Ik vermoed dat je gewoon te snel op de Invoeren-knop drukt. Doe je in de VBL Live-verslagen ook altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme, weer in FB! Moest in KLB. Hoe kan dat nou?
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je gewoon te snel op de Invoeren-knop drukt. Doe je in de VBL Live-verslagen ook altijd
Maar ik vind het wel leuk om naar te kijken, als ze gewoon alleen maar het darten laten zien zonder die hele SBS6 show eromheen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:57 schreef De_Loet het volgende:
je hóeft er niet naar te kijken ?
Morgenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Xebber het volgende:
Fordham net verloren.
Wie weet trouwens hoe laat Barney speelt?![]()
Ja, dus ECH WEL he. Gewoon sport.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Agiath het volgende:
Darten is geen sport
Maar wel leuk om te volgen
Het is knap wat ze doen,quote:
*met t-shirt "the_legend_loser_" podium verlaat*quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar ga ik ook meedoen daar.
Schaken vind je dus ook geen sport begrijp ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is knap wat ze doen,
Maar ik vind sport iets waarbij je veel lichaamsinspanning doet.
Ik gooi ook regelmatig een pijltje, maar ik vul niet in bij een formulier, doe je aan sport? Ja ik dart
Als ik eerlijk ben niet nee, maar dat is ook weer iets heel anders...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Schaken vind je dus ook geen sport begrijp ik?
Nouja, nadenken kan ik nou niet echt lichaamsinspanning noemen, maargoed.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben niet nee, maar dat is ook weer iets heel anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |