*klapt voor Bizz..quote:
*bloos doetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
*klapt voor Bizz..
*biertje neerzet
*Glimlacht wegens gifstoffen in biertje van Bizzquote:
Hihihi.. ik zie je muts er bovenuit steken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:00 schreef Teringjakkie het volgende:
* Teringjakkie heel even achter de atari is weggekropen.
Ah, de vriendin van een collega en vriend van m'n vader, 21, best lekker ding.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef DeLeider het volgende:
Krijg ik een smsje.
"Hey martijn, dit is trouwens mijn nummer, groetjes"
hij is weer lekker C 14.gifquote:
quote:
Waar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Chowi het volgende:
Haaj.
Ha-ha.quote:
Verkapte tvp's en zulcksquote:
Neuh, ik dacht laat ik even aardig groeten.quote:
Lievquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht laat ik even aardig groeten.
Lievil.quote:
Dat ook ja.quote:
dat heb je nog niet genoeg gehad vandaag?quote:
ik wil meeeer veeel meeeerrrquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
dat heb je nog niet genoeg gehad vandaag?
ik kan niet meerquote:
pffftquote:
Jij weet echter niet wat mijn weekendopvulling tot nu toe wasquote:
dat is ons doel? waarom ben ik niet eerder op de hoogte gesteld daarvan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
pfffthoe denk je dat we ooit de gijsjes gaan inhalen met zo'n instelling !?
Dat is geheel wederzijds.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij weet echter niet wat mijn weekendopvulling tot nu toe was![]()
Whehehehehequote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef Bizznitch het volgende:
ons DL is reeds lange tijd slapeloos
oorzaak: een schone deerne
hoe romantisch
Geen stoere repliek?quote:
Dan gaan er weer logs vallen. Tis gewoon zo. Ik sta stijf van de hormonen. Ik was gister vlak voordat ik de trein uitstapte serieus zenuwachtig.quote:
neuh ik post geen logsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan gaan er weer logs vallen. Tis gewoon zo. Ik sta stijf van de hormonen. Ik was gister vlak voordat ik de trein uitstapte serieus zenuwachtig.
Schattigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan gaan er weer logs vallen. Tis gewoon zo. Ik sta stijf van de hormonen. Ik was gister vlak voordat ik de trein uitstapte serieus zenuwachtig.
Eerder fucking irritant, m'n collega's gingen me slaanquote:
Wel flink teruggeschopt neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Eerder fucking irritant, m'n collega's gingen me slaan, en de jongste na mij was 34
.
Ik lokte het uit. Maar heb ze wel teruggepaktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel flink teruggeschopt neem ik aan?
Daar gaat je zakgeld voor deze maandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik lokte het uit. Maar heb ze wel teruggepakt. Rijtjes met muntgeld uitgeteld enzo, ready om op te ruimen, flinke ram op de tafel, alles door elkaar
. M'n vader en tevens collega papt met een best leuk vrouwtje aan, ik ga er bij staan en boor hem finaal door de bodem van het pontje heen. En die chick begint te lachen. Dat soort dingen
Ghehehehehe, ik heb een jaar contract aangeboden gekregen. 34 uur in de week en m'n baas moest het ff nazoeken maar iets van 14/15 honderd bruto p/mquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar gaat je zakgeld voor deze maand![]()
En? Ga je in op t aanbod?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ghehehehehe, ik heb een jaar contract aangeboden gekregen. 34 uur in de week en m'n baas moest het ff nazoeken maar iets van 14/15 honder bruto p/m. Best lekker op je 18e. Shifts van 2 dagen op, 2 dagen af.
Dúh.quote:
Dat kon ik heul niet uit zn post afleidenquote:
Uiteraard, ik vroeg er zelf om. En toen zei die van "joah 34 uur in de week. 1400 of 1500, daartussen in, bruto."quote:
Ja maar kun je je er niet iets bij voorstellen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kon ik heul niet uit zn post afleiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |