Ik vermoed dat je gewoon te snel op de Invoeren-knop drukt. Doe je in de VBL Live-verslagen ook altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme, weer in FB! Moest in KLB. Hoe kan dat nou?
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je gewoon te snel op de Invoeren-knop drukt. Doe je in de VBL Live-verslagen ook altijd
Maar ik vind het wel leuk om naar te kijken, als ze gewoon alleen maar het darten laten zien zonder die hele SBS6 show eromheen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:57 schreef De_Loet het volgende:
je hóeft er niet naar te kijken ?
Morgenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Xebber het volgende:
Fordham net verloren.
Wie weet trouwens hoe laat Barney speelt?![]()
Ja, dus ECH WEL he. Gewoon sport.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Agiath het volgende:
Darten is geen sport
Maar wel leuk om te volgen
Het is knap wat ze doen,quote:
*met t-shirt "the_legend_loser_" podium verlaat*quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar ga ik ook meedoen daar.
Schaken vind je dus ook geen sport begrijp ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is knap wat ze doen,
Maar ik vind sport iets waarbij je veel lichaamsinspanning doet.
Ik gooi ook regelmatig een pijltje, maar ik vul niet in bij een formulier, doe je aan sport? Ja ik dart
Als ik eerlijk ben niet nee, maar dat is ook weer iets heel anders...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Schaken vind je dus ook geen sport begrijp ik?
Nouja, nadenken kan ik nou niet echt lichaamsinspanning noemen, maargoed.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben niet nee, maar dat is ook weer iets heel anders...
Ze zweten tochquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is knap wat ze doen,
Maar ik vind sport iets waarbij je veel lichaamsinspanning doet.
Ik gooi ook regelmatig een pijltje, maar ik vul niet in bij een formulier, doe je aan sport? Ja ik dart
In Frankrijk darten ze niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:50 schreef Dirktator het volgende:
Darten is olijk vertier voor het plebs, opdat het rustig blijft op straat.
Ooit een Parijse darter gezien?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:56 schreef Golf het volgende:
In Frankrijk darten ze niet?
Ja moet ik tegen Barney..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:40 schreef Golf het volgende:
[..]
*met t-shirt "the_legend_loser_" podium verlaat*![]()
Het is geen sport omdat het voor 99% afhankelijk is van veel mazzel.quote:
Jij zit zeker op hockeyquote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef McGilles het volgende:
Laat me raden.... jij noemt voetbal zeker ook een sport....![]()
Darten is net als voetbal voor mietjes
Dan heb jij nog nooit een pijl in je handen gehad .quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het is geen sport omdat het voor 99% afhankelijk is van veel mazzel.
Dat moet je kunnen halen. Morgen weten we meer.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja moet ik tegen Barney..
Mijn shirt zo op achterkant: The Legend Killer
En dan winnen van Barneyzou wat zijn.
Jawel hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef DeTolk het volgende:
Dan heb jij nog nooit een pijl in je handen gehad .
Ja, dat is dus die 1%.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef DeTolk het volgende:
Concentratie en een sterke arm, vaste hand zijn veel belangrijker.
Jammer genoeg niet nee...quote:
Wat doe jij dan zoal ?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee...![]()
Ga toch op een mannensport, die mensen op darten zijn na 1 uur ongeveer zo bekaf dat ze bijna een hartaanval krijgen door die dikke pens van ze.
Die voetballers gaan eerst liggen rollen op de grond net alsof hun 4 ledematen zijn afgerukt en daarna gezellig met ze allen onder de douche zogenaamd douchen, gaysport, dan nog niks gezegt over die tokkiesupporters!
Bij speerwerpen gaat het erom wie het verst gooit, en dus moet er flink 'gewerkt' worden (aanloop, krachtige worp etc) om te presteren. Darten is alleen een kwestie van goed mikken.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef Golf het volgende:
Ik zie niet in waarom speerwerpen wel een sport zou moeten zijn en darten niet.![]()
Ja, omdat ze al enkele seconden geen alcohol binnengekregen hebbenquote:
Ooh ooh, als ik niet oppas met zo'n voetbalfan als jij dan heb ik straks zeker een baksteen door me voorruit?quote:
nee hoor, ik ben een liefhebber van het voetbal.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ooh ooh, als ik niet oppas met zo'n voetbalfan als jij dan heb ik straks zeker een baksteen door me voorruit?![]()
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het is geen sport omdat het voor 99% afhankelijk is van veel mazzel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |