Vantevoren geboekt leg je je ook vast aan de uitgestippelde route. Persoonlijk vind ik gewoon fly + drive en zelf je route uitzetten stuk leuker. Ik koop een lonely planet reisgids van de regio, wat voorwerk thuis op de PC gedaan en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:44 schreef Proper_fucked het volgende:
okee, kan dat boekje met prijzen ff niet vinden.. Komt nog.. Maar anyhow, bij ons is de hele reis al uitgestippeld m.b.v. jan doets. Auto en alle hotels al geregeld..
matthijst, ik ga ff je reisverslag lezentof..
leuk verhaal! heb er zin in![]()
Je kan natuurlijk ook zélf alles uitzoeken en vooraf reserveren, dan kun je je tijd ter plekke maximaal benutten en doorgaans weet je in de VS wel zo'n beetje wat je wilt doen, omdat er nou eenmaal een hoop "standaard" attracties zijn. Had zelf misschien 1 of 2 keer dat ik wel een dagje langer had willen blijven (Vegas bijvoorbeeld), maar dat zou dan automatisch betekenen dat je andere dingen zou missen, dus wat dat betreft is vooraf vastleggen wel weer een voordeel als je "per sé" alles wilt zien...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef harryharry het volgende:
Vantevoren geboekt leg je je ook vast aan de uitgestippelde route...
---
Omdat we geen voorgekookte reis van een touroperator hadden konden we doen wat we zelf wilde...
Ja idd, daar hadden wij het ook over. Nu móet je wel door, en kan je daardoor niets missen. Aan andere kant moet je misschien eerder weg van een mooie plek en kom je bij iets wat je (i.v.m. die andere) helemaal niets vind. Maar m\'n ouders hebben bij jan doets hele reis uitgestippeld met iemand daar, zij heeft gewoon adviesen gegeven en zo de reis aangepast aan onze \'eisen\'. En als blijkt dat we veel missen gaan we gewoon nog een keerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zélf alles uitzoeken en vooraf reserveren, dan kun je je tijd ter plekke maximaal benutten en doorgaans weet je in de VS wel zo\\\'n beetje wat je wilt doen, omdat er nou eenmaal een hoop \\\"standaard\\\" attracties zijn. Had zelf misschien 1 of 2 keer dat ik wel een dagje langer had willen blijven (Vegas bijvoorbeeld), maar dat zou dan automatisch betekenen dat je andere dingen zou missen, dus wat dat betreft is vooraf vastleggen wel weer een voordeel als je \\\"per sé\\\" alles wilt zien...
Lonely Planetquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:37 schreef Lexie het volgende:
Even een tvp, ik ga in Mei ook rondreizen in West-Amerika. Heeft iemand nog een tip voor goede reisgidsen? Ik ga iig naar Los Angeles, Las Vegas en San Fransisco
.
Nieuw kost ie bij amazon.com $18.47, plus $5 verzendkosten = $23.47quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:42 schreef Jaguarized het volgende:
De Lonely Planet van de VS is erg vet. Kijk eens op ebay.com. Ik heb hem van een ierse gozer gekocht voor 15 euro incl porto.
Die van mij was ook nieuw.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nieuw kost ie bij amazon.com $18.47, plus $5 verzendkosten = $23.47
Is in euro's: 19,40. En dan heb je dus wel een nieuwe!
En een NL site...quote:
Klopt. En als je dan niet komt opdagen voor je tweede vlucht gaan ze dat uitzoeken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef forzaola het volgende:
[..]
En een NL site...
Ben er trouwens achter gekopen dat een retourtje boeken goedkoper is dan een enkeltje...
29 september.met de vlucht NW 0314.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer wil je vliegen van LA naar NY?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |