Zijn walgelijke gedachtengangen intrigeerden mij.quote:Zeikwijf. Een snee in je dij kun je krijgen, met een bot, rafelig, roestig mes, alwaar ik rustig vloeiend mijn mannelijke pudding in zal storten en stoten.
Val van de trap.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Heerlijk dat ie weg isvan mij mag ie weg blijven
Hier ben ik al.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:13 schreef Koewam het volgende:
Bier.
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:20 schreef Molluck het volgende:
Waaraan is hij overleden dan?
Je stelt een vraag.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:08 schreef Koewam het volgende:
Tot zover deze mededeling.
Hij heeft aids opgelopen door zijn negerinnenverslaving.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:20 schreef Molluck het volgende:
Waaraan is hij overleden dan?
Roddels zeg ik u! Vuyge roddels!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft aids opgelopen door zijn negerinnenverslaving.
Moet kunnen, mits met mate.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:22 schreef KoudeVrouw het volgende:
Al heb ik wel vernomen dat hij reeds van de herenliefde is.
"Zeker."quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Moet kunnen, mits met mate.
Soms.
Denk ik.
Ahaquote:Op zondag 8 januari 2006 19:22 schreef KoudeVrouw het volgende:
Al heb ik wel vernomen dat hij reeds van de herenliefde is.
dusquote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft aids opgelopen door zijn negerinnenverslaving.
Jullie mogen best een robbertje poepstampen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duidelijk dat je jaloers bent op de speciale band die BS en ik hebben!
Ik dacht dat deze user heel lelijk zou zijn, maar het valt best meequote:Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Jullie mogen best een robbertje poepstampen hoor.
Dankjewel.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze user heel lelijk zou zijn, maar het valt best mee
Hallo.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Je stelt een vraag..
En verder is BS nog steeds aanwezig op het forum, maar verstopt hij zich achter steeds een nieuwe briljante kloon, vanwege de aandacht van kutnewbies zoals jij.
Tip:quote:Op zondag 8 januari 2006 19:28 schreef the900 het volgende:
Beter kijken.
GoLLuM, kutkloonquote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Excuusneger het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij zich wel eens schuilhoudt in topics over bier en frituur.
Sorry dat ik door heb verteld
Het spijt me
*klik*quote:Op zondag 8 januari 2006 19:29 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Tip:
Desert Sessions - Girl Boy Tom
Duidelijk dat dit een vorm van desinformatie is om BS in diskrediet te brengen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef Excuusneger het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij zich wel eens schuilhoudt in topics over bier en frituur.
Sorry dat ik door heb verteld
Het spijt me
Sorry, ik ben ook maar een negerquote:Op zondag 8 januari 2006 19:31 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Duidelijk dat dit een vorm van desinformatie is om BS in diskrediet te brengen.
Ik word er steeds beter in.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef the900 het volgende:
Ik ben zelf trouwens ook altijd heel slecht in het ontcijferen van klonen... dan moet ik weer naar de echte #onz om daar te gaan bedelen bij VAC wie wie ookalweer was
Kan je je eigen klonen nog wel onthouden?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef the900 het volgende:
Ik ben zelf trouwens ook altijd heel slecht in het ontcijferen van klonen... dan moet ik weer naar de echte #onz om daar te gaan bedelen bij VAC wie wie ookalweer was
Aha ja! JIJ!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef HuHu het volgende:
Verdorie, dit topic loopt sneller dan ik denken kan.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:36 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik heb nog een paar leuke Ovjl topics hier liggen trouwens. Die post ik in de nabije toekomst wel eens.
Je post teveel in TRU.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Croupouque het volgende:
Hetzelfde geldt vor VAC.
Bioslock en VAC, je ziet ze echt nooit meer. Ze zijn gewoon van de aardbodem verdwenen, ze bestaan niet meer. Echt, ik ga bijna geloven dat ze dood zijn. Ze bestaan niet meer. Foetsie. Ze bestaan niet meer.
Knowall is niet zo moeilijk. Zalmsalade twijfel ik nog steeds over wie nou het origineel ervan is. Maar ik heb godverdomme zo mijn vermoedens.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik word er steeds beter in.
De Knowall's en de Zalmsalades zijn dan ook niet de moeilijkste, maar toch.
Ik heb een heel mooi lijstje, waarvan ik 99% zeker ben dat ie (na een jaar lang af en toe eentje terugvinden en snel opschrijven) compleet isquote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kan je je eigen klonen nog wel onthouden?
Wij hebben samen nieteens zoveel actieve klonen als jij, C.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hier, zie je? Ik ga bijna geloven dat VAC en BS overal zijn.
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:36 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik heb nog een paar leuke Ovjl topics hier liggen trouwens. Die post ik in de nabije toekomst wel eens.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:39 schreef the900 het volgende:
[..]
Knowall is niet zo moeilijk. Zalmsalade twijfel ik nog steeds over wie nou het origineel ervan is. Maar ik heb godverdomme zo mijn vermoedens.
[..]
Ik heb een heel mooi lijstje, waarvan ik 99% zeker ben dat ie (na een jaar lang af en toe eentje terugvinden en snel opschrijven) compleet is
Priiii!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
Twee Schultenbräu, bitte.
Mag ik wel het schuim van jouw blik aflikken?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is dus een voor mij en een voor jou!!
Jij altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 19:52 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Mag ik wel het schuim van jouw blik aflikken?
Dat staat gelukkig in z'n notes.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:39 schreef the900 het volgende:
[..]
Knowall is niet zo moeilijk. Zalmsalade twijfel ik nog steeds over wie nou het origineel ervan is. Maar ik heb godverdomme zo mijn vermoedens.
Dat zal wel in verband staan met het feit dat 'de knowalls' zich haast niet meer in sectie 49 begeven, althans niet op een hinderlijke wijze. Heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef NJ het volgende:
Ik word er steeds beter in.
De Knowall's en de Zalmsalades zijn dan ook niet de moeilijkste, maar toch.
Ja dat kan ik wel, maar dan zou ik liegen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef Insertusername. het volgende:
Dirkh, kan je mijn vermoeden dat jij een zeer gezellig persoon bent om wat thee mee te drinken onder het genot van, mja, thee dus, bevestigen?
Liever een zure pruim dan helemaal geen pruim.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef Falco het volgende:
Dirkh! Hang niet zo het zuurpruimpje uit, mên!
Spelfouten?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:21 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik die spelfouten in de OP veracht? Dank u.
VAC schreeuwt hier al maanden niet meer.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Je bedoeld de nietszeggende altijd hetzelfde postende kneusje? Net als VAC, die al maanden (zoniet een jaar) loopt te schreeuwen dat er iets aankomt waar ONZIN steil van achterover slaat? Of de plannen van anderhalf jaar geleden waar VAC en Croupouque ONZIN een impuls zouden geven waar je "U" tegen zegt.
Bedoel je die "legendes"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |