Thaleia! Hoe kùn je!?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:27 schreef thaleia het volgende:
Ik vind 't best leuk!
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Croupouque het volgende:
Wat vinden mensen toch in godsnaam goed aan deze in een leren broek gehesen hese Playmobilversie van Seal?
Vinden mensen hem goed?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Croupouque het volgende:
Wat vinden mensen toch in godsnaam goed aan deze in een leren broek gehesen hese Playmobilversie van Seal?
Nouja kijk, de vorige keer dat ik iemand anders dan Barry Hay het hoorde zingen was het een stomdronken gast in een karaoke bar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Barb het volgende:
Thaleia! Hoe kùn je!?
Precies, Henk-jan heeft ook gelijk. Dit was gewoon een erg slechte en domme keuzequote:
"Ik denk dat je dit liedje om zeep hebt geholpen" vind ik vrij straight eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weer de typische Eric-eromheendraaierij.
ik stop de rechterkant van zijn overhemd wel even in zijn luchtpijp, goed?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Jer, trek die naaldhak even bij Chantal uit d'r aorta en slecht Ai-Djee er mee af, dit is tergend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |