Idd, criminelen wel, ja...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef lpg het volgende:
Terecht criminelen moeten aangepakt worden.
In ieder geval een bezwaarschrift.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef Dirktator het volgende:
Dien een klacht in.
Het was een kruising met idd een zebrapad.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef Katana het volgende:
Gewoon niet betalen, laat maar voorkomen die zaak.
Tegenwoordig geven ze overal een boete voor.
Was het trouwens een zebrapad waar die voetganger stond?
De regels zijn een tijdje terug veranderd.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef sirrom het volgende:
Tering k*t Cops: ik passeerde een oversteekplaats waar 1 voetganger stond. Hij maakte naar mijn idee geen aanstalten om over te steken. Hij stond daar gewoon. Ik passeerde hem en achter mij stak hij over.
Een politiebusje dat iets verder achter mij reed vond dat ik hem had moeten laten voorgaan. Hoe hun de situatie voor mijn auto konden inschatten begreep ik echt niet. Die voetganger stond daar gewoon maar wat. Hij kwam niet aanlopen of zo.
Die kut jantjes waren het er beide over eens: ik had die gast over moeten laten steken.
Echter...naar mijn mening wilde die gast helemaal niet over steken maar bedacht die zich pas toen ik hem voorbij was. Whatever, lullen had geen zin en dokken moet ik. Maar 130 euro is tering veel geld voor dit 'misdrijf'
Het was toevallig een zeer demente man, die daar stond, en ineens kwijt was wat'ie daar deed, tot jij voorbij was en zich toen ineens bedacht "Ow ja, ik was om hier over te steken! Laat ik dat maar doen dan!"quote:Echter...naar mijn mening wilde die gast helemaal niet over steken maar bedacht die zich pas toen ik hem voorbij was.
De rechter zal de wet toepassen, en de wet geeft geen grond om een boete te schrappen als iemand nagedacht heeft..quote:[b]Op zondag 8 januari 2006 18:00 ...
Als je jusitie maar laat denken dat je er goed over nagedacht hebt dan schrappen ze die boete wel.
Dit geloof ik zelf ook niet: het was namelijk een jongeman met een rugzak. Nergens staat hier dat het om een demente oude man ging.quote:Het was toevallig een zeer demente man, die daar stond, en ineens kwijt was wat'ie daar deed, tot jij voorbij was en zich toen ineens bedacht "Ow ja, ik was om hier over te steken! Laat ik dat maar doen dan!"
Dat geloof je toch zelf niet
Klote dat je een boete hebt gehad hoor, daar niet van.
Juist!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:16 schreef sirrom het volgende:
De boete is wel echt hoog, he? Afgezien van mijn gelijk of niet (vast niet) is het wel een vette hoge boete die MIJ voortaan bij iedere voetganger die alleen al kijkt naar de straak zal laten stoppen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Reubiereumer het volgende:
Samengevat: je bent genaaid.
En nog eens ¤130 voor verkeerd gebruikt van 'hun', als het aan mij zou liggen!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef sirrom het volgende:
Tering k*t Cops: ik passeerde een oversteekplaats waar 1 voetganger stond. Hij maakte naar mijn idee geen aanstalten om over te steken. Hij stond daar gewoon. Ik passeerde hem en achter mij stak hij over.
Een politiebusje dat iets verder achter mij reed vond dat ik hem had moeten laten voorgaan. Hoe hun de situatie voor mijn auto konden inschatten begreep ik echt niet. Die voetganger stond daar gewoon maar wat. Hij kwam niet aanlopen of zo.
Die kut jantjes waren het er beide over eens: ik had die gast over moeten laten steken.
Echter...naar mijn mening wilde die gast helemaal niet over steken maar bedacht die zich pas toen ik hem voorbij was. Whatever, lullen had geen zin en dokken moet ik. Maar 130 euro is tering veel geld voor dit 'misdrijf'
Het feit dat iemand bij een zebrapad staat moet voldoende aanwijzing zijn om te concluderen dat ie van plan is over te steken. Dat ji zodanig vertrouwt op jouw kennis van de lichaamstaal van een voor jou totaal onbekende persoon, dat je ervoor kiest gewoon door te rijden, terwijl die persoon bij een zebrapad staat, is inderdaad wel 130 euro waard.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:16 schreef sirrom het volgende:
[..]
Dit geloof ik zelf ook niet: het was namelijk een jongeman met een rugzak. Nergens staat hier dat het om een demente oude man ging.
Waarom iemand stil staat bij een voetgangersoversteekplaats weet ik ook niet. Mij leek dat hij gewoon wat stond te staan. Hij wilde niet oversteken anders was ik wel gestopt.
-
De boete is wel echt hoog, he? Afgezien van mijn gelijk of niet (vast niet) is het wel een vette hoge boete die MIJ voortaan bij iedere voetganger die alleen al kijkt naar de straak zal laten stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |