Nee zolang ze dr stem maar een poosje kwijt raakt of er wat meer hersenen bij krijgtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef demins het volgende:
Chantal hoeft toch niet heel dood...?
Dat "Jouw schuld" was dus omdat het Tommerd niet lukte te veranderen. Dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oef! Hardleers type!
Ik zei dus: Gaat lekker God! Doelend op het feit dat hij in eerste instantie een verkeerd TT nummer heeft ingeklopt.
En dan zeg jij 'Jouw schuld'.
Neeeeeee, het is mijn schuld dat het jou niet lukte om het te veranderen, maar het was niet mijn schuld dat het oorspronkelijk fout was...
Dus... en nu begint het.
Namens alle nederlandse huisvrouwen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Hoe hard ik m'n best ook doe om het anders te zien, voor mijn gevoel blijft daar gewoon een huisvrouw op het podium staan...
Dat laatste is helaas onmogelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef J-net het volgende:
[..]
Nee zolang ze dr stem maar een poosje kwijt raakt of er wat meer hersenen bij krijgt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
Namens alle nederlandse huisvrouwen...![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een anti-Raffaëla hetze!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
Zodat we van die kutTT verlost zijn.
Jij wou Chantal toch in de TTquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Floortje was positiever dan Chantal, treiteraar!
Dat is waar het me allemaal om te doen is idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is gewoon een anti-Raffaëla hetze!
Inmiddels gewoon een anti-Inso-hetze!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is gewoon een anti-Raffaëla hetze!
Eensch!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
WAT EEN GRIEZEL..
WAT EEN CREEP..
WAT EEN VERSELIJKE VENT..
WEG! WEG! WEG! WEG! WEG!
Nog subtielerquote:
Er zijn grenzen, Brab. Deze TT is ronduit laster!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:26 schreef Barb het volgende:
Kunnen we weer gewoon gaan zeiken over de kandidaten, ipv over die TT,.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:26 schreef sjak het volgende:
Komend nummer had beter bij Harm gepast denk ik.
In the pocket!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
Nu begrijp ik hoeAlice
zich voelde.
.
Zie je wel!quote:
Ik vind I-jay laster.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
Er zijn grenzen, Brab. Deze TT is ronduit laster!
Thaleia! Hoe kùn je!?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:27 schreef thaleia het volgende:
Ik vind 't best leuk!
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Croupouque het volgende:
Wat vinden mensen toch in godsnaam goed aan deze in een leren broek gehesen hese Playmobilversie van Seal?
Vinden mensen hem goed?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Croupouque het volgende:
Wat vinden mensen toch in godsnaam goed aan deze in een leren broek gehesen hese Playmobilversie van Seal?
Nouja kijk, de vorige keer dat ik iemand anders dan Barry Hay het hoorde zingen was het een stomdronken gast in een karaoke bar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Barb het volgende:
Thaleia! Hoe kùn je!?
Precies, Henk-jan heeft ook gelijk. Dit was gewoon een erg slechte en domme keuzequote:
"Ik denk dat je dit liedje om zeep hebt geholpen" vind ik vrij straight eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weer de typische Eric-eromheendraaierij.
ik stop de rechterkant van zijn overhemd wel even in zijn luchtpijp, goed?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Jer, trek die naaldhak even bij Chantal uit d'r aorta en slecht Ai-Djee er mee af, dit is tergend.
Ik weet 't wel zeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef Excess_All het volgende:
"Ik denk dat je dit liedje om zeep geholpen hebt"![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nouja kijk, de vorige keer dat ik iemand anders dan Barry Hay het hoorde zingen was het een stomdronken gast in een karaoke bar.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ik stop de rechterkant van zijn overhemd wel even in zijn luchtpijp, goed?
Rafaella.... helaas niet, Charissa dan maar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... zeg het maar... wie gaat er weg?
Dank je lieverd, erg ruimhartig van je.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik stop de rechterkant van zijn overhemd wel even in zijn luchtpijp, goed?
Sign your name, across my heart! I want you to be my lady!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef Croupouque het volgende:
Hij zit er nog steeds in. Ik bedoelde trouwens niet Seal, maar Terence Trent Darby.
Ik hoop Chantal Janzen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... zeg het maar... wie gaat er weg?
Dat zit er niet in geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |