quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Onder de categorie amusant:
Floortje uitleggen dat ze heeft gewonnen op FOK (de naam) en dan de naam moeten spellen
ze weet dat FOK zo heet..hopelijk heeft ze google ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Dusss.. nu weet ze de site,, en komt ze even een berichtje achterlaten?![]()
kut systeem!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze krijgen de liedjes voor het desbetreffende thema ongeveer 2 weken van tevoren op verzamelCDs.
Die kunnen ze beluisteren en hun keuzes maken..
Hierna laat Idols een tijdstip weten waarop de kandidaten met de productie kunnen bellen om hun keuze door te geven..
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt dus.
Soms duurt het 25 minuten voor je er tussenkomt en soms ben je de 1e ..
Zo had Marescha afgelopen week haar 4e keus.![]()
Het meisje van de webredactie vond het een goed idee en ging er achter aan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef WithMe het volgende:
Heb je nog gevraagd of die decorfoto's van de kandidaten nog beschikbaar komen?
Cool!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het meisje van de webredactie vond het een goed idee en ging er achter aan!
Toen ik opperde om ze als PC-achtergronden beschikbaar te stellen, viel ook goed volgens mij
Het zijn trouwens geen foto's maar stills van een filmpje.
Richard , 1 van de dansers.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Wie is dit?
[afbeelding]
Oh, en had je dat meisje van de webredactie niet kunnen vragen of de duofilmpjes nog online kwamen?
Da's die enge achtergrond danserquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Wie is dit?
[afbeelding]
Oh, en had je dat meisje van de webredactie niet kunnen vragen of de duofilmpjes nog online kwamen?
Ik ben eindelijk om wat betreft Raf..en dit is alles wat ie uitkraamtquote:
IK HEB NOG NIET ALLE GELEZWENquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk om wat betreft Raf..en dit is alles wat ie uitkraamt![]()
Raf zong matigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
IK HEB NOG NIET ALLE GELEZWEN.
NOG NIET EENS DE GROETEN VAN MIJ EN WEL VAN CA.
-6 IN DE SURVIVAL.
RAF DIE WEEEEEEEEEEEEEEEER SLECHT ZINGT
nET UIT EEN VLIEGTUIG KOMEN.
Anyway, morgen ga ik je bejubelen.
Maar matig vind ik ook niet goed genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Raf zong matig
I-Jay "zong" slecht.
Het waren de repetities maar..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar matig vind ik ook niet goed genoeg.
Ik wil Raf zien spetteren, de buis af zien knallen voor het drama van afgelopen week.
"Matig" is voor Serge ofzo, Raf moet "Geweldig" zijn.
Oh, nou ja, dan knip ik dat wegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het waren de repetities maar..
en als je "Miranda" wegknipt in het filmpje..zijn de groetjes ook voor jou bedoeld hoor
Er zijn geen ballads deze week zover ik me kan herinneren tussen alle adrenaline kicks door..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan knip ik dat weg.
Zong ze up-tempo of een ballad?!
Het leek de Jerry Springer show welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |