abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 02:01:52 #1
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33821346
Ja ik weet het het klinkt raar maar luister (lees) even. Wat ik steeds hoor van mensen die iets tegen allochtonen hebben is dat ze veel vaker de criminaliteit ingaan en dat de oververtegenwoordiging in de criminaliteitscijfers de reden is dat ze hen niet mogen. Op zich klopt het en zelfs de meest geharde geitewollen sok weet dat dat gewoon een feit is. Wat de redenen daarvan zijn laten we even in het midden.

Nu bedacht ik me dat wanneer de autochtone zich wat vaker met criminele feiten zouden bezighouden dat argument weg zou vallen. Het klinkt raar maar ik roep hierbij de autochtone nederlander op zich crimineler te gaan gedragen zodat de misdaadstatistieken een wat evenwichtiger beeld zullen gaan vertonen.

Een andere reden die je hoort is dat ze vaker in de bijstand zitten. Wanneer er meer autochtone mensen in de bijstand zouden zitten zou ook dat argument komen te vervallen. Ik roep hierbij de gemeenten op alle projecten om de autochtone bijstandtrekker weer aan het werk te helpen te staken en de regels omtrend de bijstand voor de autochtone bevolking sterk te versoepelen. Dit riekt wel naar diskriminatie maar in dit geval heiligt het doel de middelen.

Wat vinden jullie hier van?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_33821381
Ja, geweldig. Tief toch een eind op joh, mongool !
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 8 januari 2006 @ 02:05:34 #3
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33821422
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, geweldig. Tief toch een eind op joh, mongool !
He wat nou mongool, ik denk tenminste mee om het racismevraagstuk op te lossen. Of vind jij soms dat het niet opgelost mag worden?
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2006 @ 02:06:22 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33821445
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef TranceAction het volgende:
wazig onsamenhangend geheel
Waar haal jij je wiet ?
pi_33821470
Racisme kan je niet oplossen. Ja, je zou alle debiele racisten kunnen uitmoorden, maar vanwege mutaties en nog meer van die onzin uit de biologie ontstaan er vast vanzelf weer retards die racistisch zijn.

Nee, we kunnen beter massaal gaan picknicken en een MOAB op ons hoofd krijgen.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 8 januari 2006 @ 02:11:56 #6
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33821565
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waar haal jij je wiet ?
Bij Piet Wiet of als hij er niet is bij Hashjan
  zondag 8 januari 2006 @ 02:12:41 #7
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33821582
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Racisme kan je niet oplossen. Ja, je zou alle debiele racisten kunnen uitmoorden, maar vanwege mutaties en nog meer van die onzin uit de biologie ontstaan er vast vanzelf weer retards die racistisch zijn.

Nee, we kunnen beter massaal gaan picknicken en een MOAB op ons hoofd krijgen.
Wat zeg je een stuk snelweg op ons hoofd krijgen???
pi_33822815
Verkapt 'ik-ben-jaloers-op-die-ene-Marrokaan-met-een-BMW-maar-te-schijterig-om-zelf-te-dealen' topic.

Ofzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 8 januari 2006 @ 04:12:07 #9
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33823547
quote:
Op zondag 8 januari 2006 03:20 schreef Nosh het volgende:
Verkapt 'ik-ben-jaloers-op-die-ene-Marrokaan-met-een-BMW-maar-te-schijterig-om-zelf-te-dealen' topic.

Ofzo.
Oke dus allochtonen hebben ook de naam om drugs te dealen. Dan wil ik de autochtone bevolking ook oproepen om meer drugs te gaan dealen teneinde een zo evenwichtig mogelijk verdeling te krijgen van de criminaliteitsmarkt en racisme uit te bannen.
  zondag 8 januari 2006 @ 04:43:04 #10
46960 StefanP
polemicist
pi_33823851
Poeptopic
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33823942
n44b!

Gewoon Rita Verdonk een paar keer huldige
FanSite's maken...
Allemaal goeie verhalen over haar rondverspreiden

En voila... weg racisme
  zondag 8 januari 2006 @ 05:02:11 #12
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33823976
Het lijkt me het beste dat iemand (ik bijvoorbeeld ) patent aanvraagt op alle mogelijke racistische gedachten. En wanneer iemand anders dan op welke wijze dan ook een racistische daad ondergaat, dan krijgt hij/zij direct een miljoenen-claim aan zijn/haar broek!

Briljant, al zeg ik het zelf.
Insert signature.
pi_33827376
Erg creative oplossing. En nitespeed is zelf een allochtoon neem ik aan? (hij bezigd wel dat taalgebruik)
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_33827663
Nachtelijke bagger en allochtonen gebash
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')