Bijnaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
RACE CARS RM en ZSM
ROAD CARS SM en ZSM
uitleg:
RACE CAR: gewicht en power maken niet uit MAAR GEEN ESCUDO OF F1!
ROAD CAR: geen prototypen (zoals Cadillac Cien of Nike 2022) en alleen straatlegale auto's.
ZSM > zo snel mogelijk ... qualifying tyres, tunen, etc... alles mag.
RM / SM > Medium tyres voor respecievelijk Race- en Roadcars. Geen tuning.
Lijkt dat wat?
eensch, eensch ... maar dat betekent wel dat we nooit aan de wereld-tijden kunnen komen die gereden worden met Qualifying Tyres. Lijkt me juist leuk om er een tijd bij te hebben die gewoon zo snel mogelijk is ... dan maar (desnoods) met Escudo of F1. Ultimate Time Attack!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Bijna
Dat race en road cars zat ik ook aan te denken alleen heb je dan weer van die auto's die road zijn maar toch stiekem een racecar under de hood zijn zoals de Tommy Kaira ZZII. (wat gaat die hard)
En die ZSM....betekent dus dat de huidige tijden er voor niks zijn gereden en dat ze eraan gaan met qualifying tires![]()
Ik zou dus gewoon 2 klasses doen:
Race Cars met RM
Road Cars met SM
Dan heb je dus 6 tijden per circuit en niet 9 met ZSM erbij wat het meer overzichtelijker houdt
![]()
helemaal mee eens. geen tunen!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Bijna
Dat race en road cars zat ik ook aan te denken alleen heb je dan weer van die auto's die road zijn maar toch stiekem een racecar under de hood zijn zoals de Tommy Kaira ZZII. (wat gaat die hard)
En die ZSM....betekent dus dat de huidige tijden er voor niks zijn gereden en dat ze eraan gaan met qualifying tires![]()
Ik zou dus gewoon 2 klasses doen:
Race Cars met RM
Road Cars met SM
Dan heb je dus 6 tijden per circuit en niet 9 met ZSM erbij wat het meer overzichtelijker houdt
![]()
sry hoor, maar de screens kosten me echt teveel tijd. foto nemen, foto inladen. pas als het een echt bijzondere tijd is zal ik er één makenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Nu alleen de lijst in mijn post overnemen en bijvullen en ook nog screens bijzetten, wat bij moet altijd![]()
http://cheats.ign.com/ob2/068/489/489327.html <- beetje naar beneden scrollenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:09 schreef JumperJack het volgende:
zo en nu ff een lekkere tvp posten![]()
maare kan ff geen battlefield2 meer spelen, technische problemen, dus ga ik vanavond wel weer ff gt4en... iemand tips voor leuke auto's die je kan winnen??? moet namelijk de granturismo championship van de proffesional league nog. die waar ook LM cars in meedoen. mijn pagani zonda LM is te sloom... iemand dus tips voor auto's die ik voor deze race goed kan gebruiken maar die ik niet hoef te kopen, dus winnen???![]()
quote:Hint: Secret Black Cars
The vehicle line-up in the used car showrooms is constantly changing. On the last week of the changing cycle--starting day 694--four secret black race cars appear in the showrooms. Two of the cars are in the Used Car Showroom I and the other two are in Showroom II, and they only appear for one week (Gran Turismo time). All four cars can be purchased for about Cr.8,500,000 total, which is an absolute bargain for these sort of race cars.
wist idd af van die black mysteriesquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://cheats.ign.com/ob2/068/489/489327.html <- beetje naar beneden scrollen
dit is wel een leuke:
German Touring Car Championship : Mercedes-Benz AMG CLK-GTR Race Car '98
[..]
Een goede touringcar:quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:17 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wist idd af van die black mysterieshad er al over gelezen, maarja, welke van de 4 zou je moeten nemen, en belangrijker, hoe kom je aan 8 en een half miljoen kronen... heb nu 250 duizend en een showroom van iets van 66 auto's (en dubbele
)
en voor die AMG CLK GTR moet ik eerst een touring car kopen, iemand ideetjes welke de beste is???
en die Cien van mij heb ik nu dus geunmodified, alles wat niet standaard was eraf gegooid, maar er stond bij de race entrance nog steeds dat het een modified auto was...weard...
check ook hier: http://www.gtplanet.net/gt4/car_list/jpn/get_cars.phpquote:Endurance > El Captain 200 Miles : Toyota 88C-V Race Car (Minolta) '89
Ik moet nog steeds 1 auto (Dome Zero Concept)quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:38 schreef JumperJack het volgende:
nou morgen maar ff proberen, vandaag geen tijd gehad...
heb trouwens die 190E al![]()
omfg. heb alle licenties wel, maar 1 goud, 8/9 zilver en 70 bronsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 1 auto (Dome Zero Concept)
dan heb ik ze allemaal,maar dan ook echt allemaal uit de PAL versie, alle 734![]()
Maar eerst nog 9 gouden medailles halen voor die license en dan is daar ook alles goud en de Auto erbij![]()
goed idee, maar krijg je toch niet het probleem dat je dan wel 100+ auto's kan kiezen, maar dat er toch één overheerst. bedoel je zult niet zomaar laps gaan rijden met een 250 pk car in een tot 450 pk klassequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik heb een paar nieuwe tijden neergezet
HIER kan je de nieuwe standings zien
Ik zal deze gelijk updaten zodra hier een nieuwe tijd komt (met screenshot)
Dus mensen rijden die tijden want er zijn hoop lege plekken waar je zo op kan komen
Ik ga zelf nog binnenkort tijden neerzetten ook met roadcars waar de keuze groter is. Maar wel als we er een limiet zouden zetten van bijv. 450 pk? Nu je vrij mag kiezen heb je ook zo een salleen s7 gepakt of een SLR en is de lol er vanaf. Onder de 450 pk bijvooorbeeld heb je echt 100+ auto's die je kan kiezen. Wat het uiteindelijk leuker maakt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik heb een paar nieuwe tijden neergezet
HIER kan je de nieuwe standings zien
Ik zal deze gelijk updaten zodra hier een nieuwe tijd komt (met screenshot)
Dus mensen rijden die tijden want er zijn hoop lege plekken waar je zo op kan komen
Ik ga zelf nog binnenkort tijden neerzetten ook met roadcars waar de keuze groter is. Maar wel als we er een limiet zouden zetten van bijv. 450 pk? Nu je vrij mag kiezen heb je ook zo een salleen s7 gepakt of een SLR en is de lol er vanaf. Onder de 450 pk bijvooorbeeld heb je echt 100+ auto's die je kan kiezen. Wat het uiteindelijk leuker maakt.
nee, maar ik ben zelf wel goed in het indelen, ligt me welquote:Op zondag 12 maart 2006 08:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]netjes!
Ik ben het wel eens met de "tot 450pk" regel ... je hebt dan lekker veel keuze en het is dat juist stoer om met een 250 pk gebakkie snellere tijden neer te zetten (wat te denken van de Elise 111R op korte banen). Zolang ze maar helemaal standaard zijn ... dus NIET die pretuned bakken van bijv. Amuse.
Ruf mag dan weer wel omdat er verder geen Porsches inzitten
Jump: pk's zeggen niet alles
Ik ben meer voor het kiezen van elke auto tot 450 pk.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee, maar ik ben zelf wel goed in het indelen, ligt me welen dan kijk ik natuurlijk ook naar de topspeed en acceleratie
dus al jullie dat willen deel ik ze vanavond ff in
![]()
yep mee eens. Die tuner bakken zoals Amuse enzo eruit (kan je immers ook niet kopen bij de dealer) en dan racenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben meer voor het kiezen van elke auto tot 450 pk.
Ik bedoel ... zelfs de BMW M5 kan al niethet is juist leuk om een beetje variatie te hebben en uiteindelijk komen we toch wel uit bij hooguit 10 snelle auto's
Toch zou ik graag per track nog een SuperLap willen zien ... dus echt zo snel je kan met maakt niet uit wat.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
yep mee eens. Die tuner bakken zoals Amuse enzo eruit (kan je immers ook niet kopen bij de dealer) en dan racenals je dan 5 of meer verschillende klassen hebt is dat 5x3 = 15 tijden + 3 race cars = 18 tijden per track
![]()
dat ben ik ook weer met je eens, maar zo kan ik bijvoorbeeld geen prachttijden rijden met een elise ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
yep mee eens. Die tuner bakken zoals Amuse enzo eruit (kan je immers ook niet kopen bij de dealer) en dan racenals je dan 5 of meer verschillende klassen hebt is dat 5x3 = 15 tijden + 3 race cars = 18 tijden per track
![]()
Extr3mE heeft gelijk: lekker simpel houden. Ga maar op zoek naar de snelste RM en SM autoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat ben ik ook weer met je eens, maar zo kan ik bijvoorbeeld geen prachttijden rijden met een elise ofzo.
heb wel een beter idee:
als we nou de auto's idd indelen in Race en Road cars, en dan per track een top10 ofzo maken. dan staat het des te mooier als je met een elise een tijd van een esprit hebt verslagenmet een elise kom je nooit in de top3, maar top10 kan natuurlijk wel...
ook kan ik die klassen wel maken, maar dan niet in één keer. gewoon als er bijvoorbeeld een tijd vn een elise tussen de tijden van ford gt's ofzo staat, maak je gewoon een nieuwe klasse aan. dan staan er niet zo een ongelovelijk demotiverende hoeveelheid lege plekken, maar worden nieuwe klassen gewoon in de loop der tijd aangemaakt![]()
das waar... er zijn nog maar 3 mensen die dit doenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Extr3mE heeft gelijk: lekker simpel houden. Ga maar op zoek naar de snelste RM en SM auto
Komt er meer animo dan ben ik er ook wel voor om de lijsten uit te breiden maar zoals het er nu uitziet is er niets mis met de opzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |