quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef JumperJack het volgende:
die LM's zijn meestal gewonnen door de endurance races, maar als ik bijv. mijn clk gtr pak, win ik die nooit op B-spec.
nou wil ik ook wel die 24h nurnburgring doen, maar dan moet ik 8 uur erbij blijven om ongeveer elke 30 ronden op Pit Stop te drukken... want dat doet ie neem ik aan niet uit zich zelf...
dus hier eigenlijk mijn vraag: welke auto kun je het beste gebruiken om de endurance races te doen???
quote:
Gaat goed komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Moet nog steeds met die auto rijden...
Als we onder de 5 min komen dan mogen we echt van talent spreken![]()
ga eerst ff de R89 halen met die driving missions... zijn die moeilijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat goed komenook die ronde was zeker niet foutloos (maar het gaat wel hard, zeg).
394 km/h eind rechte stuk![]()
makkie vooral die laatstequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ga eerst ff de R89 halen met die driving missions... zijn die moeilijk![]()
whehehehequote:
lol @ finishstreepquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
whehehehe
Mission 34 heb ik dus onwijs lang over gedaanEN ELKE KEER 125 SECONDEN WACHTEN
hier een voorproefje (niet van mij)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
lol @ finishstreep![]()
ik had toen ook een filmpje gemaakt (denk dat het nu veel beter kan maargoed)
En nog iets trouwens:
[afbeelding]
![]()
(Nu kan die race cars klasse net zo goed weg....)
Bring it on bitchquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Jij vieze, vuile, gore ....
Goed gedaan, jochie! Daar ga ik binnenkort eens lekker onderdoor.
Over RaceClass: Laat staandat is moeilijke pro-stuff
Ik kom nog steeds niet aan jouw Race Car Nur
beetje NFSquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:51 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat me ook leuk leek is om de 400m sprint erin te doen.
De uitdaging is dan om een auto uit je 600+ auto's uit je garage te pakken en vol te tunen hoe je wilt om zo een snel mogelijke sprint te trekken. Alle auto's en alle tuning toegestaan ?![]()
NFS rulesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beetje NFSen saai
ik vind deze constructie (en jouw online ultimate lap score board) juist geweldig
komt welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:54 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
NFS rules![]()
Vind dit ook wel leuk maar helaas te weinig animo
nee, hoewel ik f1 die hard ben, geen vrijetraining-laat-opblijven voor mijquote:
Zit wat in ja...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:07 schreef Googolplexian het volgende:
komt welweinig animo is omdat mensen WETEN dat ze ons niet aankunnen
ik ben dan wel nieuwsgierig naar bijv jou tijden op de ring als je die hebt gereden? Wat het verschil nou is..Je hebt van ons beide de video's gezien van de lap. dus kan je daar eventueel wat van opmaken (zo werkt het bij mij bijv.quote:
Kommaar op met die SuperLapTM videoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ik ben dan wel nieuwsgierig naar bijv jou tijden op de ring als je die hebt gereden? Wat het verschil nou is..Je hebt van ons beide de video's gezien van de lap. dus kan je daar eventueel wat van opmaken (zo werkt het bij mij bijv.
Als er behoefte is aan mijn superlap ronde kan ik ook zo regelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |