he mevrouw korn je had toch een lichte bruidsjurk? of niet maar is wel een heel mooi setje!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |