quote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef fraubitch het volgende:
beste album: Welcome To Sky Valley
al moet ik zeggen dat ik Blues for the Red Sun niet ken
*kruipt in hoekje*quote:
Anders leen je het van mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*kruipt in hoekje*
maar goed dan weet ik wat ik moet downloaden kopen
Blues for the red sun niet kennen.. is net zoiets als niet kunnen lopenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*kruipt in hoekje*
maar goed dan weet ik wat ik moet downloaden kopen
Kyuss is voor de grote jongensquote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
Wat is - behalve de naam - het verschil tussen Kyuss en Qotsa? andere bandleden ofzo? of is alles hetzelfde?
wanneer kom je het brengenquote:
heb ik ook wel eens moeite mee jaquote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Blues for the red sun niet kennen.. is net zoiets als niet kunnen lopen![]()
Maar kan niet tippen aan WTSKV en WTCLT, imo...quote:
me2.. vooral de trap bij de Zigquote:
Stuur maar een mail dan kom ik 'm zo op de fiets brengen.quote:
Hmm geen idee eigenlijk. Dat is dan voor volgend jaarquote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef TimoBasso het volgende:
*Ik weet niet zeker.. maar was desert sessions - Screamin' Eagle? ook niet eigenlijk van Kyuss?
[offtopic] Zig moet die verdomde trap daar eens nakijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
me2.. vooral de trap bij de Zig![]()
nu weer on topic![]()
Hell yeahquote:Op zondag 8 januari 2006 15:28 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Dat is dan voor volgend jaar
Ik download hem nu, is sowieso wel leuk natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hell yeah
http://www.420trainwreck.com/flash/BBCDocumentarydesertrock.mp3 dit is ook misschien leuk voor de Kyuss n00bs![]()
Ik meen Muchas Gracias: The Best of Kyussquote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[offtopic] Zig moet die verdomde trap daar eens nakijken[/offtopic]
en die cd waar ze met zijn allen op die rots zitten/staan (is het nou in het boekje of op de cover)... welke is dat? dat is toch WTCLT?![]()
*gaat cd collectie maar eens doorzoeken*
Wat eigenlijk helemaal geen best of is.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik meen Muchas Gracias: The Best of Kyuss
Monster Magnet heeft er ook een handje vanquote:Op zondag 8 januari 2006 15:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat eigenlijk helemaal geen best of is.
Ik zocht er net weer een album van op.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Monster Magnet heeft er ook een handje van![]()
Ik bood het alleen aan aan fraubitch, niet aan alles en iedereen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:23 schreef nipeng het volgende:
Ja uhh het is hier geen uitwisseldienst
Hoe moeilijk is het om Kyuss op te zoeken in een willekeurig p2p progsel...
Lol,dat is bijna punk.. urghquote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef TrenTs het volgende:
Is er hier trouwens iemand bekend met de cd 'Sons of Kyuss'...? Dat is nog pre-Kyuss.
Mwa... niet helemaal mee eens, het is een aparte sound. Niet dat standaard recht-toe recht-aan geluid van punk.quote:
mail is onderwegquote:Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef TrenTs het volgende:
fraubitch, ik kan niet terugreageren. Zo kun je 'm nooit "lenen" van me...
Zonder Garcia is het geen Kyuss - en Screamin Eagle is zonder Garcia (ik geloof dat iemand als Pete Stahl op dat nummer zingt) ...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef TimoBasso het volgende:
*Ik weet niet zeker.. maar was desert sessions - Screamin' Eagle? ook niet eigenlijk van Kyuss?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef Kolkus het volgende:
Jawel hoor![]()
Meteen maar weer eens opgezet![]()
2keer Thumb.. goed bezigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef Kolkus het volgende:
Jawel hoor![]()
Meteen maar weer eens opgezet![]()
Beste Album:
Welcome to Sky Valley
afbeelding
Top 10:
1. 50 Million Year Trip![]()
2. Gardenia
3. Thumb
4. Demon Cleaner
5. Supa Scoopa and Mighty Scoop
6. Green Machine
7. Asteroid
8. One Inch Man
9. Thumb
10. El Rodeo
![]()
Aha, oké!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:59 schreef search64 het volgende:
Haast je niet, de competitie is reeds afgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |