abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34371343
Is het niet veel goedkoper om daar een auto te kopen en die weer van de hand te doen na je vakantie? Of van een particulier huren ofzo? (die een autootje 'over heeft'.)
  maandag 23 januari 2006 @ 11:22:38 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34371952
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
Is boeken bij Alamo via exitreizen goedkoper dan rechtstreeks boeken bij Alamo?
Weet het alleen van Dollar, en dat was wel goedkoper via Exit-Reizen.

Een auto kopen en weer verkopen zou kunnen, maar ik vraag me af of dat in 3 weken haalbaar is; 3 weken autohuur kost je 600 euro ofzo, neem aan dat de marge op een tweedehands auto voor een dealer ook wel 600 euro is, dus dat je hem er niet snel ook voor kunt verkopen aan een particulier (anders gaan ze wel naar een dealer)....
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 23 januari 2006 @ 23:28:22 #53
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_34398039
Ja klopt matthijst, 2 jaar terug heb ik het ook via Dollar gedaan en dat was echt niet duur, en ook nog eens superauto en goeie service!
Ik wil een plaatje posten!
pi_34401117
zeker vet! ik wens je alvast veel plezier ik ga dit in 2007 doen met stel vrienden.. ligt er beetje aan hoeveel er mee gaan ... iemand die wij kennen heeft tijden terug toen hij was gegaan (was 2 maanden geweest ofzo) een auto gekocht en die aant eind van de reis weer verkocht.. maar ik hoor dat dat tegenwordig niet zo makkelijk meer is.

verder ben ik van plan dus ook wat langer (minimaal 1.5 maand ofzo) te gaan en heel amerika door te reizen.. erg leuke info allemaal!
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef HPoi het volgende:
Is het niet veel goedkoper om daar een auto te kopen en die weer van de hand te doen na je vakantie? Of van een particulier huren ofzo? (die een autootje 'over heeft'.)

denk dat het probleem van het huren van een particulier is dat je hem ook bij hem weer moet afleveren
pi_34401170
dubbel
pi_34402480
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef HPoi het volgende:
Vergeet het verzekeren en registreren van de auto niet. Denk dat het de moeite niet is voor een paar weken. Er komt meestal wel het een en ander bij kijken en je kent de regels in het buitenland niet. Lijkt me veel gedoe voor de korte tijd.
pi_34404031
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 02:41 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Vergeet het verzekeren en registreren van de auto niet. Denk dat het de moeite niet is voor een paar weken. Er komt meestal wel het een en ander bij kijken en je kent de regels in het buitenland niet. Lijkt me veel gedoe voor de korte tijd.
Precies.
Het huren van een auto voor 3 weken kost zo'n 600 dollar.
Val best mee dus al je het door 2 deelt
pi_34418745
Alamo verhuurt de Cadillac Escalade.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34446939
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef Jaguarized het volgende:
Alamo verhuurt de Cadillac Escalade.
Heb ik naar zitten kijken maar die zit net iets boven mijn budget..
pi_34446954
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:38 schreef forzaola het volgende:

[..]

Heb ik naar zitten kijken maar die zit net iets boven mijn budget..
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:52:57 #61
28167 matthijst
pi_34447435
Tsja, en 1 op 5 in de stad en 1 op 7 op de snelweg is ook niet alles
pi_34448264
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef matthijst het volgende:
Tsja, en 1 op 5 in de stad en 1 op 7 op de snelweg is ook niet alles
Nee dat niet maar het is wel vet om eens in zo'n ding gereden te hebben.
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:21:06 #63
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34448362
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Jaguarized het volgende:
Je vergeet Sequioa National Park tussen Yosemite en Death Valley. Evenals Bryce NP en Zion NP.
3 jaar gelden ook 3 weken rondgetrokken in dit gebied.

Geland in Los Angeles, eerste dag richting Page, heleboel steden gehad en bovenstaande NPen, Las Vegas, San Fransisco en uiteindelijk weer geeindigd in L.A.
Schitterend was het en ook veel gezien. Vond Los Angeles eigenlijk vrij tegenvallen, maar SF daarentegen was echt een geweldige stad !
Las Vegas vond ik 2 dagen ook genoeg.

Auto trouwens gehuurd (via reisbureau) bij een bekende autoverhuurder (kom even niet op de naam), maar was ook via reisorganisatie.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34448404
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

3 jaar gelden ook 3 weken rondgetrokken in dit gebied.

Geland in Los Angeles, eerste dag richting Page, heleboel steden gehad en bovenstaande NPen, Las Vegas, San Fransisco en uiteindelijk weer geeindigd in L.A.
Schitterend was het en ook veel gezien. Vond Los Angeles eigenlijk vrij tegenvallen, maar SF daarentegen was echt een geweldige stad !
Las Vegas vond ik 2 dagen ook genoeg.

En verder had ik het na 5 NP (geloof ik) een beetje gehad hiermee. Achteraf gezien was het wel schitterend, maar toen ik daar was had ik iets van; Had ik er maar max. 3 gepakt ofzo.
LA vond ik ook tegenvallen, lang niet zo toegankelijk als SF.
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:23:50 #65
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34448446
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Nope, alleen Hollywood was echt machtig mooi. Maar dat strand en die pier, erg tegenvallend allemaal, tenzij je met je luie ass 2 dagen aan het strand wil liggen.
pi_34453819
Maatje met wie ik ga werkt bij de politie in nederland.
Nou kunnen we waarschijnlijk een paar uurtjes mee kijken met de politie in NY.

Lijkt me ook wel lache....

pi_34454365
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:23 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Nope, alleen Hollywood was echt machtig mooi. Maar dat strand en die pier, erg tegenvallend allemaal, tenzij je met je luie ass 2 dagen aan het strand wil liggen.
Wij waren op Venice Beach. Bijna de enigen, zo rustig was het. Midden in de zomer, geen mensen, geen rollerskating girls, alleen een paar vissers op de pier.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:24:50 #68
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34454630
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wij waren op Venice Beach. Bijna de enigen, zo rustig was het. Midden in de zomer, geen mensen, geen rollerskating girls, alleen een paar vissers op de pier.
Grappig, wij ook
En vooral die rolschaatsende meiden, mijn droom was wreed verstoord...
pi_34454662
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Grappig, wij ook
En vooral die rolschaatsende meiden, mijn droom was wreed verstoord...
Idd. Zelfs bij de Grand Canyon was nog meer te doen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:11:59 #70
28167 matthijst
pi_34456076
quote:
Bij ons ook al; op Muscle Beach, twee bejaarden
  donderdag 26 januari 2006 @ 00:54:44 #71
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_34468801
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef Jaguarized het volgende:
Vegas van tevoren doen. Wij hebben overigens alles van tevoren geboekt. Maar ja, hoogseizoen enzo.

Onze huurauto.

[afbeelding]
Wat een klein wagentje... kan je geen eens netjes je koffers in kwijt.

Heb in 2004 3 maanden zelf door de USA rondgereis per autot en heb daar toen een intermediate auto gehuurd. Kregen een spiksplinter nieuwe Pontiac GrandAm V6, en 2e deel van de reis een Dodge Stratus. Heb de autohuur wel in NL geregeld via Tioga Tours (www.tiogatours.nl, heel goed reisbureau) die het voor mij via Alamo regelen. Hier hebben ze Alamo Gold Underage voor als je tussen de 21 en 25 jaar bent. Kost een heel klein beetje meer (geen 25 USD per dag zoals bij Hertz) en dan ben je volledig verzekerd, unlimited miles en een volle tank benzine.
Vorig jaar weer geweest heb ik precies hetzelfde gedaan en ook weer intermediate geboekt, maar aangezien deze op waren kregen we een nog groter model mee de nieuwe Chevy Impala.
Voordeel van Amerika, je zult daar nooit en ten nimmer een kleinere auto krijgen, alleen maar upgrades.

Als je idd de auto ergens anders (buiten de regio) dropt komt er tot max. 500 USD drop-off kosten bij. Hou dit goed in de gaten. Vanuit Cali ligt de grens ergens bij Phoenix geloof ik, dus Denver haal je er niet mee.

Motels:
Deze gewoon ter plekke regelen. Zou alleen de eerste en de laatste nacht van tevoren boeken. Dit is voor je zelf wat rustiger. Als je namelijk op een beroerde dag aankomt wil het nog wel eens voorkomen dat alles vol zit en dan kan je lang zoeken. Voor de rest moet je bij de Visitors centers (aan het begin van elke staat) en bij tankstations etc. kortingsboekjes in de gaten houden. Hier zitten allemaal bonnen in die behoorlijk wat schelen met je hotelkosten. Als je bij National Parks een hotel wil hou er dan wel rekening mee dat je veel geld kwijt bent. Bij de Grand Canyon bijvoorbeeld moet je rekenen op zo'n 70/80 USD per kamer. Als je verder in SF een hotel nog neemt hou er dan rekening mee, dat er parkeerplaatsen bij het hotel zitten en dat deze gratis zijn. Anders kan dit nog een dure grap worden.

Hoop zo een beetje nuttige info te hebben gegeven. Succes met plannen verder.

De Pontiac V6 (passen met gemak 3 koffers en een grote reistas in. (2 grote koffers en 1 kleine)

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  donderdag 26 januari 2006 @ 00:58:21 #72
69307 Pat-man
pi_34468869
quote:

[..]

Dan mag ik mezelf lucky noemen!!!

Heb er wel 2 gezien... waren nog niet eens zo lelijk ook

kan de foto alleen niet meer vinden , maar 't was wel druk die dag:

quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ja idd, vette mexicaanse schijtzooi in downtown LA... Die lui zijn echt vet vervelend!!!

[ Bericht 36% gewijzigd door Pat-man op 26-01-2006 01:04:27 ]
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_34485724
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:54 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Wat een klein wagentje... kan je geen eens netjes je koffers in kwijt.
Ah je hebt hem ook gezien en geprobeerd wat je er in kwijt kon?
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:08:15 #74
69307 Pat-man
pi_34500759
niet in het echt aan de binnenkant gezien, maar wel op de beschrijving van Alamo en vaak zat zien staan en rondrijden daar. Doe mij toch maar een iets grotere auto voor dat kleine beetje dat je meer betaald!

Maar voor een paar weekjes wil ik best geloven dat ie prima is hoor!
pi_34504983
Ik ben in september in LA geweest een weekje voor de MS PDC had ook paar dagen vrij dus ook eerste weekend auto gehuurd ( in LA moet je wel zo uitgestrekt en zat in downtown)

ons autotje ..

was voor paar dagen wel leuk en aangezien het best warm was erg lekker met opendakje

bij ons hotel stonden ook nog wel eens leuke auto's en als je in LA rond rijd zie je bijna elke dag wel een film crew ergens bezig zijn met opnames.

verder was het idd niet echt druk op het strand:P

voor meer foto's: http://greetoz.nl/ts/thumbnails.php?album=18 achterlijk veel nutteloze foto's van LA en omgeving.

verder ga ik in 2007 zelf paar maanden naar de USA willen een roadtrip van SF naar Miami doen iemand daar ervaring mee?
pi_34511191
coole foto's greetos. leuk auto'tje ook, waren jullie met zn 2en ?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:30:28 #77
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34515052
Wat doe je met die Lambo, de lak !!
pi_34520032
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:30 schreef Dizzee het volgende:
coole foto's greetos. leuk auto'tje ook, waren jullie met zn 2en ?
Thanks!.. en yep met z'n twee waren daar ook niet heen gegaan om te touren maar heb me toch wel vermaakt in beverly hills etc
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat doe je met die Lambo, de lak !!
sorry :p maar heb der geen krasje op gemaakt zachte broek
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:21:41 #79
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34520974
4 jaar geleden heb ik ook bijna dezelfde reis gemaakt. Hadden alleen hotel geboekt in SF, de rest hebben we op de bonnefooi gedaan. En dat is idd prima te doen, zeker aan Motels ben je niet veel geld kwijt, er zijn er zo ontzettend veel dat je vaak ook nog kunt gaaan "shoppen". (meestal liggen er ook nog eens een aantal naast elkaar). Ga vooral genieten. Ik vond het daar heerlijk rijden, wij (ik en een vriend) konden prima elke dasg 600-700 kilometer rijden. Kleine tips:

- ga door de Death Valley, heel apart. Ga dan tegen de avond aan, dan is het daar iets koeler. Als je deze doorkruist van West naar Oost, kom je meteen uit in Nevada, kun je dezelfde avond nog in een of ander gokpaleis gaan zitten. Geweldig om te zien hoe de "locals" daar zitten te gokken.

- Ga maximaal 1 dag naar Las Vegas, ik ben er 2 geweest en dat was al te veel van het goede. (Het is leuk om het allemaal een keer te zien, maar je bent er snel klaar mee. (tenzij je alle attracties voor kinderen, graag wil doen).

- Ga naar de South Rim van de Grand Canyon, die is wat minder touristisch maar zeker zo mooi.

- Als je een bijzonder national park wil zien moet je zeker naar De Bryce Canyon, en rij door Monumantal valley. (Mon. valley tegen de avond is heel bijzonder).

- Als je er tijd voor hebt en het ligt een beetje op je schema ga dan naar San Diego. (ga trouwens niet naar dde mexicaanse grens, je moet je huur auto laten staan en aan de andere kant van de grens krijg je echt geen goed beeld van Mexico)

- Wij zijn naar een wedstrijd van het Major leage Baseball geweest, op zich is de sport niet zo heel intressant, maar de beleving van de Americanen zeker wel (ga naar een zondagmiddag wedstrijd, staat iedereen op de parkeerplaats te BBQen.

- Huur een fiets in San Francisco, kun je goed de stad verkennen. (je moet wel een aardige conditie hebben).

- Rij van LA naar SF via de Highway 1. Heel erg mooi, je krijgt meteen een goed beeld van de cultuur van Californie. Stop hier en daar eens, ga naar het strand, ga naar Monterey, de 17 mile drive.

- Ga niet proberen alle verschillende fast-food ketens uit te proberen. Ze zijn echt bijna allemaal hetzelfde, ga naar kleine restaurantjes van chinezen, mexicanen, etc. Veel lekkerder en leuker.

- Loop in SF eens door de Chineese wijk.

- Laat je niet gek maken bij het auto verhuur station, ze zullen proberen je een grotere duurdere auto te laten huren, ook al heb je deze van te voren al vastgelegt.

- Zorg altijd dat je een paar liter water in je auto hebt liggen, de afstanden zijn een stuk groter dus duurt het ook wat langer voordat er hulp is als je pech hebt.

Tot zover iig, veel plezier en ik hoop dat je hier wat aan hebt.
-
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_34521439
Op de bonnefooi is idd erg goed te doen. De South Rim bij de Grand Canyon is volgens mij wel het meest touristisch. Maar dat maakt niet uit, was erg facinerend.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:48:42 #81
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34522075
De Noord kant is in verhouding een heel stuk kleiner, dus lijkt het er een stuk drukker.
pi_34522673
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:08 schreef Pat-man het volgende:
niet in het echt aan de binnenkant gezien, maar wel op de beschrijving van Alamo en vaak zat zien staan en rondrijden daar. Doe mij toch maar een iets grotere auto voor dat kleine beetje dat je meer betaald!

Maar voor een paar weekjes wil ik best geloven dat ie prima is hoor!
Wij kregen onze 2 grote koffers er prima in, er was nog plek over.
pi_34523824
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Chielus het volgende:

- Ga niet proberen alle verschillende fast-food ketens uit te proberen. Ze zijn echt bijna allemaal hetzelfde, ga naar kleine restaurantjes van chinezen, mexicanen, etc. Veel lekkerder en leuker.

- Laat je niet gek maken bij het auto verhuur station, ze zullen proberen je een grotere duurdere auto te laten huren, ook al heb je deze van te voren al vastgelegt.

- Zorg altijd dat je een paar liter water in je auto hebt liggen, de afstanden zijn een stuk groter dus duurt het ook wat langer voordat er hulp is als je pech hebt.
al zijn der zeker wel paar goed hamburger tenten die zich WEL onderscheiden ... en dat zijn niet de in nederland bekende idd...

verder met auto verhuur is dat zeker zo zorg dat je nix extra's betaald want bij ons probeerde ze ook een andere auto aan te smeren terwijl ze die wij wouden gewoon hadden staan .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:45:41 #84
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34524035
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef greetoz_ het volgende:

[..]

al zijn der zeker wel paar goed hamburger tenten die zich WEL onderscheiden ... en dat zijn niet de in nederland bekende idd...
ik zou er toch niet naar op zoek gaan en andere bijzondere zaakjes laten liggen, als je dan een burger wil eten ga iig niet naar de ketens, je hebt namelijk hele leuke klassieke hamburger-restaurants.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 01:13:21 #85
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34538738
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef greetoz_ het volgende:

Ik vind de burgers van Carl's Jr., Wendy's en In-'N-Out burger heerlijk, vooral van die laatste.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 28 januari 2006 @ 01:39:51 #86
69307 Pat-man
pi_34539417
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ik vind de burgers van Carl's Jr., Wendy's en In-'N-Out burger heerlijk, vooral van die laatste.
Ga naar Ruby's!!!! Da's echt de allerbeste!!! Zit er 1 op de pier in Huntingtonbeach. Neem dan ook een milkshake. Beter zal je er in je leven niet krijgen!!! en dat is nie overdreven!!!
pi_34541295
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:45 schreef Chielus het volgende:

[..]

ik zou er toch niet naar op zoek gaan en andere bijzondere zaakjes laten liggen, als je dan een burger wil eten ga iig niet naar de ketens, je hebt namelijk hele leuke klassieke hamburger-restaurants.
dat zeg ik toch maarja ik wens de ts alvast veel plezier
pi_34560487
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Chielus het volgende:

- Wij zijn naar een wedstrijd van het Major leage Baseball geweest, op zich is de sport niet zo heel intressant, maar de beleving van de Americanen zeker wel (ga naar een zondagmiddag wedstrijd, staat iedereen op de parkeerplaats te BBQen.
-
thanks.

Ben in NY al een keer naar de yankees geweest. Echt briljant inderdaad.
Geweldige beleving. Begint de wedstrijd renner er tig mannetjes de tribune op om bier en eten te verkopen...
pi_34566224
Vergeet ook niet de zee-olifanten. Ergens tussen San Francisco en LA aan de kust-snelweg. Kan even niet op de naam komen van het plaatsje.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:48:51 #90
28167 matthijst
pi_34568195
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
Vergeet ook niet de zee-olifanten. Ergens tussen San Francisco en LA aan de kust-snelweg. Kan even niet op de naam komen van het plaatsje.
Paar mijl voorbij San Simeon (Hearst Castle )
  zondag 29 januari 2006 @ 08:36:53 #91
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_34572455
Fanneke-ben met je eens -hamburgers van In and Out zijn het beste.My opinion hoor.Smaak is bij anderen anders of niet.Ik had van de middag nog een paar--heerlijk
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_34573611
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:48 schreef matthijst het volgende:

[..]

Paar mijl voorbij San Simeon (Hearst Castle )
Daar ja. San Simeon zijn wij overigens niet blijven slapen, lag wel in de planning maar om de een of andere reden vonden we het niet veel aan. Overigens, die dieren ruiken wel enigszins.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:13:23 #93
28167 matthijst
pi_34575283
San Simeon zelf is ook echt geen ruk te beleven, ligt wel redelijk "goed" als je LA -> SF in twee dagen wilt doen en sowieso naar Hearst Castle wilt; dan slaap je in San Simeon en kun je de eerste tour in Hearst Castle nemen... Tours zitten volgens mij standaard volgeboekt, dus vrij lastig plannen hoe laat je er anders aankomt (ivm. reserveren). Als je er toch slaapt weet je zeker dat je de eerste tour gewoon kunt halen...
pi_34577301
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:13 schreef matthijst het volgende:
San Simeon zelf is ook echt geen ruk te beleven, ligt wel redelijk "goed" als je LA -> SF in twee dagen wilt doen en sowieso naar Hearst Castle wilt; dan slaap je in San Simeon en kun je de eerste tour in Hearst Castle nemen... Tours zitten volgens mij standaard volgeboekt, dus vrij lastig plannen hoe laat je er anders aankomt (ivm. reserveren). Als je er toch slaapt weet je zeker dat je de eerste tour gewoon kunt halen...
Hmm Hearst Castle zijn we niet heengeweest, hebben de rit SF - LA in 1 dag gereden langs de kust. Wel bij Big Sur nog wezen loeren.
  zondag 29 januari 2006 @ 16:24:14 #95
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34583871
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hmm Hearst Castle zijn we niet heengeweest, hebben de rit SF - LA in 1 dag gereden langs de kust. Wel bij Big Sur nog wezen loeren.
ik heb hem ook in 2 dagen gereden, ben in Monterney gebleven, was toen 4the of July, erg gaaf, was blijkbaar een van DE plekken om dit te vieren. Was puur toeval maar wel gaaf.
OOk leuk langs de Highway 1, de zeeleeuwen langs de 17 mile drive (en de 5 supergave golfbanen, als je daar in geintresseerd bent, inc. "Pebble Beach". )
  zondag 29 januari 2006 @ 18:07:30 #96
28167 matthijst
pi_34587643
Die Neprune Pool bij Hearst Castle is mooi:
pi_34589586
Ik wil nog een keer terug naar LA en Vegas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 29 januari 2006 @ 23:59:00 #98
69307 Pat-man
pi_34600236
tja.... wie niet...
  maandag 30 januari 2006 @ 02:06:47 #99
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34603094
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil nog een keer terug naar LA en Vegas
nou, ga liever nog een x naar SF,
  maandag 30 januari 2006 @ 11:15:02 #100
69307 Pat-man
pi_34607455
quote:
Op maandag 30 januari 2006 02:06 schreef Chielus het volgende:

[..]

nou, ga liever nog een x naar SF,
ja idd, maar als je dan toch in de buurt bent, dan ook maar meteen LA en Las Vegas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')