Snap wat je bedoelt. Ik zie daar alleen trots inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee klopt maar uit de manier waarop het gezongen wordt en de volgorde haal ik er wel uit dat het positief bedoeld is.
ooit kon het wel, toen woonde ze op 10 minuten fietsen van mijn huisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:12 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt. Ik zie daar alleen trots in
We kunnen het haar niet vragen. Maar we kunnen hem nog wel een keertje opzetten natuurlijk. Cheers
Vertelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ooit kon het wel, toen woonde ze op 10 minuten fietsen van mijn huis
De tering, wist ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze woonde ooit in amsterdam, op de nieuwmarkten later in nijmegen.
Die mangs van wiki weten ook allesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:28 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens wiki trad ze vaak op bij het leger des heils
heb m niet gecheckt maar denk dat het dezelfde audio is als in de video en daar lult ze erdoorheenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:07 schreef Dagonet het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)011441920/index.html
Die niet?
Prachtig maar ik vind For a While van datzelfde optreden nog mooier. Daar zit ze bijna te huilen aan de piano.quote:
Dat waren legendarische concerten. Ze kreeg daar de kans een comeback te maken nadat ze uit Afrika terug gekomen was. Ze stond iedere avond aangekondigd en iedere avond zat de zaal afgeladen vol. Zijzelf kwam echter heel vaak niet opdagen en toch klaagde niemand want als ze dan toch eens kwam spelen dan gebeurde er ook echt iets, zoals je in de clipjes kunt zien en horen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef WeezerButler het volgende:
Was een tranendal geweest als ik daar in de zaal zou zitten
Die is inderdaad prachtig. Uit een privécollectie van een Nederlander.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:48 schreef Peter88Online het volgende:
Ondergewaardeerd pareltje van haar. Jarenlang op de plank blijven liggen, en nog steeds een moeilijk te vinden nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |