Waarom, dat is juist leukquote:Op zondag 8 januari 2006 10:14 schreef migebiggie het volgende:
aahh .. Dit vind ik een beetje zielig voor de mensen hier hoor
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
++ charmed_angel: Post enthausiast mee, leuke foto's en nieuwtjes, enz.
Effe eddituuh danquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Moemoe staat er drie keer in.![]()
Moemoe was er al uit gestemd...
Jij bent de aanvoerdster.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef sbientje het volgende:
tomalsof ik de enige anti marescha persoon ben hier
lulletje!
Zieltjeswinnerquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent de aanvoerdster..
Maar ik vind je verder wel lievvvv hoor..
Jij..Jij...Jij...Jij!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
CDP - 5 Sorry niet omdat ik je niet aardig vind, maar omdat je me niet mee neemt naar de repetities
En terechtquote:Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef Sneeze het volgende:
Dizer -5 (Zodat je altijd zal weten wie ik ben...)
Ach.. morgen plus ik jequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Ik sta trouwens geheel open voor stemafspraken en complotten.
Nou... kijk eens naar mijn puntenstemming en zo...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Ik sta trouwens geheel open voor stemafspraken en complotten.
Whahaha geweldigquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Yeahinho het volgende:
----- charmed_angel, omdat ie mijn icoontje lelijk vindt.
Thxquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef Andiyan het volgende:
charmed_angel +2, Mede-Christonfan en fotopostster **
tuurlijk welquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
Je kunt toch nog wel stemmen als je eruit ligt?
Of niet?
Lijkt me wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
Je kunt toch nog wel stemmen als je eruit ligt?
Of niet?
Ik heb het veel te lang uitblijvende antwoord maar gewoon niet afgewachtquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
Oh sorry Sneeze. Wist niet dat je zo fanatiek bezig was in dit topic
.
Kan ik m'n stem nog terugdraaien?!
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef Zhenar het volgende:
LeBeau 17
Zhenar 17
shiNinG_staR 17
Ayaxola 17
superhero87 17
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:44 schreef Ayaxola het volgende:
Ayaxola 17
LeBeau 17
Zhenar 17
superhero87 17
Tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]Subtiele herschikking van de volgorde op de gedeelde 3e plaats
![]()
![]()
Kwam ik daar toch goed weg.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef LeBeau het volgende:
amaranta -2, omdat jouw naam bovenaan staat als je op alfabetische volgorde de usernames in het tournament afgaat. Jammer!
Ja, je hebt geluk dat ik even het alfabet afging in m'n hoofd, anders was je punten kwijtgeraakt.quote:
Tsk.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:58 schreef Andiyan het volgende:
Insomaniac +2, omdat de bedenker van dit topic niet langer zo laag mag staan. En ik mag m haar wel.
Ik ook!quote:
En ze heeft op mij gestemdquote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Sneeze? Ik heb haar nog zo gespaard.
Om verliefd op te worden hè, die jongenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef Sneeze het volgende:
Wat zijn jullie lief trouwens! Vooral yeahinho.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Om verliefd op te worden hè, die jongen![]()
Waarom morgen pas?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef BVO het volgende:
Arme Sneeze.
Morgen iedereen ++ geven aan Sneeze!!!!
Ik vind dat het gewoon niet telt!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Het gaat hier om hoe hij in IDO is hoor![]()
En je moet de stand ook aanpassen en posten.
dus als ik er dalijk uit ben, dan mag ik jou geen 2 punten meer geven?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef BVO het volgende:Als je er niet tussen staat zou je ook niet mogen stemmen
.
Ja, dat wel, maar ik bedoelde de 68-personen-beginlijstquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als ik er dalijk uit ben, dan mag ik jou geen 2 punten meer geven?![]()
Mooie woordenquote:zijn liefde voor Hind is beangstigend zorgwekkend hilarisch aandoenlijk.
ja klopt helemaal! hihi en een spijt wat ik nu achteraf heb......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Cee het volgende:
charmed_angel -2 omdat ik me vaag weet te herinneren dat ze vorig jaar een Alice-icon had, en dat kan dus niet he.
ow jah dat is waar..... ik ben ook voor de 68 personen-beginlijst die mogen stemmenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik bedoelde de 68-personen-beginlijst.
Nu kan je dus half FOK! optrommelen om te stemmen bijvoorbeeld.
[..]
Mooie woorden.
huh?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Cee het volgende:
Indien ik het fout heb: mijn excuses, in dat geval is de reden dat je je leuke Idols foto's loeigroot tag't.
des te langer duurt het... is toch beter zo??? W zijn nog maar net bezigquote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij kunnen we toch beter het aantal personen waarop je mag stemmen omhoog schroeven. Doe gewoon 3 personen - en 2 + of 3 - en 1 +. Ofzo. Het gaat zo tergend traag nu!![]()
CHARMED_ANGEL staat er altijd heel groot en heel vaak opquote:
Taggen = engelse term, betekent je naam op een foto zetten zodat niemand ze voor eigen doeleinden kan gebruiken/afdrukken etc.quote:
oooooooooooow dat... tjah jattuh hequote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
CHARMED_ANGEL staat er altijd heel groot en heel vaak op.
jah ik snap.....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Taggen = engelse term, betekent je naam op een foto zetten zodat niemand ze voor eigen doeleinden kan gebruiken/afdrukken etc.![]()
(Da's je goed recht natuurlijk)
Vlinders in m'n buikquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Om verliefd op te worden hè, die jongen![]()
Nu had ik eigenlijk ook wel verwacht dat hij de pluspunten zou krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Vlinders in m'n buik.
*tromroffel*
+2: DizerOmdat hij speciaal is.
-2 Torio: Omdat hij geen Vaduz, Yeahinho, BVO, Ayaxola, Dizer, Zhenar of Andiyan is. En ook uit wraak.
-2 Tom_Tom-: Zie Torio.
Anders ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu had ik eigenlijk ook wel verwacht dat hij de pluspunten zou krijgen![]()
Hij was eerst.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. morgen plus ik jeen doe jij dat ook of zo
mag ik er dan 2 punten bijquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Het gaat hier om hoe hij in IDO is hoor![]()
Ik daarna! Voordat ik ga slapen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga stemmen!
Schiet dan ook opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO IK WAS EERDER!
schiet op danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO IK WAS EERDER!
nou het moet niet lang duren..... anders doe ik het gewoon morgen :-)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Nu wordt het hier een rommeltje zeker?!![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |