Jammer, Teig, mag ik vragen waarom er uitstel is? Maar goed, plaats een Topic Report, en een van de mods zal vast wel zo lief zijn om de OP aan te passenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef teig het volgende:
haal mij maar uit het rijtje.. onze bruiloft wordt uitgesteld. We gaan zeker trouwen alleen niet (op de ooh zo mooie datum) 20-06-2006
Ik blijf lurken en ideetjes opdoen en kom zeker weten terug
tis idd heel jammer, maar vor nu echt het beste. We willen saampjes eerst wat dingen echt goed geregeld hebben voor we de grote stap nemen. De relatie is niet over, we trouwen alleen gewoon wat later!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer, Teig, mag ik vragen waarom er uitstel is? Maar goed, plaats een Topic Report, en een van de mods zal vast wel zo lief zijn om de OP aan te passen![]()
Ja, gelukkig maar, ik schrok al.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:11 schreef Silmarwen het volgende:
Balen Teig! Ik dacht helemaal dat jullie uit elkaar waren ofzo.Dit is het gelukkig niet!
dank je wel ik heet ellen en mijn vriend heet paul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef iamredleader het volgende:
Hallo nationx, leuk dat je er ook bij komt!
19 mei aanstaande, da's binnenkort! Zal ik even een Topic Report maken, en vragen of een moderator je ook in de Openingspost zet? En mag ik vragen hoe je partner heet? En als hij meeleest, is dat niet erg, juist leuk, dan mogen jullie leuk samen in de OP...
Anyway, welcome!
![]()
Datum?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef Beaker het volgende:
Mijn partner staat er ook niet bij![]()
Het moet dus worden Beaker & Thecrook
Wie past hem aan?
Ik denk dat het of een nummer van run rig wordt of het nummer wat we ook voor het trouwen hebben en die ik moet gaan zingen wat ik helemaal niet durfquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef nationx het volgende:
De openingsdanst! welk nummer hebben jullie daar voor gekozen? Wij hebben nick cave and the bad seeds met the ship song dat is een heel mooi nummer dat gaat over dat mijn aanstaande dan mijn man mijn steun en toe verlaat is dat ik alles bij hem kwijt kan. We hebben samen een geschiedenis. het is voor ons een heel bijzondere plaat.![]()
Runrig Hearts of olden gloryquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:42 schreef nationx het volgende:
Wauw zelf zingne ja inderdaad je moet maar durfen maar is wel heel mooi en speciaal natuurlijk. En hoe heet dat nummer dan van run rig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |