Daar heb ik het ook lastig om echt een goed rempunt te kiezen ja.. maar het gaat me lukkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hhmmmmhete adem...
ik moet maar weer eens gaan sjesen met die Hommel (als was die tijd al aardig scherp; er zitten nog zat stukken in die beter kunnen. Zoals de bocht na de brug (bijna einde)).
http://forevergeek.com/games/play_gt4_online_now.phpquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef P-Style het volgende:
Als het gerucht van de Online GT4 waar is, dan wordt deze topic straks nog overbodig!
Ja, maar die online GT4 die eraan zou komen (volgens de geruchten) houdt ook een online score-systeem bij.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Googolplexian het volgende:
Nürburgring Nordschleife
5'28.850 - Googolplexian - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Laguna Seca
1'08.422 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Tsukuba Circuit
0'44.065 - Xtr3mE - Sauber C9 RaceCar '89 - RM
El Capitan
2'02.608 - Googolplexian - Hommel Berlinette r/s coupe '99 - SM
Geloof me ... 5'25 moet haalbaar zijn ... ook deze ronde Nür was zeker niet foutloos.
Filmpje van de replay volgt nog (had scherm in enthousiastme weggedrukt zonder foto te nemen)
edit: Filmpje(sorry voor boutkwaliteit)
quote:
Nog steeds dezelfde (wel het gaatje op de achterkant afgeplakt met ducttape i.v.m. schakelen). Niet zoveel laps maar onnoemelijk veel herstarts door eerste bochten-seriequote:En hoeveel Dualshocks al verbruikt en hoeveel rondjes ?
Sommige bochten werken beter als je vlak voor de apex (en nog terwijl je je rem ingedrukt hebt) gas bij geeft. Geeft net wat meer controle over de auto. Ik weet niet of jij dat ook doet?quote:Ik weet echt niet waar je die tijd haalt met die kleine foutjes erbij! Knap hoor.
Nope ... Ik rijd normaal met de full-front view (geen kap). Met die view uit de replay kan ik ook niet rijdenquote:Trouwens rijd jij met die view zo ?![]()
Das iets wat ik bij gt4 totaal niet kan terwlijk ik zo altijd reed.
Bij GT4 rij ik overigens met de 'hood-cam'. Lekkere snelheidgevoel vind ik dat![]()
Nou, graagquote:Als ik je tijd beat dan zal ik ff replay online gooien![]()
Je kunt gewoon (in Gran Turismo mode) de onderdelen eraf halen (effe een free race beginnen en setup kiezen > alle onderdelen naar standaard). Banden kun je ook hier omwisselen maar ook tijdens een pitstop in A-Spec modequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef JumperJack het volgende:
nou, ben weer gt4 aan het spelen, na die gebroken pols die ik volgens mij eerder heb gemeld, de rondetijden zal ik aan het einde van de middag ff posten, maar ik heb een ander, meer technich probleem. en omdat ik het gewone GT4 topic niet kan vinden, post ik het hier maar![]()
ik heb nml een caddilac cien gewonnen in het begin. met mijn stomme kop heb ik die lopen tunen, waardoor deze nu modified is. nu kan ik dus ook geen unmodified races meer doen met deze cien. nu ik hem niet meer opnieuw kan kopen/winnen, vroeg ik mij af: kan ik eerder aangebrachte tuning ook undo-en ofzo, dat de cien dus weer unmodified wordt??? enne als je meerdere soorten banden voor een auto hebt gekocht, waar kan je dan eerder gekochte banden omwisselen??? ik hoop zeer dat iemand mij hier een antwoord op kan gevendan zal ik later wel wat laptimes opscharrelen
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:50 schreef Xtr3mE het volgende:
Als dat zo mocht zijn kunnen we de top3 bijhouden van elke baan. Heb je meer strijd zegmaar.
Je kan ook in je garage een auto pakken en dan menu eruit totdat je dit ziet:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je kunt gewoon (in Gran Turismo mode) de onderdelen eraf halen (effe een free race beginnen en setup kiezen > alle onderdelen naar standaard). Banden kun je ook hier omwisselen maar ook tijdens een pitstop in A-Spec mode
owkee!!! hartstikke bedankt allemaal. heb dus niet voor niets die één na laatste tournament in de prof league met een ford GT gedaan, had de cien ook gewoon kunnen gebruiken, maarja, de gt is wel een HEEL stuk mooierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:12 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Je kan ook in je garage een auto pakken en dan menu eruit totdat je dit ziet:
[afbeelding]
en dan gewoon op START drukkenhoef je niet naar een race toe te gaan
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef Xtr3mE het volgende:
De tijdenlijst tot dusver:
Wou idd je tijd overwalsen met een Le Mansquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]netjes ... maar we moeten ook klassen in gaan delen anders is die El Capitan-tijd er zo aan natuurlijk. Ik voorzie zelfs verkiezingen voor welke auto voor welke klasse gebruikt kan gaan worden.
RACE CARS RM en ZSMquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Wou idd je tijd overwalsen met een Le Mans![]()
Nee maar wat stel je dan voor?
Race Cars en Road Cars? Maar dan houd je problemen van wat reken je daar wel en wat niet en waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |