Ik hoop voor je dat je wel een klassieke tomos hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Een tomos onder een fox zettenMet je nepscooter / wanabee brommer
Ik moet stiekem zeggen dat die Grex jethelm best vet is
Tis een grapje ja
Oh, nou geweldig, een classic!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Je bent in de war met mijn snor, die allang weg is. Momenteel rij ik op een Tomos Classic die tot de bel aan toe orgineel is. Het enige wat vervangen is, is de cilinderwand.
Waarom zou je zo een lelijk ding dan poetsen? Je kunt hem toch gewoon afspuiten eventueelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik pimp er dan ook niet mee, dat zeg ik toch? Ik gebruik hem om een beetje rond te rijden, en als vervoersmiddel. Daarnaast neem ik hem zondags na het poetsen vaak naar soest om een lekker frietje te eten.
Nu blij??
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:39 schreef Steve-O het volgende:
Dude dat is echt geen classic .
Alle brommers zijn lelijk en thomosjes zijn daarvan aanvoerders.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Alleen is dit een lelijk model.
Werkt mijn plaatje soms niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef fs180 het volgende:
nee, dat zijjn scooters.. varkens?
Jawel, je bedoelt toch dat plaatje dat je vader rijdt, jij achterop zit en je moeder ertussen in ligt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
Werkt mijn plaatje soms niet?
We gaan nu niet op de man spelen he. Komop Youssef, ik verwacht beter van je.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jawel, je bedoelt toch dat plaatje dat je vader rijdt, jij achterop zit en je moeder ertussen in ligt?
Nou ja, ik interpreteerde jouw reactie alszijnde persoonlijk. Dus ik weet het niet zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
We gaan nu niet op de man spelen he. Komop Youssef, ik verwacht beter van je.
Dude dat is geen classicquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Google vindt van wel. Alleen is dit een lelijk model.
Type ja geen klassieker .quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude dat is een tomos van het type classic. Type het maar in op google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |