Ik zit nog te twijfelen ik kan gewoon vrij nemen dus das geen punt .quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
De route ziet er verder goed uit. Is allemaal prima te doen.
Nog één opmerking: In welke periode ga je? Al je gaat tussen mei-september gaat kun je van Yosemite NP naar Las Vegas via Death Valley gaan ipv Bakersfield.
Wel erg heet, maar ook heel mooi.
ook 3 weken, en als al gezegt, vergeet Yellowstone maar, is zonde van je tijdverlies.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Hoelang ben je geweest?en waar ligt dat Monumant Valley?
Weet je trouwens waar yellowstone ligt?
Idd, wel een lange rit, maar dan zit je in de na middag in Death valley wat als voordeel heeft dat het daar dan super rustig is, echt geen kip op de weg, Je voelt je dan echt een beetje "alone in the desert"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
De route ziet er verder goed uit. Is allemaal prima te doen.
Nog één opmerking: In welke periode ga je? Al je gaat tussen mei-september gaat kun je van Yosemite NP naar Las Vegas via Death Valley gaan ipv Bakersfield.
Wel erg heet, maar ook heel mooi.
perfect, leuke afwisseling van steden met natuur en americaanse cultuur, alleen te lang (2 dagen ) in Las Vegas gebleven, had ik in 1 dag wel gezien.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef foetre het volgende:
Alles prima bevallen?en waar ligt monumant valley?
Op het forum van allesamerika (http://www.allesamerika.nl/forum) maken een aantal mensen gratis kaartjes voor iedereen die dat wilquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:04 schreef foetre het volgende:
[afbeelding]
Nu klopt het kaartje niet helemaal omdat de NP's er niet op staan
ja en zelf met je mond wilde zalmen vangen zeker?quote:Op zondag 26 maart 2006 09:37 schreef foetre het volgende:Tevens wil ik met grizzley's knuffelen en met walvissen zwemmen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:35 schreef Chielus het volgende:
[..]
ja en zelf met je mond wilde zalmen vangen zeker?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:53 schreef matthijst het volgende:
@foetre, mooie route, wij hebben afgelopen zomer ongeveer dezelfde gedaan, maar dan met Moab erbij. Zou ik zeker over nadenken, omdat je dan Capitol Reef, Arches en Monument Valley kunt meenemen. Vond zelf Arches & MV de hoogtepunten van de reis.... Verslag, foto's, routekaart: www.mthalen.blogspot.com
Behalve als je het hotel niet kunt vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:48 schreef Jaguarized het volgende:
In LA hebben wij in het Ramaza Plaza El Segundo gezeten nabij het vliegveld. Daar heb je overigens geen last van. Je hoort dus geen vliegtuigen overvliegen e.d.Ideaal, vlakbij de snelweg en je hoeft niet eerst de hele stad door als je vanuit het noorden komt.
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Behalve als je het hotel niet kunt vinden.![]()
Zie eerdere opmerking in dit topic.
Zorg dat je een goede kaart van LA hebt! Dacht dat mijn kaart "wel aardig" was, bleek dat er nog niet eens ieder "block" op stond (zo mogelijk was hij zelfs nog slechter dan dat). Laat staan dat je in het donker een bepaalde straat in El Segund kunt vinden.![]()
Er zijn genoeg hotelkamers in LV mits er geen grote Convention aan de gang is. Let hierop.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:37 schreef forzaola het volgende:
Is het noodzakelijk om een hotel te reserveren in Vegas? Of kan je gewoon ter plekke wat regelen. Er zijn zoveel hotels op de strip.(nog een tip voor een hotel daar)?
wat is niet zo duur?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:43 schreef joost12 het volgende:
Ik zou in LV in een groot hotel aan de strip gaan zitten...superleuk en het hoort er wel een beetje bij, vind ik. Bovendien is dat helemaal niet zo duur. Luxor, Bellagio, Ceasars, Venice en New York vond ik persoonlijk de leukste.
Kijk 'ns op hotels.com (of een andere hotel-site). Zoek op Las Vegas, Nevada. bij hotels.com kun je ook nog bij "sorteren op" in het drop down menu aangeven dat je op de strip wilt kijken. Kies voor "Strip - Center" of "Strip - South", de mooie hotels zoals MGM en Luxor liggen op het zuidelijke deel van de Strip... en de Strip is erg lang. (En heel erg warm, toen ik er in augustus 2001 was, was het meer dan 40C).quote:
*zet onder favo'squote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef Jeepeejee het volgende:
Graag stel ik jullie hierbij het fotografische verslag voor van onze rondreis in het Zuidwesten van de USA. Veel fotomateriaal en een link naar het reisverslag van Anita. Vragen zijn uiteraard van harte welkom !
Rondreis in het ZuidWesten met fotografische impressies en reisverslag
Jeepeejee
gaaaaf....quote:Op woensdag 12 april 2006 06:56 schreef gigatech het volgende:
He wat leuk , ik ga over 14 dagen psies ook naar Amerika. Eerste Stop is LA daar de Camper ophalen voor een lange reis door het Westen van de USA ,heb zo'n 7 weken om Amerika te verkennen. De route strekt zich tot helemaal aan YellowStone Park tot Petrified forrest en San diego ( het wordt dus een groot rondje West usa ) en daarbij zullen alle belangrijke Natonale parken worden aangedaan.![]()
De totale begrooting bedraagd zo'n 17500,- euro's voor 4 manquote:Op woensdag 12 april 2006 10:57 schreef Dizzee het volgende:
Wat kost dat nou ongeveer, zo'n 7 weken door het westen trekken?
90 euro per dag... moet kunnen!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:48 schreef gigatech het volgende:
[..]
De totale begrooting bedraagd zo'n 17500,- euro's voor 4 man
Dat is wel heel erg vet. Volgens mij komen wij daar ook langs, is dat erg duur?quote:Op maandag 24 april 2006 12:27 schreef Dezz het volgende:
Wij gaan in augustus ook naar het zuid-westen van de VS! We gaan daar dan in Monterey een whalewatching tour doen![]()
Weet ik nu niet precies, volgens mij 2 nachten. Kijk vanavond thuis wel even.. Zal even alles beschrijven, dan kunnen jullie misschien ook zeggen of we ergens een dag moeten schrappen om ergens anders een dag langer te kunnen blijven.quote:Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
Zo leuk is LA niet.Hoe lang heb je voor LA als je naar Six Flags gaat?
S.F. beter dan L.A.? We zitten ook 3 nachten in S.F.(daar begint onze vakantiequote:Op maandag 24 april 2006 16:23 schreef Jaguarized het volgende:
LA zijn wij 1 volle dag geweest. Was meer dan genoeg.
Veel en veel beter. Meer te zien, veel gebruiksvriendelijker en een veel leuker centrum.quote:Op maandag 24 april 2006 16:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
S.F. beter dan L.A.? We zitten ook 3 nachten in S.F.(daar begint onze vakantie)
Ok, en als ik toch bezig ben; bekend met Tucson? Dat moest(volgens de mevrouw bij jan doets) ook erg mooi zijn, blijven we ook 2 nachten dacht ik.. onze reis gaat dus van S.F. naar L.A. naar san diego naar tucson naar grand canyon naar las vegas en terug naar S.F. in 24 nachten volgens mij..quote:Op maandag 24 april 2006 16:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel en veel beter. Meer te zien, veel gebruiksvriendelijker en een veel leuker centrum.
Nee, geen ervaring mee maar ik had er wel graag heen gewild om de een of andere reden.quote:Op maandag 24 april 2006 16:31 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ok, en als ik toch bezig ben; bekend met Tucson? Dat moest(volgens de mevrouw bij jan doets) ook erg mooi zijn, blijven we ook 2 nachten dacht ik.. onze reis gaat dus van S.F. naar L.A. naar san diego naar tucson naar grand canyon naar las vegas en terug naar S.F. in 24 nachten volgens mij..
$43 p.p voor een 4 tot 5 uur durende tocht waarbij je Humpback Whales, Blue Whales, Dolphins en Killer Whales ziet. De Gray Whale zit er dan niet, die is dan in Alaskaquote:Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vet. Volgens mij komen wij daar ook langs, is dat erg duur?
In die baai daar (Monterey Bay) zitten erg veel walvissen die in de zomer vanuit Mexico komen om te eten. Je hebt een 99% garantie dat je ze ziet, zie je ze niet, dan mag je de volgende dag gratis nog een keer meequote:Op maandag 24 april 2006 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind 43 dollar niet veel voor een 4-5 uur durende tour.Als je tenminste een soort van garantie hebt dat je ze ook daadwerkelijk ziet.
Moet je wel de tijd hebben daarvoor.. Maar ga het thuis eens in de groep gooien, lijkt me leuk om te zien..quote:Op maandag 24 april 2006 16:51 schreef Dezz het volgende:
[..]
In die baai daar (Monterey Bay) zitten erg veel walvissen die in de zomer vanuit Mexico komen om te eten. Je hebt een 99% garantie dat je ze ziet, zie je ze niet, dan mag je de volgende dag gratis nog een keer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |