Die heb jij laatst toch nog even aan je boomstronk geregen?quote:
Nee, dat was Herman die haar alle hoeken van de kamer heeft laten zien.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Poncho het volgende:
Die heb jij laatst toch nog even aan je boomstronk geregen?
Herman! Leeft die ook nog. Hoe is het met die oude spermavlek?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee, dat was Herman die haar alle hoeken van de kamer heeft laten zien.
Zal ik hem dan maar inkoppen? Die zit nu op Anita.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Herman! Leeft die ook nog. Hoe is het met die oude spermavlek?
Jij vindt het toch kennelijk boeiend genoeg om er een topic over te openen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef tonks het volgende:
(..) rot toch op man niemand boeit het (..)
Dacht dat ik de enige was, die zich daar aan ergerdequote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef tonks het volgende:
Altijd he altijd die incrowd bagger
"HAHA WIST JE NOG MET ANITA BLABLA" rot toch op man niemand boeit het spreek elkaar gewoon op msn aan teringlijers![]()
![]()
logisch tochquote:Op zondag 8 januari 2006 00:43 schreef Marble het volgende:
Je vindt het alleen maar kut omdat je dan niet mee kunt praten.
Helemaal juist!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:45 schreef Marble het volgende:
Zal ik hem dan maar inkoppen? Die zit nu op Anita.
Weet je nog die tijd dat mijn Belkin niet werkte?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Helemaal juist!
Ik moet Tonks overigens wel gelijk geven. Het is gewoon vervelend als mensen dergelijke 'gesprekken' op het forum voeren.
Die doet het nog steeds nietquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Poncho het volgende:
[Weet je nog die tijd dat mijn Belkin niet werkte?
Wederom moet ik je gelijk geven, mijn vrind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |