Leuk!! Ik zag vandaag pas je berichtje dat die beurs dit weekend was, ik had er ook wel heen gewild!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef iamredleader het volgende:
MevrouwKoRn, leuk, gefeliciteerd!
Iedereen zijn of haar eigen wensen voor de bruiloft, kijk maar naar "Runaway Bride" met Richard Gere en Julia Roberts.
De huwelijksbeurs was leuk, veel ideetjes opgedaan, maar helaas was het erg druk en de enige tent met echt eten was te druk. Anyway, het was geestig, we hebben wat ideetjes en contacten samengeraapt, vervolgwerk komt deze week wel.
Ach, hij komt nog een paar keertjes, ff kijken waar ook alweer.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Leuk!! Ik zag vandaag pas je berichtje dat die beurs dit weekend was, ik had er ook wel heen gewild!
Jammer dat het zo druk was...
Er is echt genoeg te vinden hoor :quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef Wennie het volgende:
Ik ben nog in geen bruidszaak geweest en ik heb nu al geen zin meer om een jurk te gaan zoekenBlijkbaar mag het voor vrouwen met een grotere maat en grotere borsten niet makkelijk zijn een jurk te vinden
![]()
Leuk! Als je zin hebt, vertel eens wat meer! Houden jullie er een feest bij? Muziek? zaaltje? Misschien foto's van waar het gehouden wordt?quote:
Dank u kan bijna niet wachtenquote:
Misschien een stomme vraag, maar trouwschoenen koop je die ook in een bruidswinkel of ergens anders? En zijn ze heel prijzig (lees: honderden euro's?)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef Kyara het volgende:
Is dat Groot Warnsborn trouwens?
Wij zijn druk bezig met het opstellen van de tekst voor de trouwkaart. Best lastig vind ik. Verder ook beeldschone trouwschoentjes besteld (vind ik zelf dan).
Oh ja, mag mijn aanstaande echtgenoot Argento ook in de OP?
Ik iets minder dan een half jaar van te voren. We hebben ook pas net echt besloten dat we gingen trouwen dus meer tijd was er ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef freecell het volgende:
wanneer zijn jullie begonnen met actief trouwjurken zoeken?
Ik vind het nu nog een beetje vroeg en ik dacht ergens aan het einde van deze zomer, maar dan hebben ze de zomercollectie van volgend jaar al weer en ik wil één met mouwen... Moet ik dan ergens begin deze zomer gaan zoeken?
De schoentjes heb ik gekocht bij de bruidsjurkenzaak..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar trouwschoenen koop je die ook in een bruidswinkel of ergens anders? En zijn ze heel prijzig (lees: honderden euro's?)
Ik wil wel een mooi sandaaltje/open schoentje onder mijn zomerjurk. Ik wil niet helemaal het idee hebben dat het ''even snel'' trouwen wordt.
Oe spannend hequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:12 schreef Gunner het volgende:
Nog 17 dagen vanaf nu!
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:52 schreef HarryP het volgende:
Mijn vriendin (verloofde) heeft haar trouwjurk ook al gevonden. Een halfjaar van te voren. Ze heeft niet te horen gekregen dat dat het minimum is maar als ze dat tegen mij zouden zeggen bij het kopen van mijn pak dan zou ik even hard zeggen dat als ze te weinig tijd hebben dat ik dan wel opzoek ga naar een andere winkel waar ze het wel binnen de tijd voorelkaar krijgen.
Waauw dat is een leuk schoentje!! Bedankt voor je reactie, ik ga zeker eens naar binnen lopen bij de bruidswinkel hier. En de prijs valt me reuze mee!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De schoentjes heb ik gekocht bij de bruidsjurkenzaak..
Die hadden "maar" 4 paar staan ofzo.. Dus was makkelijk kiezen...![]()
En ik heb er 125 euro voor betaald.. Satijnen schoentjes.. Ivoor kleur..
Heeeeeeeeeeeel klein plaatje
[afbeelding]
Nu er alleen nog op kunnen lopenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Waauw dat is een leuk schoentje!! Bedankt voor je reactie, ik ga zeker eens naar binnen lopen bij de bruidswinkel hier. En de prijs valt me reuze mee!
Ik heb dus geen bruidsjurk, maar koop een mooie witte zomerjurk, meestal vind ik Didi geweldige kleding hebben dus die hebben misschien wel een leuke zomercollectie.
Vriend gaat ook gewoon in nette kleding, ws wel korte kleding ivm de warmte daar in Las Vegas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |