Het eerste. Kijk even in FB, daar staat er vast meer over.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:14 schreef lostminds het volgende:
waarom heb ik trouwens allemaal slashes voor m\\\'n comma\\\'s? zijn dat nog nukken van de downtime of klopt er bij mij iets niet?![]()
Ik vind de laatste twee foto's erg leuk! Alleen een beetje jammer dat bij de laatste foto de achtergrond wel erg wit is..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ben vandaag even naar buiten geweest, tijd voor een frisse neus...
Wij (camera en ik, we passen nog niet zo bij elkaar...) zijn benieuwd naar de commentaren..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grt.CC
Zet er eens een paar hier neer zou ik zeggen, links leveren meestal niet zoveel commentaar op (wat imho ook wel logisch is). Het ziet er op het eerste gezicht uit als een leuke serie, waarin je wel nog wat kunt selecteren (er zijn een paar foto's die erg op elkaar lijken bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:00 schreef AltamirA het volgende:
Ik ben er gister een uurtje op uit gegaan in het heuvelland hier in limburg.
Was een beetje bewolkt maar toch nog mooie foto\\\'s kunnen maken!
Hierzo:
http://members.home.nl/altamira/sneeuwlandschap.htm
commentaar is zeker welkom!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:11 schreef PM-girl het volgende:
O, maakt photobucket de foto\'s niet automatisch kleiner?
okee bij deze dan:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:21 schreef Elefes het volgende:
Zet er eens een paar hier neer zou ik zeggen, links leveren meestal niet zoveel commentaar op (wat imho ook wel logisch is). Het ziet er op het eerste gezicht uit als een leuke serie, waarin je wel nog wat kunt selecteren (er zijn een paar foto\\\'s die erg op elkaar lijken bijvoorbeeld).
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef sinemet het volgende:
Afgelopen weekend:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto 1 vind ik absoluut mooi (de dame ook trouwens), alleen jammer van die ene grasspriet die zo omhoog steekt naar haar oog. Aan de onderkant zou ik nog wat gras wegkroppen. Ik heb de vrijheid genomen om de foto even te editten om te laten zien wat ik bedoel:quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef ableton het volgende:
Vind ik dan.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Wat een baggerfotoquote:
Ik kan je de optie 'negeren' aanradenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
ik weet dat er hier genuanceerde commentaren worden verwacht maar toch zeker niet op zo'n foto????
ah..ja die...F6 was het?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan je de optie 'negeren' aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |