He wat nou mongool, ik denk tenminste mee om het racismevraagstuk op te lossen. Of vind jij soms dat het niet opgelost mag worden?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, geweldig. Tief toch een eind op joh, mongool!
Waar haal jij je wiet ?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef TranceAction het volgende:
wazig onsamenhangend geheel
Bij Piet Wiet of als hij er niet is bij Hashjanquote:
Wat zeg je een stuk snelweg op ons hoofd krijgen???quote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Racisme kan je niet oplossen. Ja, je zou alle debiele racisten kunnen uitmoorden, maar vanwege mutaties en nog meer van die onzin uit de biologie ontstaan er vast vanzelf weer retards die racistisch zijn.
Nee, we kunnen beter massaal gaan picknicken en een MOAB op ons hoofd krijgen.
Oke dus allochtonen hebben ook de naam om drugs te dealen. Dan wil ik de autochtone bevolking ook oproepen om meer drugs te gaan dealen teneinde een zo evenwichtig mogelijk verdeling te krijgen van de criminaliteitsmarkt en racisme uit te bannen.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:20 schreef Nosh het volgende:
Verkapt 'ik-ben-jaloers-op-die-ene-Marrokaan-met-een-BMW-maar-te-schijterig-om-zelf-te-dealen' topic.
Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |