abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:50:04 #176
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_34645935
Ik zal binnen kort even wat foto's bij elkaar zoeken van de locatie enzo
En even wat meer info geven
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:56:36 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_34646120
Is dat Groot Warnsborn trouwens?

Wij zijn druk bezig met het opstellen van de tekst voor de trouwkaart. Best lastig vind ik. Verder ook beeldschone trouwschoentjes besteld (vind ik zelf dan).

Oh ja, mag mijn aanstaande echtgenoot Argento ook in de OP?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:13:26 #178
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34646687
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef Kyara het volgende:
Is dat Groot Warnsborn trouwens?

Wij zijn druk bezig met het opstellen van de tekst voor de trouwkaart. Best lastig vind ik. Verder ook beeldschone trouwschoentjes besteld (vind ik zelf dan).

Oh ja, mag mijn aanstaande echtgenoot Argento ook in de OP?
Misschien een stomme vraag, maar trouwschoenen koop je die ook in een bruidswinkel of ergens anders? En zijn ze heel prijzig (lees: honderden euro's?)
Ik wil wel een mooi sandaaltje/open schoentje onder mijn zomerjurk. Ik wil niet helemaal het idee hebben dat het ''even snel'' trouwen wordt.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_34647208
wanneer zijn jullie begonnen met actief trouwjurken zoeken?
Ik vind het nu nog een beetje vroeg en ik dacht ergens aan het einde van deze zomer, maar dan hebben ze de zomercollectie van volgend jaar al weer en ik wil één met mouwen... Moet ik dan ergens begin deze zomer gaan zoeken?
pi_34650163
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:36 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd en je staat in de OP
Haal er bij mij ff 10 dagen vanaf
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:50:32 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_34655130
Ik ben in september begonnen met orienteren voor mijn jurk. Uiteindelijk ben ik in oktober geslaagd en dat dat had niet veel later moeten zjin aangezien de levertijd van mijn jurk 6 maanden is. (die komt dus in april binnen en dan moet ie nog op maat gemaakt worden).

Als ongeveer 9 tot 6 maanden voor de uiteindelijke datum begint met zoeken zit je altijd wel goed. Gezien het feit dat er zo ruim van te voren jurken gekocht/besteld worden, verwacht ik dat de wintercollectie (dus meer lange mouwen) van de zomer wel binnen zal komen.

Ik heb mijn schoenen via een bruidswinkel gekocht. Je kunt wel proberen om in een gewone schoenenzaak schoenen te kopen maar dat moet dan net de goede kleur zijn (wit bij ivoor vind ik persoonlijk niet echt mooi staan om maar iets te noemen). Ik heb bij de keuze van mijn schoenen wel gekeken naar de mogelijkheid om ze later nog door te dragen (verfen). Ik heb gekozen voor leren schoenen omdat die gewoon langer mooi blijven (in satijn ga je na verloop van tijd je tenen er doorheen zien en bovendien loop ik in het dagelijkse leven niet echt op satijnen schoenen).
pi_34656979
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef freecell het volgende:
wanneer zijn jullie begonnen met actief trouwjurken zoeken?
Ik vind het nu nog een beetje vroeg en ik dacht ergens aan het einde van deze zomer, maar dan hebben ze de zomercollectie van volgend jaar al weer en ik wil één met mouwen... Moet ik dan ergens begin deze zomer gaan zoeken?
Ik iets minder dan een half jaar van te voren. We hebben ook pas net echt besloten dat we gingen trouwen dus meer tijd was er ook niet Gelukkig liepen we een winkel binnen, werd ik heel vriendelijk geholopen en uiteindelijk is de eerst jurk die ik paste nu in de juiste kleur in bestelling Maar geen mouwen voor mij, dus daar kan ik je niet mee helpen. 'T is trouwens echt geweldig, dat jurken passen

Gister zijn we in ondertrouw gegaan. Raar gebeuren is dat eigenlijk. Na een half uurtje stonden we elkaar buiten een beetje verdwaasd aan te kijken. De datum ligt nu in ieder geval vast (4 juli) en we gaan nu actief zoeken naar een leuke locatie midden in de stad (Groningen) voor de koffie met taart en het eten 's middags. 'k Heb er zin in!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:06:51 #183
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34660335
Tally & Beaker Bedankt voor de opbeurende woorden!
Bluezz, naar de eerste link ga ik zaterdag

Er zit hier eindelijk een beetje beweging in te komen: donderdag gaan we in ondertrouw, we hebben al ringen gezien, we hebben al een bruidstaart in gedachten, we weten al welke bedankjes we willen (lollies ), vrijdagavond en zaterdag ga ik jurken passen.
Wij gaan trouwen, houden daarna een receptie en vervolgens dineren met +/- 25 man. That's it. Ik heb ook nog een klein ventje die op tijd naar bed moet namelijk
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34671506
Zo relaxed als je het gewoon klein kan houden....
Ik heb vijf broers en een zus, die hebben allemaal kinderen, mijn eerstegraadsfamilie is dus al 32 mensen.... Dan zijn familie nog.... En nog wat vrienden en we zitten al op veel meer dan een klein feestje.....
Wij weten ook al wat we als bedankjes kunnen doen altijd leuk....
Wij gaan ergens over een maandje of twee onze min eenste trouwdag vieren
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:12:14 #185
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_34671545
Nog 17 dagen vanaf nu!
Where law ends, tyrrany begins.
pi_34672258
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag, maar trouwschoenen koop je die ook in een bruidswinkel of ergens anders? En zijn ze heel prijzig (lees: honderden euro's?)
Ik wil wel een mooi sandaaltje/open schoentje onder mijn zomerjurk. Ik wil niet helemaal het idee hebben dat het ''even snel'' trouwen wordt.
De schoentjes heb ik gekocht bij de bruidsjurkenzaak..
Die hadden "maar" 4 paar staan ofzo.. Dus was makkelijk kiezen...
En ik heb er 125 euro voor betaald.. Satijnen schoentjes.. Ivoor kleur..

Heeeeeeeeeeeel klein plaatje
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_34672285
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:12 schreef Gunner het volgende:
Nog 17 dagen vanaf nu!
Oe spannend he
Heb net de kapper gebeld om mn haar te laten doen op 17 februari.. Want dan hoef ik smorgen niet te klote met mn haar
pi_34672325
Ik heb in Oktober mn jurk gekocht voor mn bruiloft in Mei.
In de winkel vonden ze dat ik laat kwam om een jurk te zoeken
Ja stel je voor dat je nu geen jurk had gevonden bij ons.. Dan had je toch nog even tijd nodig gehad om wel een leuke te vinden natuurlijk..
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:08:33 #189
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34672506
Mijn jurk word gemaakt voor mij dat zou zelfs 3 weken van te voren kunnen. Ik ben in November geweest en in Maart ofzo moeten we weer.
pi_34672544
*rekenreken

Mei is toch nog 7 maanden vanaf oktober? Vreemd hoor. In al die boekjes en gidsjes staat 9-6 maanden van te voren. Ik begon zelf al een beetje te stressen omdat ik nog minder dan 6 maanden had maar ik heb er niemand over gehoord. Maar goed, je hebt een jurk neem ik aan

Over het klein houden: ik ben blij dat dat bij ons wel kan. Een hele massa publiek dat allemaal voor ons komt maakt me toch een klein beetje verlegen denk ik Dus ik heb geluk dat mijn familie niet zo enorm groot is en zijn ook niet. Scheelt ook aanzienlijk in de kosten

[ Bericht 1% gewijzigd door cloarie op 01-02-2006 10:24:53 (woordje vergeten) ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:13:04 #191
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_34672598
Tegen mij zeiden ze dat een half jaar van te voren echt wel het minimum was, vanwege het bestellen. Sommige jurken kunnen sneller binnenkomen. Die van mij doet er 4 maanden over en is deze maand binnen want de 16/de wordt hij versteld.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:17:27 #192
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_34672718
hee wat gek ???

in een vorig topic had ik al aangegeven dat ook freeflyer in het huwlijksbootje stapt en wel op 20-07-2007

inmiddels hebben mijn broertje en zijn vriendin bekend gemaakt dat ze dit jaar gaan trouwen op 1 juni. reactie van mijn moeder; "onze jongens trouwen niet" ze was dus hoogst verbaast haha
overigens is ze nog niet op de hoogte van onze plannen. daar wachten we even mee anders wordt de schok wel heel groot
Neerkomen wel!
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:25:34 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34672896
Je staat in het lijstje Ff!
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:03:52 #194
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_34673754
tnx!
Neerkomen wel!
pi_34675135
Mijn vriendin (verloofde) heeft haar trouwjurk ook al gevonden. Een halfjaar van te voren. Ze heeft niet te horen gekregen dat dat het minimum is maar als ze dat tegen mij zouden zeggen bij het kopen van mijn pak dan zou ik even hard zeggen dat als ze te weinig tijd hebben dat ik dan wel opzoek ga naar een andere winkel waar ze het wel binnen de tijd voorelkaar krijgen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:55:39 #196
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_34675207
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:52 schreef HarryP het volgende:
Mijn vriendin (verloofde) heeft haar trouwjurk ook al gevonden. Een halfjaar van te voren. Ze heeft niet te horen gekregen dat dat het minimum is maar als ze dat tegen mij zouden zeggen bij het kopen van mijn pak dan zou ik even hard zeggen dat als ze te weinig tijd hebben dat ik dan wel opzoek ga naar een andere winkel waar ze het wel binnen de tijd voorelkaar krijgen.
Nou ja zeg. Het is algemeen bekend dat je dit op tijd moet doen. Als een klant dat tegen mij zou zeggen zou ik hem veel succes wensen ermee De winkel is ook maar afhankelijk van de leverancier hoor
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:06:45 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34675538
Ja, het is niet echt iets heel vreemds dat het zo heel lang kan duren.
Het kan ook wel eens sneller, maar over het algemeen is een half jaar van te voren toch wel redelijk gemiddeld.

De buurvrouw van mijn moeder die ons hielp met het maken van mijn jurk vertelde dat ze bij haar in de winkel een 'spoedtoeslag' rekenen als mensen 'op het laatste moment' komen. Wat dat laatste moment is weet ik niet meer heel zeker, ik dacht iets van 2 maanden van te voren of zo.

Omdat 'de rege' bij trouwjurken is dat er nergens stiksels te zien mogen zijn aan de buitenkant enzo levert dat nog wel eens heel ingewikkelde dingen op en kunnen die jurken niet zomaar volledig door een machine gemaakt worden zeg maar. Het levert nog al eens een heleboel gepriegel en geprut op. Met allerlei kantjes en steentjes en pareltjes en godweetwat.
Dat is bij een herenpak toch net even iets anders.
pi_34676039
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:55 schreef Tally het volgende:

[..]

De schoentjes heb ik gekocht bij de bruidsjurkenzaak..
Die hadden "maar" 4 paar staan ofzo.. Dus was makkelijk kiezen...
En ik heb er 125 euro voor betaald.. Satijnen schoentjes.. Ivoor kleur..

Heeeeeeeeeeeel klein plaatje
[afbeelding]
Waauw dat is een leuk schoentje!! Bedankt voor je reactie, ik ga zeker eens naar binnen lopen bij de bruidswinkel hier. En de prijs valt me reuze mee!

Ik heb dus geen bruidsjurk, maar koop een mooie witte zomerjurk, meestal vind ik Didi geweldige kleding hebben dus die hebben misschien wel een leuke zomercollectie.
Vriend gaat ook gewoon in nette kleding, ws wel korte kleding ivm de warmte daar in Las Vegas.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_34676193
De mevrouw die mij hielp zei dat je trouwjurken ook met spoed kunt bestellen, alleen duurt het dan nog steeds drie maanden. Dus het is inderdaad zaak dat je er optijd bij bent

Hier in Groningen kun je redelijk goedkoop maatpakken laten maken. Die zijn er dan binnen twee week al! Binnenkort ga ik met m'n lief even kijken daar. In zo'n trouwtijdschriftje (nooit gedacht dat ik ooit nog eens zoiets zou kopen maar de gekte slaat ineens toe ) stond een plaatje van een mooi kostuum. Met rechte pijpen Ik hoop dat ze zoiets voor 'm kunnen maken. Wat mij betreft gaat hij niet in een driedelig kostuum en ook niet met een stropdas. Volgens mij denkt mijn schoonmoeder daar anders over trouwens
pi_34682708
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Waauw dat is een leuk schoentje!! Bedankt voor je reactie, ik ga zeker eens naar binnen lopen bij de bruidswinkel hier. En de prijs valt me reuze mee!

Ik heb dus geen bruidsjurk, maar koop een mooie witte zomerjurk, meestal vind ik Didi geweldige kleding hebben dus die hebben misschien wel een leuke zomercollectie.
Vriend gaat ook gewoon in nette kleding, ws wel korte kleding ivm de warmte daar in Las Vegas.
Nu er alleen nog op kunnen lopen
Als je Nikes gewend bent zal dit ff anders zijn
Ik ga van de week even de winkel bellen om te kijken of ik de schoenen en de tiara/diadeem kan ophalen voor de proefkapsels en voor het uitlopen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')