abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34169131
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef teig het volgende:
haal mij maar uit het rijtje.. onze bruiloft wordt uitgesteld. We gaan zeker trouwen alleen niet (op de ooh zo mooie datum) 20-06-2006

Ik blijf lurken en ideetjes opdoen en kom zeker weten terug
Jammer, Teig, mag ik vragen waarom er uitstel is? Maar goed, plaats een Topic Report, en een van de mods zal vast wel zo lief zijn om de OP aan te passen
pi_34169569
Corsages zijn uitgezocht het zijn hele leuke geworden geen standaard bloempie iig

Wij trouwen overigens op Huwelijksevoorwaarden, dit omdat mijn bijna man een eigen bedrijf heeft
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:36:34 #103
82456 teig
oh my gow
pi_34179615
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:53 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Jammer, Teig, mag ik vragen waarom er uitstel is? Maar goed, plaats een Topic Report, en een van de mods zal vast wel zo lief zijn om de OP aan te passen
tis idd heel jammer, maar vor nu echt het beste. We willen saampjes eerst wat dingen echt goed geregeld hebben voor we de grote stap nemen. De relatie is niet over, we trouwen alleen gewoon wat later!!!
pi_34191730
Jammer Teig
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:11:12 #105
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_34191857
Balen Teig! Ik dacht helemaal dat jullie uit elkaar waren ofzo. Dit is het gelukkig niet!
pi_34195741
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:11 schreef Silmarwen het volgende:
Balen Teig! Ik dacht helemaal dat jullie uit elkaar waren ofzo. Dit is het gelukkig niet!
Ja, gelukkig maar, ik schrok al. fijn, dus alleen uitstel vanwege organisatorische dingetjes. Vandaag gesprek gehad bij de cateraar, we zijn rond, dus dat is binnen

Komende dagen dus nog met twee verschillende bands en fotografen, en op 1 februari ga ik met m'n moeder naar een kledingzaak voor mij.
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:33:59 #107
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_34195947
De huwelijksdatum komt in zicht... en daarmee ook het leuke vooruitzicht!
Honeymoon geboekt, en ringen uitgezocht... Nu bezig met de fotograaf en straks nog de auto regelen. En dan hoeven we nog 'alleen maar' het bruidsboeket en corsages, de kapper/make-up, mijn vriend nog zijn pak.... enz, enz, enz....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_34196080
hoi ik ga vrijdag 19 mei trouwen en ik heb er zo'n zin in, maar wat is dat een geregel zeg en dat voor een dag maar het zal het wel waard zijn. Ik zal maar niet vertellen hoe ik eruit kom te zien voor het geval dat mijn vriend dit leest. We gaan om 14.00 uur naar de gemeente en om 15.00 naar de kerk, rond 16.15 komen we aan in kasteel limbricht. en hebben we koffietafel, om 19.30 tot 21.00 receptie en dan tot ....... feesten ik heb een dj gehuurd die al onze favo muziek gaat draaien. het kasteel is helemaal middeleeuws echt heel mooi met ridderharnassen en dan draai ik op de receptie middeleeuws muziek! en 2 dagen daarna gaan we op huwelijks reis een mooi luxe hotel en veel zon zee en strand! ik heb er veel zin in!!!!!
pi_34196156
Hallo nationx, leuk dat je er ook bij komt!

19 mei aanstaande, da's binnenkort! Zal ik even een Topic Report maken, en vragen of een moderator je ook in de Openingspost zet? En mag ik vragen hoe je partner heet? En als hij meeleest, is dat niet erg, juist leuk, dan mogen jullie leuk samen in de OP...

Anyway, welcome!

pi_34197158
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef iamredleader het volgende:
Hallo nationx, leuk dat je er ook bij komt!

19 mei aanstaande, da's binnenkort! Zal ik even een Topic Report maken, en vragen of een moderator je ook in de Openingspost zet? En mag ik vragen hoe je partner heet? En als hij meeleest, is dat niet erg, juist leuk, dan mogen jullie leuk samen in de OP...

Anyway, welcome!

dank je wel ik heet ellen en mijn vriend heet paul.
pi_34197798
Genoteerd .
pi_34205175
Ik ga in 2006 ook trouwen.. Maar heeft er nog iemand voorbeeldjes voor teksten op uitnodigingen..??..
pi_34207427
Vandaag zijn de uitnodigingen geregeld.. We moeten alleen nog een leuke foto van ons samen regelen..
De definitieve gastenlijst is rond.. Toch wat meer gasten als we dachten.. Zo'n 30
Een beetje zitten klote met het draaiboek.. Mn schoonzusje uitnodigen om te kijken of zij het een beetje begrijpt.. Die is namelijk onze ceremoniemeester..
De bedankjesboer gebeld dat we er meer nodig hebben dan degene die we al besteld hadden..
We zijn er nog lang niet
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_34208461
Tally, wat voor bedankjes hebben jullie? Wij hebben ook iets meer gasten inmiddels, ook zo rond de 30 extra ....... maar ach wat geeft het Je trouwt maar 1 keer

HarryP, welkom
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_34208496
Ja het allemaal veel werk! ik ben bezig met de kerk boekjes wat een pokke werk!
pi_34209212
HarryP welkom in de lijst, heb je een datum? En, belangrijker: naam partner indien gewenst! Als iemand dan een TR maakt, kan je in de OP. Die moet wel actueel blijven
pi_34209728
Mijn partner staat er ook niet bij Het moet dus worden Beaker & Thecrook Wie past hem aan?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_34225453
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef Beaker het volgende:
Mijn partner staat er ook niet bij Het moet dus worden Beaker & Thecrook Wie past hem aan?
Datum?

Dan kan ik 'm aanpassen. Anders een collega .
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:17:24 #119
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34231231
Gewoon op de trouwdatum die er al in staat vermoed ik

Ik blijk hier ook modrechten te hebben, ik heb je aanstaande er even bij gezet Beaker
pi_34231260
De datum is 21 juli 2006.
Aanstaande woensdag kijken naar de lokatie en gaat mijn verloofde beginnen met shoppen voor een jurk, a.s. zaterdag langs de fotograaf.
Dus er is nog wel wat te regelen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:22:28 #121
54772 Silmarwen
pi_34231299
Zaterdag gaat Knut zijn pak passen En ik ga vanavond de kerk terugbellen voor een afspraak Het gaat allemaal zo hard ineens
Als we de kerktijden hebben kunnen de kaartjes gedrukt worden. Verder maak ik voor in feb een afspraak voor een proefkapsel en make up en 16 feb de jurk weer passen (Ik kan echt NIET wachten gewoon) dan krijg ik ook mijn schoenen mee, das handig met dansles
pi_34233098
De openingsdanst! welk nummer hebben jullie daar voor gekozen? Wij hebben nick cave and the bad seeds met the ship song dat is een heel mooi nummer dat gaat over dat mijn aanstaande dan mijn man mijn steun en toe verlaat is dat ik alles bij hem kwijt kan. We hebben samen een geschiedenis. het is voor ons een heel bijzondere plaat.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:40:11 #123
54772 Silmarwen
pi_34233173
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef nationx het volgende:
De openingsdanst! welk nummer hebben jullie daar voor gekozen? Wij hebben nick cave and the bad seeds met the ship song dat is een heel mooi nummer dat gaat over dat mijn aanstaande dan mijn man mijn steun en toe verlaat is dat ik alles bij hem kwijt kan. We hebben samen een geschiedenis. het is voor ons een heel bijzondere plaat.
Ik denk dat het of een nummer van run rig wordt of het nummer wat we ook voor het trouwen hebben en die ik moet gaan zingen wat ik helemaal niet durf
pi_34233247
Wauw zelf zingne ja inderdaad je moet maar durfen maar is wel heel mooi en speciaal natuurlijk. En hoe heet dat nummer dan van run rig?
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:04:36 #125
54772 Silmarwen
pi_34233824
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:42 schreef nationx het volgende:
Wauw zelf zingne ja inderdaad je moet maar durfen maar is wel heel mooi en speciaal natuurlijk. En hoe heet dat nummer dan van run rig?
Runrig Hearts of olden glory

There's thunder clouds
Round the hometown bay
As I walk out
In the rain
Through the sepia showers
And the photoflood days
I caught a fleeting glimpse
Of life
And though the water's
Black as night
The colours of Scotland
Leave you young inside
There's a vision
Coming soon
Through the faith
That cleans your wound
Hearts of olden glory
Will be renewed
Down the lens
Where the headlands stand
I feel a healing
Through this land
A cross for a people
Like wind through your hands
There must be a place
Under the sun
Where hearts of olden glory
Grow young

Ik ben een halve schot en we willen toch wat schotse dingen erdoor gooien. Stukken ceremonie in het Engels, paarse bloemen in mijn boeket (liefst paarse distels) sommige komen in Keltische kledij etcetc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')