So truequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Onzin. Mensen knopen tegenwoordig ongezonde relaties aan met dieren. Omdat onze maatschappij steeds individualistischer wordt missen we bepaalde contacten en affectie. Deze gaan we projecteren op dieren. We gaan deze dieren als mensen behandelen om onze affectie te tonen. Dat is niet gezond. Sommige mensen hebben een hele ongezonde band met hun hond en of kat.
Had jeje kat maar binnen moeten houden, ik zal nooit remmen voor een kat en ook niet kijken of hij het overleeft heeft.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:05 schreef garnage-patrick het volgende:
godkanker!heeft iemand die hier in de buurt woont onze lieve kat aangereden
en nog doorrijden
![]()
en altijd te hard hier rijdender zijn hier ook genoeg kinderen die daar in 1keer de weg opschieten!
gelukkig leeft onze kat nog wel en ziet alles er opzioch goed uit! geen gebroken rug ofzo! me ouders zijn er nu mee naar de dierenarts!
mijn klacht, buurman achtige kankerlijer! hoop dat ie levend verbrand en doodgaat in hel!
Kijk eens wanneer hij dat gepost heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Had jeje kat maar binnen moeten houden, ik zal nooit remmen voor een kat en ook niet kijken of hij het overleeft heeft.
Hadden ze hem maar binnen moeten houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |