...en hier verder dus....
quote:snapt dat eigenlijk niet want het is een veel gavere opzet dan bij BB3 (ik noem maar wat). daar hebben ze het de hele tijd over overleven, maar das toch niks vergeleken met de ontberingen die de expeditie leden van RE moeten doorstaan.
Op dinsdag 20 november 2001 19:58 schreef -Mk- het volgende:
Er is iets meer dan 3 maanden over gedaan om nummer 1 vol te krijgen.. Hopen dat deze sneller gaat
ps1. zou zelf graag meedoen, m.n. de fysieke uitdaging trekt mij zeer.
ps2 HiK; vlgns mij is dat kaartje bij je naam niet de goede
quote:Lijkt een beetje op de west-indies
Op dinsdag 20 november 2001 20:09 schreef don_quichot het volgende:[..]
ps2 HiK; vlgns mij is dat kaartje bij je naam niet de goede
"Néééé...!" "Ja, echt waar!"
quote:dat vrees ik ook, of misschien koenraad
Op dinsdag 20 november 2001 22:09 schreef mbn het volgende:
ben benieuwd of Jennifer zich aan haar woord houdt, dat als ze nog 24 uur ziek is weggaat.
Als dat zo is valt het machtblok uiteen.
Koenraad wil misschien nog wel Richard zijn hielen likken, maar Pascalle gaat misschien dan wel zelf denken.
Als het machtblok blijft bestaan gaan ze Melanie er enk ik uit stemmen aangezien zij "verraad" heeft gepleegd.
Zou zeer jammer zijn.
quote:Koenraad doen ze niet die zien ze niet als bedreiging ,Melanie wel,
Op dinsdag 20 november 2001 22:13 schreef Stranger het volgende:[..]
dat vrees ik ook, of misschien koenraad
quote:Dus daarom valt ie tegen? Pascalle laat al 5 weken niets van zich horen...
Ergens in het vorige topic zei -Mk- het volgende:Even iets over Koenraad: Hij valt mij een beetje tegen de laatste afleveringen.. Hij loopt er maar wat bij en laat niet echt iets van zich horen.
Tuurlijk laat hij niets van zich horen. Zolang iedereen ruziet met elkaar mag hij erin blijven. Zodra ze het bijleggen is hij weer het buitenbeentje en het is exit Koen. Jezelf onzichtbaar maken is het beste wat je op dit moment kunt doen!
quote:idd
Op woensdag 21 november 2001 11:54 schreef Vamos het volgende:[..]
Dus daarom valt ie tegen? Pascalle laat al 5 weken niets van zich horen...
Tuurlijk laat hij niets van zich horen. Zolang iedereen ruziet met elkaar mag hij erin blijven. Zodra ze het bijleggen is hij weer het buitenbeentje en het is exit Koen. Jezelf onzichtbaar maken is het beste wat je op dit moment kunt doen!
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 21-11-2001 14:16]
quote:Heb je helemaal gelijk in, in BB3 zijn ze maar aan het klagen hoe zwaar het in 'arm' is, nou, vergeleken met ER is het een luxe!
Op dinsdag 20 november 2001 20:09 schreef don_quichot het volgende:snapt dat eigenlijk niet want het is een veel gavere opzet dan bij BB3 (ik noem maar wat). daar hebben ze het de hele tijd over overleven, maar das toch niks vergeleken met de ontberingen die de expeditie leden van RE moeten doorstaan.
quote:denk dat je gelijk heb. en het bijgaande argument na de emotionele uitbarsting zal wel zijn dat ze mentaal aan het einde is. vlgnde is de laatste van Noord (
Op dinsdag 20 november 2001 22:09 schreef mbn het volgende:Als het machtblok blijft bestaan gaan ze Melanie er enk ik uit stemmen aangezien zij "verraad" heeft gepleegd.
Zou zeer jammer zijn.
hoop wel dat ze snel besluiten dat ze niet te lang naar de pijpen van Jennifer en Richard moeten blijven dansen. want hoe langer zij daar gezamenlijk blijven zitten, des te minder kans hebben de anderen op de overwinning.
quote:*dq spreekt uit ervaring*
Op dinsdag 20 november 2001 20:35 schreef Hik het volgende:
Kaartje is Midden-Amerika ja...klopt! Dat heeft ook verder niets met ER te maken. Ik heb ook nog andere interesses namelijk!
(en ik vind dat ik teveel RLS's kijk..ik kan overal over meepraten )
Jennifer eruit, een collega van mij die een soortgelijke verstopping had loopt nu met een stoma rond, na op het randje van dood te hebben gezweefd, een heel ernstige en pijnlijke situatie.
Koen waarschijnlijk volgende week eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |