En nu de bron nog!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef Caesu het volgende:
hoax
Het zekere voor het onzekere!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:10 schreef woutabest het volgende:
Oftewel, ff wachten met updates om te horen wat er met de rest gebeurd is?
Same herequote:
Kijk eens op de newsgroupen. Windows Lite is enorm klein, pakweg 100/200MByte. Het is gewoon bootable alleen zijn er een aantal drivers niet mee geleverd. Verder is ales precies het zelfde alleen 100000x sneller! Ik meen het serieus hij is echt veel sneller dan een normale windows xp/pro instalatie.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tel me more? Is dit legaal? De term lite klinkt mij als muziek in de oren!
zo'n versie kan je natuurlijk ook zelf maken met nlitequote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef trebbors het volgende:
[..]
Kijk eens op de newsgroupen. Windows Lite is enorm klein, pakweg 100/200MByte. Het is gewoon bootable alleen zijn er een aantal drivers niet mee geleverd. Verder is ales precies het zelfde alleen 100000x sneller! Ik meen het serieus hij is echt veel sneller dan een normale windows xp/pro instalatie.
Verder is een serial of key niet nodig.
Zoek anders even op google naar windows xp lite (pro/home)
je zal juist niks horenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:10 schreef woutabest het volgende:
Oftewel, ff wachten met updates om te horen wat er met de rest gebeurd is?
Die lite cd's maken ook gewoon gebruik van een (illegale) product key hoor. Die zit alleen ingebakken in de unattended setup en hoef je dus niet in te voeren.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef trebbors het volgende:
of gewoon windows xp pro lite downloadenAltijd goede updates en geen product key
Mooi programma, en anders gewoon lekker op ubuntu linux werken of centos ofzo
Dat wist ik niet, nouja dan maar werken met ubuntu of centosquote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Die lite cd's maken ook gewoon gebruik van een (illegale) product key hoor. Die zit alleen ingebakken in de unattended setup en hoef je dus niet in te voeren.
Dat is dus geen oplossing
Zeker weten...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:34 schreef Ra-z het volgende:
Mwah als het waar zou zijn zou dat een mooie boost zijn voor de linux community ^^
Over dat imago, ze hebben al wel meer rare dingen gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeker weten...
Voorlopig ga ik uit van een hoax: Hiermee zou windows zich een te slecht imago op de hals halen...
Ja, maar ik denk ze op deze manier wel 75% van de gebruikers pakken (degenen die het illegaal gebruiken en daarbij waarschijnlijk nog een aantal mensen met legale key meepakken!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
Over dat imago, ze hebben al wel meer rare dingen gedaan.![]()
Ach, als ze het direct goed hadden gedaan met dat updaten dat je met een illegale niet meer kan updaten, was bijna hetzelfde gebeurd.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk ze op deze manier wel 75% van de gebruikers pakken (degenen die het illegaal gebruiken en daarbij waarschijnlijk nog een aantal mensen met legale key meepakken!
Ik denk dat ze toen doelbewust voorzichting zijn geweest...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ach, als ze het direct goed hadden gedaan met dat updaten dat je met een illegale niet meer kan updaten, was bijna hetzelfde gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |