Dat is helemaal kut ja..quote:Op zondag 8 januari 2006 10:38 schreef 2609 het volgende:
ik was al om 9 uur wakker dus wat jank je :S
Ik sliep laatst bij mn vriend.. was ik al om 8 uur wakker.. en hij is een echte uitslaper..quote:Op zondag 8 januari 2006 10:39 schreef iamredleader het volgende:
Hmm... meestal niet, maar het gebeurt wel eens dat je inderdaad te vroeg wakker wordt en niet meer kan slapen. M'n verloofde heeft daar veel last van. Als ze eenmaal wakker is, wordt het niks meer.
jah dat heb ik ook echt haterlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 10:39 schreef iamredleader het volgende:
Hmm... meestal niet, maar het gebeurt wel eens dat je inderdaad te vroeg wakker wordt en niet meer kan slapen. M'n verloofde heeft daar veel last van. Als ze eenmaal wakker is, wordt het niks meer.
en dan nu pas koffie..?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Was om 8 uur al wakker en nu verveel ik me nogal.
Ik ga maar even koffie zetten.
Ik heb het zelfs als ik niet heb gedronken..!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:42 schreef Molluck het volgende:
Ik heb dat ook heel vaak, ik weet niet hoe dat komt. Ze zeggen dat dat komt omdat je lever dan aan het werk is (en je daardoor minder vast slaapt) maar ik heb het ook vaak als ik niet zoveel gedronken heb...
geen last van, ik kan je een goed sexleven als advies meegevenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:38 schreef Lianne__ het volgende:
Dan ben je weggeweest.. en dan word je de volgende ochtend zo vroeg wakker..!
Ik was er om 10 uur al uit.. ik werd wakker.. ik kon niet meer slapen..?
Dat is toch verschrikkelijk? Ik vind van wel..! En dat heb ik nou altijhijd!
Ik ben verdoemd..
Ik Kan niet uitslapen..?
Wie heeft dat ook..?
Daar word ik altijd heel wakker van..quote:Op zondag 8 januari 2006 10:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geen last van, ik kan je een goed sexleven als advies meegeven
Ik leef met je mee..!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
even zonder dollen.
Ik heb een zzontje van 3, en ik kan me de tijd niet meer herinneren dat ik tot 10:00 uur kon uitslapen.
Het is voor mij al een feest als ik tot 7:30 kan blijven liggen
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:46 schreef -Guppie- het volgende:
Ik kan ook nooit uitslapen..
ik word altijd rond 9 uur wakker,maximaal 10 uur..
ook als ik 7.00 thuis ben van het stappen!!
Ja, dat is vervelend ja, maar het probleem van de TS (en dat van mij) is dat je wakker wordt als je eigenlijk pas een uur of 4/5 hebt geslapen.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
even zonder dollen.
Ik heb een zzontje van 3, en ik kan me de tijd niet meer herinneren dat ik tot 10:00 uur kon uitslapen.
Het is voor mij al een feest als ik tot 7:30 kan blijven liggen
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend ja, maar het probleem van de TS (en dat van mij) is dat je wakker wordt als je eigenlijk pas een uur of 4/5 hebt geslapen.
En dan 's avonds weer niet kunnen slapen omdat je dan ineens wel helemaal wakker bent! (ik dan iig)quote:Op zondag 8 januari 2006 11:16 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
en dan loop je de hele dag te gapen.. en te suffen.. (ik wel..)
ja..quote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En dan 's avonds weer niet kunnen slapen omdat je dan ineens wel helemaal wakker bent! (ik dan iig)
17.30...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef Pakspul het volgende:
Het was vandaag ook alweer vroeg.... 10:30
Vorige week tot 17:30 uitgeslapen dat zijn nog eens tijden
Oud en nieuw hequote:Op zondag 8 januari 2006 11:29 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
17.30...![]()
je kan ook overdrijven met uitslapen..!
nee.. eigenlijk niet.. Anders sliep ik nou nog wel..quote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij nog tips om wel eerder in slaap te vallen? nee zeker.![]()
ach ja.. oud en nieuw.. toen sliep ik tot 11 uur uit..quote:Op zondag 8 januari 2006 11:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Oud en nieuw he
Vanaf morgen ga ik weer minderen met blowen dan zal ik er ook wel vaker eerder uitgaan. Tis heel fijn om tot 14:00 in je nest te liggen maar je wordt er zo donders lui van.
Maar dat hoef ik dan nooit..!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:43 schreef Public_NME het volgende:
Tip; ga even naar de wc om te plassen en dan weer terug! Helpt bij mij altijd!!
Wat dat betreft lijk je op mijn vriendin, en je vriend op mijquote:Op zondag 8 januari 2006 10:40 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Ik sliep laatst bij mn vriend.. was ik al om 8 uur wakker.. en hij is een echte uitslaper..
vond ie niet leuk..![]()
Dat ken ikquote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan perfect uitslapen. Terwijl ik mij altijd voorneem om rond negenen op te staan, wordt het nooit vroeger dan 12 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |