abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2001 @ 18:47:47 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2245629
Vervolg van: ER2: Expeditie Robinson 2

...en hier verder dus....

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2245976
Zozo al een 2e deel!
  dinsdag 20 november 2001 @ 19:55:44 #3
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2246244
Ja, dat schiet lekker op he?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2246282
Er is iets meer dan 3 maanden over gedaan om nummer 1 vol te krijgen.. Hopen dat deze sneller gaat
  dinsdag 20 november 2001 @ 20:09:38 #5
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2246385
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 19:58 schreef -Mk- het volgende:
Er is iets meer dan 3 maanden over gedaan om nummer 1 vol te krijgen.. Hopen dat deze sneller gaat
snapt dat eigenlijk niet want het is een veel gavere opzet dan bij BB3 (ik noem maar wat). daar hebben ze het de hele tijd over overleven, maar das toch niks vergeleken met de ontberingen die de expeditie leden van RE moeten doorstaan.

ps1. zou zelf graag meedoen, m.n. de fysieke uitdaging trekt mij zeer.

ps2 HiK; vlgns mij is dat kaartje bij je naam niet de goede

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_2246410
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 20:09 schreef don_quichot het volgende:

[..]

ps2 HiK; vlgns mij is dat kaartje bij je naam niet de goede

Lijkt een beetje op de west-indies
Return of the massive legend.
  dinsdag 20 november 2001 @ 20:35:00 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2246635
Kaartje is Midden-Amerika ja...klopt! Dat heeft ook verder niets met ER te maken. Ik heb ook nog andere interesses namelijk!

"Néééé...!" "Ja, echt waar!"

pi_2247566
Ik verheug me weer op de volgende aflevering. Zal Jennifer het nog volhouden? En wie zal de immuniteit winnen? (die nu echt belangrijk is geworden)
pi_2247707
ben benieuwd of Jennifer zich aan haar woord houdt, dat als ze nog 24 uur ziek is weggaat.
Als dat zo is valt het machtblok uiteen.
Koenraad wil misschien nog wel Richard zijn hielen likken, maar Pascalle gaat misschien dan wel zelf denken.
Als het machtblok blijft bestaan gaan ze Melanie er enk ik uit stemmen aangezien zij "verraad" heeft gepleegd.
Zou zeer jammer zijn.
pi_2247752
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 22:09 schreef mbn het volgende:
ben benieuwd of Jennifer zich aan haar woord houdt, dat als ze nog 24 uur ziek is weggaat.
Als dat zo is valt het machtblok uiteen.
Koenraad wil misschien nog wel Richard zijn hielen likken, maar Pascalle gaat misschien dan wel zelf denken.
Als het machtblok blijft bestaan gaan ze Melanie er enk ik uit stemmen aangezien zij "verraad" heeft gepleegd.
Zou zeer jammer zijn.
dat vrees ik ook, of misschien koenraad
pi_2250730
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 22:13 schreef Stranger het volgende:

[..]

dat vrees ik ook, of misschien koenraad

Koenraad doen ze niet die zien ze niet als bedreiging ,Melanie wel,
  woensdag 21 november 2001 @ 11:54:37 #12
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_2251355
quote:
Ergens in het vorige topic zei -Mk- het volgende:

Even iets over Koenraad: Hij valt mij een beetje tegen de laatste afleveringen.. Hij loopt er maar wat bij en laat niet echt iets van zich horen.

Dus daarom valt ie tegen? Pascalle laat al 5 weken niets van zich horen...

Tuurlijk laat hij niets van zich horen. Zolang iedereen ruziet met elkaar mag hij erin blijven. Zodra ze het bijleggen is hij weer het buitenbeentje en het is exit Koen. Jezelf onzichtbaar maken is het beste wat je op dit moment kunt doen!

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_2251482
nee het beste wat hij zou kunnen doen is zijn nut voor de groep bewijzen en zich als man gaan gedragen.
Maar aangezien hij dit al een keer heeft geprobeerd en zichzelf compleet voor gek zette durft hij dit niet meer.
Nu is hij een kontlikker en maakt hij zichzelf zo onzichtbaar mogelijk
Toch jammer, want die man heeft een van de edelste beroepen op aarde en moet ongetwijfeld veel kwaliteiten hebben.
pi_2251709
quote:
Op woensdag 21 november 2001 11:54 schreef Vamos het volgende:

[..]

Dus daarom valt ie tegen? Pascalle laat al 5 weken niets van zich horen...

Tuurlijk laat hij niets van zich horen. Zolang iedereen ruziet met elkaar mag hij erin blijven. Zodra ze het bijleggen is hij weer het buitenbeentje en het is exit Koen. Jezelf onzichtbaar maken is het beste wat je op dit moment kunt doen!

idd
paskall heeft dr smoel nog niet een keer open gedaan,evenzo als melanie.
dat soort wijven gaan over lijken die zijn vals,
Nu komt melanie met krokodilletranen aanzetten,dat ze niet met complotten mee wil doen
eerst wel,nu niet....omdat ze eerlijk wil blijven
mijn hemel als dat niet schijnheilig is
Dat is alleen maar omdat madam bang was dat zij de volgende is.
i.p.v Jennifer, die moet het straks nu bekopen dat ze eruit ligt .
Hardlopers zijn doodlopers toch ?

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 21-11-2001 14:16]

pi_2252656
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 20:09 schreef don_quichot het volgende:

snapt dat eigenlijk niet want het is een veel gavere opzet dan bij BB3 (ik noem maar wat). daar hebben ze het de hele tijd over overleven, maar das toch niks vergeleken met de ontberingen die de expeditie leden van RE moeten doorstaan.

Heb je helemaal gelijk in, in BB3 zijn ze maar aan het klagen hoe zwaar het in 'arm' is, nou, vergeleken met ER is het een luxe!
  donderdag 22 november 2001 @ 12:54:40 #16
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2258885
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 22:09 schreef mbn het volgende:

Zou zeer jammer zijn.

denk dat je gelijk heb. en het bijgaande argument na de emotionele uitbarsting zal wel zijn dat ze mentaal aan het einde is. vlgnde is de laatste van Noord ( sorry, ben z'n naam kwijt), is meteen het patroon doorbroken om geheel noord collectief en linea recta te laten verdwijnen en zo sussen de samenzweerders hun geweten.
vlgnde is Koenraad, van wie ik het eigenlijk wel begrijp dat ie aan de complotten meedoet, aangezien ze hem op Noord al hadden weggestemd. het is natuurlijk een mooie vorm van wraak om eerst weggestemd te worden en vervolgens het langst vol te houden.

hoop wel dat ze snel besluiten dat ze niet te lang naar de pijpen van Jennifer en Richard moeten blijven dansen. want hoe langer zij daar gezamenlijk blijven zitten, des te minder kans hebben de anderen op de overwinning.

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  donderdag 22 november 2001 @ 12:58:22 #17
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2258922
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 20:35 schreef Hik het volgende:
Kaartje is Midden-Amerika ja...klopt! Dat heeft ook verder niets met ER te maken. Ik heb ook nog andere interesses namelijk!
*dq spreekt uit ervaring*
is ook erg interessant.
  donderdag 22 november 2001 @ 16:30:02 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2261226
*berney tegenspreekt*
Melanie lijkt mij niet het type dat over lijken gaat, eerder iemand die gauwer emotioneel erdoorheen zit dan anderen.

(en ik vind dat ik teveel RLS's kijk..ik kan overal over meepraten )

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2268768
Sjees, kom ik er nu pas achter dat hier ook een discussie over loopt..

Maarjah..

ER2 rulez...

Doei.
  FOK!fossiel zondag 25 november 2001 @ 16:11:18 #20
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2286472
Schop!

Zo vanavond weer een uur vermaak!

Chick on a mission
pi_2286499
Heb net (per ongelijk, dacht niet dat ze zo snel waren) op de site van vt4 gekeken, dus ik weet al wat er gaat gebeuren. Wel een goede oplossing naar mijn idee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!fossiel zondag 25 november 2001 @ 21:32:15 #22
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2289506
Als Koenraad volgende week de immuniteit niet wint, is het bijna al zeker dat hij naar huis moet met deze ene stem extra tegen.
  zondag 25 november 2001 @ 21:33:34 #23
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2289516
Alweer een mooie aflevering.

Jennifer eruit, een collega van mij die een soortgelijke verstopping had loopt nu met een stoma rond, na op het randje van dood te hebben gezweefd, een heel ernstige en pijnlijke situatie.

Koen waarschijnlijk volgende week eruit.

pi_2289591
Leuke aflevering! Toch jammer dat Jen eruit is. En wat is Richard toch een eng mannetje. Ik hoop echt dat hij er de volgende keer uit gaat. Maar dat zal wel niet... Melanie roeleert!!!
pi_2289711
Inderdaad een leuke uitzending. Koenraad is volgende week exit denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')