goedkoopquote:
cappp post momenteel van uit het slaaphuistquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Euroshopper is populair onder dak- en thuislozen.
Zeg maar rustig rete-populairquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Euroshopper is populair onder dak- en thuislozen.
een kratje blikken?quote:
Rond dat bedrag. Het in prijs eerstvolgende bier is huismerk AH en dat is gelijk bijna 2x zo duur.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:20 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel kosten die blikken eigenlijk? Goedkoper dan 35 cent per stuk? (halve liter?)
jups 32 cent dacht ik....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:20 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel kosten die blikken eigenlijk? Goedkoper dan 35 cent per stuk? (halve liter?)
Je kunt natuurlijk ook voor Atlas bier gaan, 70 cent maar wel 7,2 procentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Rond dat bedrag. Het in prijs eerstvolgende bier is huismerk AH en dat is gelijk bijna 2x zo duur.
Niet lekker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik doe het momenteel met Schultenbrauer van de Aldi
Als ik naar de prijs kijk is het zeker niet verkeerd idd. Nasmaakje is alleen wat minder IMHO.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:23 schreef Golf het volgende:
[..]
Niet lekker?Ik vind het heerlijk bier.
![]()
hij wordt ook minder als ie te lang open staat...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als ik naar de prijs kijk is het zeker niet verkeerd idd. Nasmaakje is alleen wat minder IMHO.
Hmm, dat zal wel gewenning zijn. Ik weet nog goed dat ik voor het eerst Bavaria dronk, men, ik dacht dat ik een slok maagzuur dronk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als ik naar de prijs kijk is het zeker niet verkeerd idd. Nasmaakje is alleen wat minder IMHO.
dat is echt niet te zuipenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:23 schreef Golf het volgende:
[..]
Niet lekker?Ik vind het heerlijk bier.
![]()
Ja idd en lauw moet je het zeker niet drinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij wordt ook minder als ie te lang open staat...
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef MiestOr het volgende:
[..]
dat is echt niet te zuipen
ranzig paardenpis is het![]()
![]()
nee je hebt ook euroshopper bier in flesjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
een kratje blikken?
de halve liters euroshopper aka shoppertjes zijn mits zwaar gekoeld gaat te drinken.....als er geld nood is
Die kratjes zijn ook helemaal geel zonder opschrift ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef cappp het volgende:
[..]
nee je hebt ook euroshopper bier in flesjes
staat zo heel cool bier op in coca-cola font. Kratje van 24 flesjes is 4 euro oid![]()
Euroshopper Stroopkoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef cappp het volgende:
overigens heb ik nu engelse drop van euroshopper en dat is dan wel weer puik![]()
Wel ideaal voor zwervers, een met een beetje geluk een half uurtje 4 euro bijeen bedelen, en dan zich een dag lang bedrinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef cappp het volgende:
[..]
nee je hebt ook euroshopper bier in flesjes
staat zo heel cool bier op in coca-cola font. Kratje van 24 flesjes is 4 euro oid![]()
Euroshopperquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
het wordt een euroshopper fantopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |