Dat is wel erg dom, Woutey. Dat is net zoiets als aan een dove vragen of 'ie je een beetje fatsoenlijk kan verstaan met de muziek zo op de achtergrond.quote:Dus ik verzoek mijn vriendin dringend doch vriendelijk de kaart te pakken
Jah ik heb het gemerkt. Ik dacht een dagje shoppen. Coffee-shoppen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is wel erg dom, Woutey. Dat is net zoiets als aan een dove vragen of 'ie je een beetje fatsoenlijk kan verstaan met de muziek zo op de achtergrond.
Waarom denk je dat ik in Diemen was.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:33 schreef tonks het volgende:
Dus jij nam haar mee naar diemen zuid.
Zag ze er ook lekker uit?
Mee naar Diemen zuid want je ziet er lekker uitquote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Woutey het volgende:
Ik had de auto in Diemen staan. Mooi cheap parkeren. Maar niets was minder waar.
De grap was al gemaaktquote:Op zondag 8 januari 2006 02:33 schreef tonks het volgende:
Dus jij nam haar mee naar diemen zuid.
Zag ze er ook lekker uit?
Wouter als je een dagje wil shoppen moept je ook met Jelle en mij gaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
Jah ik heb het gemerkt. Ik dacht een dagje shoppen. Coffee-shoppen.
Maar ik heb meer winkels gezien dan ik ooit in mijn leven gezien heb.
Niet iedereen is zo gefocussed op maikuuul als jij...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef Nashje het volgende:
Dat plaatje is wel erg wannabe Maikuuul denk ik zo.
Maikuul is een hype.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef Nashje het volgende:
Dat plaatje is wel erg wannabe Maikuuul denk ik zo.
Oke.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo gefocussed op maikuuul als jij...
dat is 3x het zelfdequote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Paltos het volgende:
Of gewoon niet, never nooit mee gaan winkelen.![]()
Drie meter. Minimaal.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:40 schreef teknomist het volgende:
Dat voorkomt echt een hoog gezeik.
Prachtige uitdrukkingquote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Woutey het volgende:
nog nooit zo'n chagarijnige toek gezien.
That is sooo fucking truequote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef Salsagirl het volgende:
Hoor mijn vriendje ook niet ,als ik lingerie gaat kijkendan mag ik zeker winkeltje in en uit
hahaha komt me bekend voor..die van mij zegt zelfs..moet je hunckemuller niet ff in??quote:[b]Op zondag 8 januari 2006 13:31
.....
Hoor mijn vriendje ook niet ,als ik lingerie gaat kijkendan mag ik zeker winkeltje in en uit
Mannen !!!!![]()
Ja erg zijn ze dan hé...dan hoor je ze niet meer..quote:Op zondag 8 januari 2006 13:33 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
hahaha komt me bekend voor..die van mij zegt zelfs..moet je hunckemuller niet ff in??
Ik vind het echt leuk om met een vriendin naar de Hunkemöller te gaan. Kan ik ze evt. nog als model gebruiken.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef Salsagirl het volgende:
mwoah..blij dat ik vaak slaagt bij de zelfde winkeltjes..dus ben zo klaar
Maar daarom winkel ik op zich liever met mijn vriendinnen..
voelen elkaar aan,geen moeite op elkaar te wachten
of zijn we gewoon meer relaxed dan mannen
Mannen !!!!![]()
Gozer... jij weet waar de A1 heen gaat?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Prachtige uitdrukking![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah, typisch geval van winkelen met een dorpsbewoonster uit het zuiden van het land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |