Moet je daarvoor anti-wijf zijn?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef WiXX het volgende:
Hoe zouden de exxen het vinden die op aandacht kicken, als wij ze dat niet meer geven.
Hij is er nog steeds.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:27 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
http://www.dreamtime.ontheweb.nl/![]()
![]()
![]()
Een echte vent kan dit niet alleen maar moet daar de steun van andere mannen bij hebben?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef WiXX het volgende:
Hoe zouden de exxen het vinden die op aandacht kicken, als wij ze dat niet meer geven. Hoe zouden ze het vinden als er ineens allemaal geruchten de wereld in worden geholpen over hun, zodat zij zich ook eens kut gaan voelen? Etc etc.
Join the club en ben een echte vent!!!
My thoughts exactly.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een echte vent kan dit niet alleen maar moet daar de steun van andere mannen bij hebben?
Tuurlijk, dat is pas een echte vent
Hoiquote:
Welterusten.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoi
En doei, eigenlijk, want ik ben eigenlijk onderweg naar bed..
Kijk mensen, hier gaat het al fout. De vijand (wijven) proberen al om potentiele members af te raden om de club te joinen, omdat volgens hun je dan geen echte vent bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een echte vent kan dit niet alleen maar moet daar de steun van andere mannen bij hebben?
Tuurlijk, dat is pas een echte vent
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef WiXX het volgende:
[..]
Kijk mensen, hier gaat het al fout. De vijand (wijven) proberen al om potentiele members af te raden om de club te joinen, omdat volgens hun je dan geen echte vent bent.
Maaaaaaar vergeet niet, onze club trekt zich niks aan van het vrouwmens. Hun gedachtes maken ons niks uit, zolang ze zich maar kut voelen.
Deze dame die ik quote zag de bui al hangen en probeert ons al mentaal te onderdrukken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef WiXX het volgende:
[..]
Kijk mensen, hier gaat het al fout. De vijand (wijven) proberen al om potentiele members af te raden om de club te joinen, omdat volgens hun je dan geen echte vent bent.
Maaaaaaar vergeet niet, onze club trekt zich niks aan van het vrouwmens. Hun gedachtes maken ons niks uit, zolang ze zich maar kut voelen.
Deze dame die ik quote zag de bui al hangen en probeert ons al mentaal te onderdrukken.
Deze smerige praat pikken wij dus niet meer langer, ze geeft toe dat ze het mannelijk ras onderdrukt en daarna zegt ze dat ze alleen mannen leuk vinden die zich niet laten onderdrukken.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niets mooiers dan mannen onderdrukken
Maar de leukste mannen zijn diegene die geen andere mannen nodig hebben om echte man te zijn en zich dan ook nog eens niet laten onderdrukken of proberen een vrouw te onderdrukken.
Dat leer je allemaal nog wel, later als je groot bent
Je bent best schattigquote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef WiXX het volgende:
[..]
Deze smerige praat pikken wij dus niet meer langer, ze geeft toe dat ze het mannelijk ras onderdrukt en daarna zegt ze dat ze alleen mannen leuk vinden die zich niet laten onderdrukken.
HIERTEGEN MOETEN WE VECHTEN
Dit is precies wat we bedoelen, het vrouwmens geeft mixxed signalen af en daardoor spelen ze met ons. Daar hebben we nu genoeg van.
Het is weer typisch dat ze er meteen bovenop zitten als we een club maken, volgens onze laatste berekeningen lijkt het ons voor 99% duidelijk dat de vrouwmens al een ondergrondse club hebben die ons meteen de kop in wil drukken.
hier moeten we tegen vechten
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef WiXX het volgende:
[..]
Deze smerige praat pikken wij dus niet meer langer, ze geeft toe dat ze het mannelijk ras onderdrukt en daarna zegt ze dat ze alleen mannen leuk vinden die zich niet laten onderdrukken.
HIERTEGEN MOETEN WE VECHTEN
Dit is precies wat we bedoelen, het vrouwmens geeft mixxed signalen af en daardoor spelen ze met ons. Daar hebben we nu genoeg van.
Het is weer typisch dat ze er meteen bovenop zitten als we een club maken, volgens onze laatste berekeningen lijkt het ons voor 99% duidelijk dat de vrouwmens al een ondergrondse club hebben die ons meteen de kop in wil drukken.
hier moeten we tegen vechten
Mede mannen, laat me uitleggen wat hier gebeurt.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent best schattig
Jij bent er vast ook zo eentje die allerlei spelletjes speelt en denkt te weten dat je met vrouwen hard to get moet spelen, omdat je anders 'te lief' en niet interessant bent?
Cute
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef WiXX het volgende:
Geen nood, wij zijn er hier voor jou om je te helpen en deze slinkse manieren tijdig te kunnen ontwijken.
AHA, we hebben je wel door. Deze ondegrondse vrouwen beweging probeert via dit forum op te roepen tot "narren" (oftwel pesten).quote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef miss_sly het volgende:
Join the club!!!
Waarom openen ze zo'n topic nou pas als ik naar bed wil? Dit is leuk om te narren
Ik ben altijd lief en dat werkt ook niet echt helaas.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent best schattig
Jij bent er vast ook zo eentje die allerlei spelletjes speelt en denkt te weten dat je met vrouwen hard to get moet spelen, omdat je anders 'te lief' en niet interessant bent?
Cute
Je word onderdrukt, maar geen nood. Wij helpen je eroverheen. JOIN THE CLUBquote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en dat werkt ook niet echt helaas.![]()
Haha.....nietus.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef WiXX het volgende:
[..]
Je word onderdrukt, maar geen nood. Wij helpen je eroverheen. JOIN THE CLUB
Zoals je ziet zijn er ook mentaal zwakkere mannen die niet toe willen geven aan de gewenning die ze nu hebben. Het is heel lastig om gewenning los te laten, maar daar kunnen we je ook mee helpen.quote:
Inderdaad, net weer eens ruzie gehad met een vrouw....ik was te lief....dus goed moment, hehe.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef MouseOver het volgende:
Het beste moment om over vrouwen te praten is als je zat bent. Dit is dus de aangewezen zaterdag-eindvandeavond-club
Laat haar maar eens een nachtje op de bank buiten slapen. Het kost wat moeite om de bank buiten te krijgen (de vrouw moet makkelijker zijn, gewoon dr make-up naar buiten smijten) maar ze zal je smeken om weer binnen te mogen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Inderdaad, net weer eens ruzie gehad met een vrouw....ik was te lief....dus goed moment, hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |