Ik ben al een tijdje niet geweest, en hij is er in de tussentijd niet beter op gewordenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Leg uit?
* Intrepidity heeft hem gewoon van de wiki geplukt
Het is dan ook al vrij laat zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2006 03:25 schreef Plupke het volgende:
Doodse stilte...
Ik ben ook niet bezopenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja hoi ik ben nu ook weer thuis, niet zo bezopen als gister gelukkig![]()
Ik ga eens navragen waar ik deze keer een ban aan heb verdientquote:Op zondag 8 januari 2006 04:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bezopen
Wel een heel erg gezellig feestje gehad![]()
Geven ze nooit een reden waarom iemand geband wordt?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga eens navragen waar ik deze keer een ban aan heb verdient![]()
Ik ben net een uurtje thuisquote:
Sorry!!!! in dit topic offtopic reagerenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Geven ze nooit een reden waarom iemand geband wordt?![]()
Inderdaad een beetje overdreven dat ze daar een ban voor gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sorry!!!! in dit topic offtopic reagerendat is het, en daarvoor een week krijgen, slaat weer totaal nergens op, alsof dit topic ook maar een hééééél klein beetje potentie had
![]()
25 posts per pagina is zoooo 2005quote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef Ayaxola het volgende:
Waar is iedereen
Laat maar staan hoor dat plaatje, zijn zo op de 2e pagina, dan hebben we er toch geen last meer van![]()
Ik heb er 50 hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
25 posts per pagina is zoooo 2005
Johh.. Ik laat m mooi op 50 staan, of ik zet m nog hoger een keer: zie welquote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
25 posts per pagina is zoooo 2005
Ik ook, ik zei toch ook ''zo''quote:Op zondag 8 januari 2006 11:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zit nog steeds op pag 1
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:47 schreef Gizmore het volgende:
Ik zit inmiddels op pagina 8: ff ingesteld op 5 posts per pagina. Leuk voor als het een keer druk is
10mbit adsl2+quote:Op zondag 8 januari 2006 11:50 schreef Ayaxola het volgende:
Maar 300 is wel veel, dan ben je soms een uur bezig met laden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |