Hoe wilde je die gaan selecteren dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef BVO het volgende:
Ja, leuk!.
En welke users... een combinatie van de prono, topposterslijst én de stemmers bij de deelnemers-survival?.
Dat is jouw werk, Inso.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe wilde je die gaan selecteren dan?
Nu wordt die mooi, jullie willen per se een combinatie en ik moet gaan verzinnen hoe dan.quote:
Dat vind ik eik een hele goede redenatie!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Andiyan het volgende:
Leuk idee.
Ik stem voor de pronodeelnemers, die zijn toch meer met idols zelf bezig.
En dat zijn de mensen die de zinnigere dingen posten
Zelf stemmen mag altijd.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef WithMe het volgende:
Als jullie voor de topposters gaan kan er niet op mij gestemd worden, maar mag ik dan zelf wel stemmen?
Ik vind de topposters, + degene die meedoen met de prono.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu wordt die mooi, jullie willen per se een combinatie en ik moet gaan verzinnen hoe dan..
Ik maak wel een overzicht van de topposters die niet mee doen aan de prono, dan vallen zij af. Dan kunnen de prono posters die niet in de top 45 staan, toch gewoon meedoen.
*denkt*
Maar dan hou ik dus uiteindelijk de prono-lijst over..
Ik ga wel even een lijst maken en dan zien we wel hoeveel het er zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind de topposters, + degene die meedoen met de prono.
Over een lijst maken gesproken...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ga wel even een lijst maken en dan zien we wel hoeveel het er zijn.
Dan begin ik even opnieuw, met de meest recente lijst.quote:
Yup.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
Dat is een hele lijst wel! Dat gaat dan wel een tijdje duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |