Da's hipquote:
Staat onder de Op.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik weet het, Matig
En René nok is met doorposten in gesloten topics
Eigenlijk moest jij hem openen hèquote:
best netjes jaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
laten we zeggen 12 uur per week = 45 euro per week * 4 (periode van salaris) = 180 + 25 euro per maand aan mijn-ouder-doen-met-mijn-bonuspasje-boodschappen = 205 excl. uitkerende adv uren en vakantie uren enzo.
En dan werk ik nogal weinig per week, meestal 15+
Maar goed, wie verdient er meerquote:
Onder Kontrole?quote:
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigenlijk moest jij hem openen hè![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar goed, wie verdient er meer![]()
En ik werk droog heb variabele tijden heb leuke collega's en ik doe dankbaar werk
Dan is het helemaal geprutsquote:
Tyf dan maar op.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef B_BOY het volgende:
men wat een kut tt.. maarja we doen ut ermaar mee.. koffie is weer op.
Zei ik dat echt?quote:
dankbaarder dan dat stomme wijkkrantje van hier te bezorgen die binnen 2 tellen in de krantenbak ligt te verpieterenquote:
Gelukkig maar.quote:
EN ZO IS HET!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef B_BOY het volgende:
D_A je bent niet egt liev tegen mij he vandaag.
Ik werk 6 uur per week ongeveer, en meestal verdien ik 140 per 4 weken.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar goed, wie verdient er meer![]()
En ik werk droog heb variabele tijden heb leuke collega's en ik doe dankbaar werk
true true, gewoon echt werk zoekenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
dankbaarder dan dat stomme wijkkrantje van hier te bezorgen die binnen 2 tellen in de krantenbak ligt te verpieteren
Ik schaam me diep..quote:
ik bezorg de telegraafquote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
dankbaarder dan dat stomme wijkkrantje van hier te bezorgen die binnen 2 tellen in de krantenbak ligt te verpieteren
Heb je wel eens momenten meegemaakt van wel dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef B_BOY het volgende:
D_A je bent niet egt liev tegen mij he vandaag.
Dat wordt gezellig op de meetquote:Op zondag 8 januari 2006 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je wel eens momenten meegemaakt van wel dan?
Hij wilt je het liefste diep in je grotje raken, maar goed gaat zo lastig door een kabeltjequote:
Door wind sneeuw en regenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik werk 6 uur per week ongeveer, en meestal verdien ik 140 per 4 weken.
140 / 24 is ongeveer 5.80 per uur. Uiteraard allemaal een eetje afhankelijk van het aantal kranten![]()
Tuurlijkquote:
Wie is nou de holbewoner? Jij toch!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij wilt je het liefste diep in je grotje raken, maar goed gaat zo lastig door een kabeltje
PUKE !quote:Op zondag 8 januari 2006 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij wilt je het liefste diep in je grotje raken, maar goed gaat zo lastig door een kabeltje
Uhu! Ik moet vanmiddag nog boomstammen uitkerven..quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie is nou de holbewoner? Jij toch!
Als dank voor dat geploeter door de sneeuw heb ik van mijn lieve abonneesquote:
quote:
M'n Brüder ook en die bezorgt de zondagskrantquote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als dank voor dat geploeter door de sneeuw heb ik van mijn lieve abonnees150 euro gekregen met die bedelkaartjes
![]()
Bedelkaartjesquote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als dank voor dat geploeter door de sneeuw heb ik van mijn lieve abonnees150 euro gekregen met die bedelkaartjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |