ik reageer toch maar, uhm nee zou het niet weten. Beetje googlen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 06:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Een ding nog, en dan weet ik voorlopig denk ik wel voldoende,, Ik heb net die Automatix geinstalleerd, er komen dan 3 p2p programma's op mijn pc te staan. Dc++ Limewire en nog een. Ik wil die laatste 2 eraf gooien, ik heb al uitgevonden dat ik naar toepassingen/installeer toepassingen/geavanceerd moet, maar wat dan?
Dus hoe gooi ik toepassingen uit het menu van de pc?
Je kan toch gewoon in Synaptic een programma naam intikken die je al geinstalleerd hebt, Synaptic zal het geinstalleerde programma dan weergeven en als groen? markeren, daarna klik je op het programma met de rechtermuisknop en kies je de optie "Programma Verwijderen" of "De-installeren" Ik geloof dat het zo zou moeten werken.quote:Op maandag 9 januari 2006 06:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Een ding nog, en dan weet ik voorlopig denk ik wel voldoende,, Ik heb net die Automatix geinstalleerd, er komen dan 3 p2p programma's op mijn pc te staan. Dc++ Limewire en nog een. Ik wil die laatste 2 eraf gooien, ik heb al uitgevonden dat ik naar toepassingen/installeer toepassingen/geavanceerd moet, maar wat dan?
Dus hoe gooi ik toepassingen uit het menu van de pc?
Ja dat is een goed idee, ik heb er alleen nog geen ervaring mee en heb op t moment weinig tijd vanwege tentamens. Maar dat lijkt me zeker wel een goede optie, thnx, ik ga t morgen wel even proberen als ik iets meer tijd heb.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:16 schreef Lod het volgende:
Kun je niet stiekem een partitie maken met fdisk of Qparted?
Ja opzich wel, maar ik was eerst een beetje gaan zoeken en vond in dit topic al best veel nuttige info; dacht dat t geen kwaad kon.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:18 schreef matige_muis het volgende:
Kon je niet beter een eigen topicmaken?
Het is vrij simpel. In Knoppix een console opstarten. Je zelf root maken door het commando 'su'. En dan type je: fdisk /dev/hda (er vanuit gaande dat je 1 harddisk hebt). De helpfunctie van fdisk is vrij goed dus de rest kun je zelf wel uitvindenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:26 schreef Nathox het volgende:
Ja dat is een goed idee, ik heb er alleen nog geen ervaring mee en heb op t moment weinig tijd vanwege tentamens. Maar dat lijkt me zeker wel een goede optie, thnx, ik ga t morgen wel even proberen als ik iets meer tijd heb.
Weet je of je CDROM ingesteld staat als bootdevice in je bios? Als je twee cdspelers hebt moet je ze ook beide proberen als je niet zeker weet welke de master is en je cdrom moet VOOR je harde schijf staan als bootdevice.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:39 schreef eer-ik het volgende:
...
Branden is inmiddels gelukt, andere computer gebruikt.
Deze brander doet helemaal niks meer.
Nou is het probleem, ik heb er een bootable CD van gemaakt, en hij kan deze CD wel openen in windows, en dan mozilla dingen installeren
Maar het lukt maar niet om die CD te booten![]()
Ik word er gek van.
Iemand tips/oplossingen?
Toen deed ik: /MLX en toen zei hij: command or filename not recognized.quote:Using DPMS DOS Protected Mode Services
Cache site: 7670 KB (XMS)
Minimum cache size: 1024 KB
Write-trough drives: A B
/LEND=ON Len memory to alter applications 6646 KB available
/DELAY=OFF Write-delay is disabled, caching is write-trough.
Caldera DR-DOS 7.03
Copyright (c) 1976, 1998 Caldera, Inc. All rights reserved
[DR-DROS]A:\>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |