Die vervolgens spoorloos verdwijntquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
En we huwelijken haar uit aan de King.
Dat ben ik! Love me tender!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
En we huwelijken haar uit aan de King.
Tada.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben nog even wegIk voel me iets minder fijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat is maar beter dan, want ik ben in een bijzonder vervelende bui.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
Briefje kick me had hij al om zijn nekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is maar beter dan, want ik ben in een bijzonder vervelende bui.
Dat verklaart veel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben niet gedoopt. Teveel moeite.
Ze vonden het wel tof om mij ooit tegen een blok beton aan te gooien.
En de tatoeage met: Sla mij! op z'n voorhoofd niet te vergeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Briefje kick me had hij al om zijn nek
Plaag die arme jongen niet zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En de tatoeage met: Sla mij! op z'n voorhoofd niet te vergeten.
"Elvis Presley should have been shot in the head back in 1957. Somebody should've walked up behind Elvis in '57 with a 44 magnum, put the barrel of the gun right up to his brain stem and just pulled the trigger, so you can remember Elvis in a nice way. Wouldn't it be nice to remember Elvis thin, with a big head of hair? Maybe that gold lame gold lame gold lame suit. Wouldn't that be nice? Because how do you remember Elvis? You know how you remember Elvis. He was found in the toilet with his pants around his ankles and his big fat hairy sweaty king of rock and roll ass exposed to the world and his final piece of kingly evidence floating in the toilet behind him! Creepy! One of his aids had to walk in and go, "Damn, Elvis is dead. I'd better flush the toilet. Oh man I should've saved that! I coulda made some money off of that! Damn man! A ding dang do!"quote:
Dat weet ik toch, ik weet immers hoe gevoelig je bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik meen het ook uit de grond van mijn hart, Plato.![]()
Eerst had ik een veel dikker formaat boksbal.quote:
Ik ben geen boksbalquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En de tatoeage met: Sla mij! op z'n voorhoofd niet te vergeten.
Wellichtquote:
Een zoutzakquote:
Het is het warme welkom wat je hier in onzequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me weer iets beter dan daarnet (serious)![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me weer iets beter dan daarnet (serious)![]()
Ik denk het. Of het vooruitzicht op een boze T_Fquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is het warme welkom wat je hier in onzeSC
krijgt
.
Uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Een zoutzakIk zit hier thuis, terwijl ik beter uit kan gaan
![]()
Hier in Enschede wel inderdaadquote:
Kun je dat toelichten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat het ook is, het is iig labiel.![]()
Ik snap het niet. Een dip van 5 minutenquote:
Lees je eigen posts van de laatste tien minuten er eens op na.quote:
Ik denk dat ik het wel weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, daar mag je helemaal zelf over nadenken!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees je eigen posts van de laatste tien maanden er eens op na.![]()
Jahquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees je eigen posts van de laatste tien minuten er eens op na.![]()
Een relatie aangaan met T_F!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet.
Wat kan ik eraan doen?
Druk op printscreen. Ga naar paint. Klik op bewerken -> plakken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Goed. Ik durf het dus bijna niet toe te geven, maar ik ben echt een anti-nerd.
Help mij!!
Ik wil een screenshot maken, voor het eerst van m'n leven. Maar ik weet niet hoe dat moet.
Kan iemand dat mij even uitleggen in Jip en Janneke-taal?
En nee, ik durf niet naar DIG.
Alvast bedankt!
Twist
Cttrl + print screenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Goed. Ik durf het dus bijna niet toe te geven, maar ik ben echt een anti-nerd.
Help mij!!
Ik wil een screenshot maken, voor het eerst van m'n leven. Maar ik weet niet hoe dat moet.
Kan iemand dat mij even uitleggen in Jip en Janneke-taal?
En nee, ik durf niet naar DIG.
Alvast bedankt!
Twist
You've got to be kidding mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef QyRoZ het volgende:
Je groeit er wel overheen, BttD. Ik was vroeger ook zoals jij.
Ok, ik geef toe, Q. is wel een optimist.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef QyRoZ het volgende:
Precies, komt vanzelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef QyRoZ het volgende:
Je beseft wel dat ik daar ook wat in te zeggen heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een relatie aangaan met T_F!
She will make a man out of you!
Vroeger?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef QyRoZ het volgende:
Just pullin your leg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
You've got to be kidding me![]()
Paar jaar geleden, Godt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger?![]()
3 maanden geleden is al vroeger?![]()
We sponsoren namens de SC wel. De Amaretto van 4 euro was goed genoeg zei je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ik daar ook wat in te zeggen heb.![]()
Ik heb Q. een paar jaar geleden gezien, ik getuig wel.quote:
Ik mag Q nooit zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Q. een paar jaar geleden gezien, ik getuig wel.
Ik ben geen maatschappelijk werksterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
We sponsoren namens de SC wel. De Amaretto van 4 euro was goed genoeg zei je?
Dat is maar goed ook, dat minimumloon ligt hogerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben geen maatschappelijk werkster![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, dat minimumloon ligt hoger.
Kom je toch ook naar de eeuwige singlesmeet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die tekst is nooit uit mijn mond gekomen
Eigenlijk moet jij de eerste regel uit mn sig als ondertitel nemen. Twisted_fok mag natuurlijk afgekort worden naar T_f.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die tekst is nooit uit mijn mond gekomen
huh?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij de eerste regel uit mn sig als ondertitel nemen. Twisted_fok mag natuurlijk afgekort worden naar T_f.![]()
Bij voorbaat dank.
Q. en ik zijn verwikkeld in een Cc-sandwich, dus reken niet op onsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok bereidt zich vast voor op een lovers-quarrel
Of gewoon op goede seks. knuffelpartijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok bereidt zich vast voor op een lovers-quarrel
Waar is die?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom je toch ook naar de eeuwige singlesmeet.![]()
Ik doe niet aan seks! Want ik ben hip en seks is zoooo 60's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of gewoon op goede seks. knuffelpartij
Het leven, het licht en de waarheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
Alles is bij mij thuis!
Binnenkort is seks weer helemaal in. Let op mijn woorden. Alle trends komen ooit weer terug namelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks! Want ik ben hip en seks is zoooo 60's.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
BttD biedt zich vrijwillig aan Twisted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |