dat is echt een tranentrekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben de hele dag alweer aan het luisteren. Haar versie van Don't let me be misunderstood kende ik niet!!
.
Maar verdomme wat lekker.
Dan moet je deze eens zien, hier zit ze dus echt op het randje van huilen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is echt een tranentrekkerlijkt op een gegeven moment ook alsof je haar echt hoort huilen
Geweldig nummer.quote:"Ain't got no - I got life" 1968 1(5wk)
ik wel. hoezo jij niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:55 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Geweldig nummer.
Ik krijg alleen (ongetwijfeld ten onrechte) het idee dat veel mensen het zien als een soort feel-good nummer, terwijl ik dat er toch niet in zie.
Haar versie van House of the Rising Sun is ook wel fijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:53 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hou eigenlijk niet zo van die hele trage blues nummers van haar, maar de uptempo, funky nummers zoals sinnerman, ballad of hollis brown en funkier than a mosquito's tweeter zijn echt geniaal![]()
heeft ze er nog meer?
die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar versie van House of the Rising Sun is ook wel fijn
Het is het laatste beetje menselijke eer van een verschoppeling zonder enig uitzicht op een beter bestaan.quote:
ja klopt, maar dat boeit r allemaal niet omdat ze 'het leven' nog heeft en dat is t belangrijkste.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Het is het laatste beetje menselijke eer van een verschoppeling zonder enig uitzicht op een beter bestaan.
Althans, zo zie ik het.
Maar dat zegt ze feitelijk nergensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat boeit r allemaal niet omdat ze 'het leven' nog heeft en dat is t belangrijkste.
nee klopt maar uit de manier waarop het gezongen wordt en de volgorde haal ik er wel uit dat het positief bedoeld is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:06 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze feitelijk nergens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |