Huur = 300 dus goed betaalbaar. Boeken & collegegeld wordt betaald van wat ik per maand spaar tot September nu. En dat is 700 euroquote:
.quote:
netjesquote:Op zondag 8 januari 2006 14:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met een Variabel salaris van +/- 1300 euro in de maand
Zeker daarvan gaat ongeveer 150 op aan uitgaan perikelen en de rest gaat gewoon netjes door naar de spaarrekening.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik niet en een bijbaantje is moeilijk te vindendus meot nog zien hoe t gaat zal sowieso wel moeten lenen mjah komt wel goed moet gewoon nu wat zuinig zijn.
colleggeld alleen al is 1500 euroquote:Op zondag 8 januari 2006 14:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
.
Ik heb voor het hele jaar maar 4 boeken nodig
En die heeft mijn moeder nog betaald![]()
klopt jaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik had volgens mij een pogign ingezet tot douchen een paar pagina's terug?
Heb je ook wel één van de duurste studiesquote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
colleggeld alleen al is 1500 eurobokengeld zal wel aardig wat zijn voor rechten
Kijk ik wist het wel!quote:
quote:
collegeld is overal tzelfdequote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je ook wel één van de duurste studies
Ik betaal ook 1500 euro collegegeld, HBOquote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
collegeld is overal tzelfdevoor WO althans dat is mij wijsgemaakt
stel je niet zo aanquote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie gaan me te snel.. daar ben ik te moe voor
Voor hbo en wo dan ook goedquote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik betaal ook 1500 euro collegegeld, HBO
1495quote:
Ja i knowquote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1495
Maar goed, dat is wel overal hetzelfde maar goed ik doelde op je boeken.
OMG!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
There are sO manY plaYerSz, That's a 'KnOw' Fact *nD If yOur Lover pLaYs yOu.. JuSt plaY the f0ckin' pLayer BACK! =)
Die rechtenboeken zijn prijzig ja :xquote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
colleggeld alleen al is 1500 eurobokengeld zal wel aardig wat zijn voor rechten
Krantenwijkje?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja i knowmaar ik wil t gewoon al jaren dusja maar tis gewoon klote dak geen baantje kan vinden
Verdomd iddquote:
bek houwequote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
There are sO manY plaYerSz, That's a 'KnOw' Fact *nD If yOur Lover pLaYs yOu.. JuSt plaY the f0ckin' pLayer BACK! =)
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja i knowmaar ik wil t gewoon al jaren dusja maar tis gewoon klote dak geen baantje kan vinden
Ik ben altijd suf als ik net wakker benquote:Op zondag 8 januari 2006 14:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
stel je niet zo aanik trouw niet met zo;n watje
![]()
Hoeveel verdien je dan?quote:
JE WEET TOOOOGGG !11!!11 !!quote:
Ga dan met je kop onder de douche ben je zo bijquote:Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben altijd suf als ik net wakker ben
Kijk ik heb er nog 1quote:Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die moet je maar eens gauw uit je msn lijst pleuren
![]()
quote:
Zo simpelquote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk ik heb er nog 1
Als jij een hamburger bij Mc Donalds zou zijn zou ik je Mc Beauty noemen
laten we zeggen 12 uur per week = 45 euro per week * 4 (periode van salaris) = 180 + 25 euro per maand aan mijn-ouder-doen-met-mijn-bonuspasje-boodschappen = 205 excl. uitkerende adv uren en vakantie uren enzo.quote:
Die is tenminste nog in het nederlands geschrevenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk ik heb er nog 1
Als jij een hamburger bij Mc Donalds zou zijn zou ik je Mc Beauty noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |